[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    For real?
    Ik heb echt nog geen enkele keer het gevoel gehad dat ik op een kleinere map speelde.


    Famas en G53 spelen echt heerlijk zeg niet normaal. :thumbs:
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Die G53 is wel ok... maar niet met de standaard scope..
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    G53 is echt een beest hoor :)
     
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt er 2 versies in zitten van strike at karkand, een met 6 vlaggen en een met 3! Weet niet of die andere maps ook grote en kleine varianten hebben... Gulf of Oman is wel weer epic!
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand tips voor sqdm? Kut game mode zeg ( speel het voor die assignment)
    Elke keer die mongoleb in je team die geen kill kunnen maken :mad: win er geen 1 vd 13 gespeelde potjes...
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht samen met iemand spelen wie je kent. Teamwork die handel!
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maak je eindelijk meer dan 6 kills met een Air Vehicle (de UH1), wordt de UH1 gezien als een Transport Vehicle ipv een Air Vehicle 8):eek::mad:.

    Daar gaat m'n ribbon..
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Daar heb ik er 6 van! :cool:

    De enigen die ik nog niet heb zijn:

    - Shotgun efficiency
    - Surveillance efficiency
    - M-COM Defender
    - Transport Warfare
    - Squad DM Victor
    - Squad Rush Victor

    Die laatste 2 speel ik dus vrijwel nooit :+

    Vandaag even een leuke sniper pot gehad, mijn beste headshotrange is nu 300 meter, altijd leuk :cool:, moet alleen de bipod nog even unlocken voor de sniper, dat zou een stuk schelen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor mij is het de laatste die ik nog moet! :mad:
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kom er vandaag achter dat je ook server hebt met alleen infantry, dan zijn de enige voertuigen die je hebt jeeps en de UH1.

    Is best wel saai :p
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kon vandaag geen potje vinden ervan :eek:

    Naja saai valt wel mee, alleen is het niet echt battlefield.


    @Reefun: ja ik denk dat dat de enige optie is :9
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mijn beste snipe zit ergens in de 200 meter, maar goed, dat was dan ook wel met volgens mij de eerste gun die je hebt, zonder perks of whatever. :p

    Beetje irritant dat je zo ontzettend veel moet unlocken enzo, maar goed, het begint allemaal steeds beter te lukken. Ik zuig nog steeds en ga meerdere keren per potje dood, maar heel langzaam zie je progressie erin komen.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn langste is 417m.
    Was op een lopend target:cool:
    Was wel wat meer geluk als wijsheid maargoed.

    Anyhow, bipod op je sniper is best hinderlijk vind ik zelf.
    Zeker als je aan het counter snipen ben en je dus steeds uit zicht moet en dan weer even snel je kop omhoog gooien om te schieten en dan weer wegduiken.
    Dat werkt gewoon niet met de bipod omdat ie 'm steeds moet neerzetten. Voor je het weet heb je zelf de kogel tussen je ogen zitten.
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn langste is 645m ; Dit was op Kharg Island. Iemand zat te snipen vanaf het vliegdekschip dus was wel een beetje vals spelen :+
    Duurde wel een schot of 4 voordat ik hem had

    Ik vind de bipod trouwens brilliant. Maar het is wel zo dat je een sitting duck kan zijn. Blijven bewegen. Zeker als je een skilled sniper tegen over je heb zitten. Maar bij sommige mappen kun je het wel maken om langer te blijven op één spot.

    Air warfare ribbons heb ik er nu 18 van. Op naar de 30 voor de medal! :b:
    Voornamelijk behaald met de jets. Alleen wel irri als je een vijandige jet neer haalt dat ze dan nog eruit springen ; zeker als ze dan in een gebied komen waarbij ze dan toch dood gaan. Bedoel, blijf dan gewoon zitten en gun mij de kill :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat laatste is erg herkenbaar inderdaad :+ (Ik betrap me er zelf ook wel een aantal keer op, slaat nergens op want het duurt ook nog langer.. :emo:)

    De F-35 is trouwens ook geniaal tegen helikopters, je hebt ze veel makkelijker neer dan als je in een andere jet, hoveren ftw \o/
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf altijd zitten tot het bittere einde :cool:

    Voornamelijk omdat ik dan hoop dat mijn extinguishers dan nog op tijd reloaden :+

    Maintenance, Extinguishers en rocket pods ftw! AA Missles kun je makkelijk ontwijken door scherp naar links of rechts te vliegen met een kleine hoek naar beneden. Enige nadeel is dat je dit bijna niet kan uit voeren als je te laag over de grond vliegt. Hoe vaak ik al dan niet per ongeluk tegen een toren ben gevlogen bij bijv. operation firestorm :+

    één keer gehad dat ik nog 2% over had en mijn extinguishers weer beschikbaar kwamen. De jet die me te grazen had genomen (zo één die op 1000 feet. bleef vliegen tot het juiste moment) dacht dat hij me neer had gehaald. epic fail for him :+
    Naderhand had hij mij alsnog, dat waren epic dog fights

    Does niet editen ;)

    De F-35 vind ik maar irri zoals ik al eerder poste. Wil je een scherpe looping of 180 maken door te remmen ga je inene hoveren :emo:
    Enige voordeel wat ik aan dat hoveren vind is dat zodra je een vijandige jet achter je aan heb je zo mid air kan stoppen zodat hij je zo voorbij vliegt.

    Te lang hoveren en je bent alweer een sitting duck IMHO.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Jep, je kan helaas geen scherpe bochten maken, dat is inderdaad het allergrootste nadeel van dat ding, dan is hoveren in een keer weer klote :+

    Ik heb momenteel die Jammer aan staan, wel handig als je gelocked wordt en dat ding recharged ook nog wel snel, het is een overweging inderdaad tussen Extinguishers, wat ook erg handig is.. Moeilijk allemaal..
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nut er niet van in om niet gelocked worden als je ze toch kan ontwijken. Thans, heeft wel even geduurd eer dat ik het echt goed door had maar toch :+

    In mijn mening zijn extinguishers dan meer waard. De machine geweren van vijandige jets zijn veel gevaarlijker dan de raketten als je het mij vraagt. But then again, de enige manier waarop een vijandige jet je vol kan raken is als je heel relaxed cruisin' door het luchtruim heen gaat 8)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Jep, helemaal waar inderdaad.. Maar als je op de PC speelt en er 10 vijanden op de grond staan ijverig met de IGLA/Stinger je staan te locken is het toch wel fijn om die Jammer bij je te hebben.. De laatste tijd kom ik trouwens ook veel meer SOFLAM gasten tegen, wat ook ontzettend lastig te ontwijken is.. Wie zei dat het leuker was met 64 man? :+ (Daarom speel ik meestal gewoon in een 32 mans server).

    Maar sommige mensen zijn echt gewoon zeer goed in een jet, die hebben al iets van 20 service stars met de jet 8), daar kan je bijna niet tegen winnen, die dodgen alles en vliegen geen enkele keer recht, wat is dat lastig om te raken met je machine gun..
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok. Ja kan wel snappen als er zoveel man staan te locken dat een jammer dan handig is idd. Het is dat onze pc het niet helemaal kan trekken (low-medium kan het net aan, maar met caspian border begon hij al te hikken toen met de beta :+) anders had ik hem wellicht wel voor de pc gewild.

    Soflam kun je bijna niet ontwijken nee. Lullige is ook, zodra je eenmaal bent getagged met een laser (hetzij soflam, hetzij via een chopper hetzij via de CTV station van een tank) en iemand vuurt een javelin af. Dan is hij sowiesow niet te ontwijken middels IR flare of IR smoke.

    Denk ook dat je nu meer soflams ziet omdat het nu ook een assignment is. Voor dat die assignments er waren zag je ze beduidend minder.
     

Deel Deze Pagina