[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die patches is volgens mij een flink opgeblazen verhaal geweest. Ik zou ze gewoon allemaal downloaden en vandaag komt als het goed is de derde patch uit dus die kun je ook gelijk downen.

    Hangt er ook vanaf of je voornamelijk online of tegen de CPU speelt. In dat laatste geval heb je keuze in het eerste niet echt en zul je ze automatisch downloaden zodra je online gaat.

    Voor toernooitjes zijn er tegenwoordig meerdere alternatieven. Pesholland en Digitaal Gras.
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor OF´s heb je eigenlijk twee keuzes, tenminste als je op de 360 speelt. Je kan de OF van Daymos installeren, dan heb je een authentieke Premier League en Portugese competitie, plus de Bundesliga en Championship. Je kan ook de OF van Tuur nemen, weet niet zeker of die online staat(?), dan heb je in plaats van het Championship de Jupiler League.

    Hopelijk pakt deze patch is dat mieterige schieten aan, niet iedereen hoeft als Adriano te kunnen schieten maar iets harder mag wel, hoeft niet allemaal in de kruising maar iets steviger mag wel.
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Die patch is wel erg goed volgens mij... het speelt wat lekkerder

    Net een funleague met 6 personen in PESHOLLAND.NL community gespeeld :)

    helaas 4e geworden...


    Morgenavond beginnen we met het nieuwe seizoen en spelen we met Euro2012 landenteams (behalve Spanje).

    Frankrijk speelt heerlijk!
     
  4. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    He hoe bevalt patch 3 bij jullie? Ik vind het echt een flinke verbetering namelijk. Online speelt een stuk minder snel en realistischer. Wat vinden jullie?
     
  5. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe realistisch wil je het hebben! Deze teams zijn in het echt ook veels te goed!:thumbs::+
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Onzin, in dit spel is het nóg veel groter verschil met de rest dan in werkelijkheid.

    Over de patch: Ik heb gehoord dat je bij de passing fliters weliswaar mensen met dezelfde lage passing settings krijgt, maar dat je tegenstander dan doodleuk in de game de passing-setting kan terugzetten...
    Dat zou wel erg slecht gepatched zijn.
    Weet iemand of dit klopt?
     
  7. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand waarom je bij de ML (offline) met een topclub géén topspelers kan kopen? Speel met Real Madrid en zelfs Suarez en Neymar willen niet komen omdat ze met anderen moeten concurreren.

    Ik heb nog slechts 17 spelers in mijn selectie (oa Benzema verkocht) om dit te voorkomen, maar nog steeds zeuren ze over concurrentie.

    Ander vraagje: ik heb inmiddels de optie 'gekocht' om spelers makkelijker aan te trekken bij de extra content. Moet je dan met een nieuwe ML beginnen om dit van kracht te laten gaan?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien speel je in een lagere divisie dan die speler die je kopen wil?
     
  9. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Real Madrid :i
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en? Dat kan toch nog steeds een lagere divisie zijn!?
     
  11. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Had gekund ja, maar is niet zo.
    Sta 3e in het overall clubklassement dus eigenlijk is het een beetje vreemd (bug?)
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    HHHMMM dat is dan wel vreemd ja.
     
  13. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien een nieuwe ML starten, maar dan kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen :'-(
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Aldus Adam op het WENB forum.

    Hopelijk gaat Konami daadwerkelijk iets doen aan graphics en animaties, want dat is toch wel de hoogste prioriteit. Denk dat ze ondertussen ook wel door hebben dat keepers ondertussen ook wel wat beter mogen.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Adam is een sukkel en zegt altijd dat we impressed zullen zijn. PES 2012 is helemaal niet impresive, de verkoopcijfers staven die mening. Natuurlijk zullen er mensen zijn die de game wel heel goed vinden, mooi voor hen. Maar als echt PES man moet ik zeggen dat dit de eerste PES die ik gewoon echt zelden tot nooit speel. Ik vind (dat moet je hier zeggen) het spel gewoon niet leuk om te spelen. Het spel irriteert me mateloos, ik vind het echt een verschrikkelijk slechte game.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat was onder meer een antwoord op mijn vraag of er toch een soort Club-mode voor PES kon komen omdat online gaming de laatste tijd erg belangrijk geworden was.
    Daarom was ik niet blij met zijn reactie daarop:
    Dat klinkt niet echt als een verbetering op dat gebied ( clubs ).
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe mensen dit spel online leuk vinden. Hoe kan dat. Het is toch helemaal geen voetbal? Die snelheid, dat is toch absurd?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Och er is weer een iets verbeterde derde patch uitgekomen, dus wie weet vind je het nu wat verbeterd ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Al gespeeld, 4 wedstrijden. 3 tegen Barca en 1 tegen Man City. Speelsnelheid is nog steeds te hoog, zeker omdat elke pass aankomt online als je met pass assistance aan speelt. Het verdedigen is dan extra lastig (het is al kut gedaan en werkt alleen offline echt, want online kun je iedereen voorbij dribbelen) vanwege de snelheid van het spel. Zwaar voordeel voor de aanvallers dus.

    Ik heb een wedstrijdje of 40 online gespeeld. Er wordt zoveel gescoord online, niet te geloven. 6-5 scores zijn meer regelmaat dan uitzondering. Zodra ik mijn speelstijl moet veranderen om mee te kunnen online tegen mindere spelers, dan heb ik er niet zoveel lol in. Dan moet ik ook gaan dribbelen, met Barca spelen en met pass assistance. En dat, dat vind ik dus niet leuk.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik dribbel eigenlijk helemaal niet, merk dat het veel effectiever is om een speler de diepte in te sturen (maarja ik speel haast alleen maar online tegen vrienden met matige teams).

    Mijn team online is trouwens toch wel Man City (mits ik tegen teams als Real/Barca speel). Wat een lekker team is dat zeg.
     

Deel Deze Pagina