Ik weet dat ik veel vragen stel en dat het hier misschien niet thuishoort maar ik zou toch graag een antwoord willen want ik kom er niet uit
Zoals jullie misschien weten is mijn account gehackt, hierop stond 500k coins en 2 keer een Pepe.
Ik heb EA hierover gemaild en ik heb goede reacties gekregen.
Om tijdstip X krijg ik een mailtje binnen dat ze alles proberen om te zorgen dat ik mijn verloren items terugkrijg en dta het team mijn account nu aan het bekijken is.
Ook kreeg ik een 20% discount bon voor de Origins Store omdat het zo lang duurde.
Één minuut later krijg ik op tijdstip Y een mailtje binnen dat mijn 'zaak' gesloten is en dat ik met een bepaalde code mijn 'zaak' nog eens kan terugkrijgen.
Ook benadrukken ze nog de code en waarvoor deze gebruikt kan worden. ( de origins store code
Krijg ik mijn spullen nu wel of niet terug en zijn ze nou daadwerkelijk klaar met mijn 'zaak', het lijkt me raar dat de ene minuut ze bezig zijn met alle opties onderzoeken etc. en dat ze 1 minuut later al klaar zijn en een email hebben gemaakt
Klik om te vergroten...