[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik echt met een stuk of 6 quest, heel erg irritant.

Is dat forify destruction (enchantment) nou een glitch of niet. Dat destruction spells 0 mana kosten? Wat bij resist magic is het wel geblockt tot 85% las ik ergens. Heb het idee dat het spel dan helemaal uit balans is als ik spells mag blijven spammen, zeker die master/experts spells.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik heb ook 2 bounties voltooid maar kan geen reward krijgen, achja.

3. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Met het oog op de klonen van karakters had ik er 1 die 3 keer gekloond was. 2 naast elkaar met vlak ervoor 1 tot zijn middel in de grond...

4. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een update van 4mb, zou het dan toch nog goed komen?:+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Had net een draak die niet verbrandde? En dus ook geen soul gaf...

6. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik was net met een paard op het pad aan het lopen, onderweg naar quest, en in een keer vlieg ik.. lol

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Ik had voor 50k gold aan boeken meegenomen. Het is wel lastig die allemaal te verkopen aangezien elke eigenaar maar iets van 1k gold heeft. Dus had ik Speech naar 70 gebracht, dan kan je investeren en dan heeft de eigenaar rond de 10k gold elke 48 uur. :)
    In de comments lees ik dat de skeleton verdwijnt als je de volgende keer terugkomt. Ik ga eens kijken of hij er bij mij nog is en dan neem ik hem mee naar mijn huis in Whiterun. :cool:

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is die Oghma Infinium glitch al gepatched dan? Dat boek is 2500 waard en kon je ook zo vaak kopiëren als je wilt. Gaat wat sneller dan deze glitch:+

9. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een geld glitch willen hebben, geld is zo makkelijk te krijgen door normaal te spelen...

10. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is altijd leuk om te weten.
    ga het nu ook doen xd

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lern 2 alchemy nubs.

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Die bugs worden nu wel irritant. Heel veel items die ik niet kan dropen terwijl ik de quest heb afgerond. Het logboek dat vol zit met gebugde quests. Die stomme stenen die allemaal apart worden weergegeven in de inventory. En nu ook nog eens een grote quest (Arniel's Endeavor) die is vast gelopen. Kan die stomme gem opwarmen.

Het lijkt wel of ze die game niet getest hebben zoveel bugs zitten erin.

Edit: Die hele economie is Skyrim slaat nergens op. Je hoeft niks te kopen en het verkopen is super irritant omdat die waardeloze verkopers geen geld hebben en om dan perks te kopen zodat ik nog meer geld heb dat ik niet gebruik is ook zonde. Ik pak nu alleen nog maar dingen op als waarde > gewicht * 100. en dan loop je soms nog geld mis omdat het item te duur is voor de verkopers. Slecht gedaan.

Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alsof je ooit geldtekort hebt in Skyrim. :emo: Anders snap je het spelletje gewoon niet hoor. :+

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben totnutoe 0 irritante bugs tegengekomen, en ik zit op iets van 120 uur.

Economie van Skyrim is perfect, omdat als je geld wilt hebben je dat kunt hebben, maar niet belachelijk veel, tenzij je gaat cheaten natuurlijk, maar dan kun je net zo goed het hele spel overslaan zo lame als het dan wordt...

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst alle huizen gekocht omdat ik niks anders kon kopen en omdat ik toen geen geld meer had heb ik maar even wat juwelen gemaakt (gespaard v.d. afgelopen 10 a 15 lvl's). Ben een eeuwigheid bezig geweest om die zooi te verkopen maar heb nu weer 60k, ik heb nog een hele kast vol ingrediënten liggen en genoeg waardevolle items die ik leuk vind om te bewaren maar die ik eigenlijk wel kan verkopen en kan volgens mij ook nog 10 complete dragon armors maken als ik dat wil.

Het is echt veel te makkelijk om aan geld te komen.

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En dan nog klagen over verkopers die geen geld hebben. 8)

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hij was bij mij weer gerespawned trouwens, dus je kan gewoon weer terug gaan als je al je boeken verkocht hebt. Maar ik kon gelukkig bij de blacksmith in Whiterun de bow met de Banish enchantment kopen. Nu iron daggers maken met Banish en die voor 1k per stuk verkopen. :D Ik heb nu 86k gold, maar ik moet wel nog zo'n 100 soul gems kopen om al mijn daggers te enchanten. Dan even allemaal verkopen en ik zit op de 100k gold.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er om dat je niet lang bezig moet zijn met spul te verkopen zodat je weer verder kan gaan met het spel. Geen idee hoe ze het zouden moeten doen maar dit systeem is niet echt goed naar mijn idee.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik speel het op PC en zit nu op lvl 26 met 30uur speeltijd ongeveer en ook nog geen enkele bug tegengekomen!
    Skryim rules :thumbs:

20. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap mensen die geld gaan farmen door heel veel daggers te maken enzo echt niet. Ik heb nu 170k na de thieves guild, DB en magic guild. Ik heb gewoon vrijwel alles dat wat waard is (Gewicht*10) gejat en opgepakt, en als ik wat wil verkopen ga ik naar de thieves guild of naar White Run. Maar ik hoef echt niks te farmen om geld te krijgen...

Deel Deze Pagina