[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb een tijd geleden ook de Labirinthian ontdekt maar ben er nog niet in verder gegaan, er net langs was er nog een kleinere dungeon met 2 verschrikkelijk sterke Draughr Overlords, na vele malen opnieuw te proberen had ik ze toch kunnen verslaan en dat leverder me zeer mooie loot op!
    Ebony bow en Ebony greatsword!!!

op dat moment was ik nog maar lvl 16 ofzo dus die wapens hebben me zeer goed voort geholpen.. denk dat ik nu maar is terug ga naar daar nu ik lvl 26 ben.. heb ik wrs wat minder moeite met die vervelende frost trolls :)

2. xFrogi

xFrogi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich,
    Jammer dat ze niet andere dingen in de ruins hebben gedaan!

- xFrogi

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    mja oke er zitten veel draugh's in de ruins maar dat zijn ook gewoon zombies van lang overleden Nord's, dungeons zijn dan ook meestal grafkelders meer..

maar er zijn genoeg dungeons, cave's, forts,..; waar je andere enemies tegenkomt hoor..

4. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ben ik voor de eerste keer een dragon priest tegen gekomen, na een hels gevecht liet hij uiteindelijk het loodje en had hij een soort houten shield dat op een masker leek bij. Weet er iemand of deze dingens speciaal zijn? Of is het maar doodgewoon junk?

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Op deze maskers zitten bijzondere enchants. Hou je dus

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Speciaal, zijn er tien van in totaal (inclusief Wooden en die je krijgt als je de andere acht hebt). Zijn Dragon Masks.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb ik ook zo ergens dwarven dwemer plates gevonden.. heb ze mee genomen omdat ze toch wel wat waard waren en ook zwaar..

maar de vraag is, kan je dit voor iets gebruiken of is het gewoon junk? anders gooi ik ze weg :)

9. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omsmelten tot Dwarven ingots. Ik weet niet welke dingen allemaal omgesmolten kunnen worden, maar veel van die dwemer spullen iig;)

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ha thx, had al een vermoeden dat je die voor iets kon gebruiken... :)

kan je dan ook alle potten en pannen en weet ik veel omsmelten in iron ignots enzo? :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-19-skyrim-is-uk-christmas-2011-number-one

yeeeeuh

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  12. Seh

Seh Guest

Moet je nagaan hoe groot zo'n EA/Activision wel niet is. Best bizar eigenlijk.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Huh... Mis ik iets in Labyrinthian? In het doolhof kwam ik uit bij Trial of Conjuration, waarna ik plots weer voor de ingang sta. Verder niets bijzonders gemerkt. In Lost Valkygg kom ik ook niet verder dan een scheve ruimte. Is dit alles?

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Goed dat ik dit lees. Heb die wooden mask laten liggen... Vond het wel raar dat die 60-80 coins waard was maar dacht voor dat laag bedrag ga ik hem niet mee zeulen....

Maar weer ff terug dus...

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij het doolhof moet je dat boekje lezen wat dat lijk in z'n hand heeft, die volgorde moet je aanhouden.

En je moet bij de scheve ruimte denk even verder kijken.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kom net voor het eerst in Morthal en voor het eerst dat de game stotterde bij mij, zo'n 20s pure slideshow :eek:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat eigenlijk nog vreemder is is dat niet alleen Skyrim boven Fifa en MW3 geeindigd is maar Just Dance 3 ook :confused:sich

de enkele keren dat ik dat gehad heb was er altijd een bepaald element enorm aan het trippen qua physics.

Bijv een keer een frostbite spider die in een veel te klein hokje was gespawned of een viertal skeever lijken die als gekken in het water lagen te stuiteren.

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu Conjuration en Alteration op 100 + alle belangrijke perks. En nu heb ik 2 Death Overlords permanently naast m'n zijde:D Lang leven College of Winterhold. Daarnaast Paralyze ik iedereen, waardoor ik in feite niks meer hoef te doen qua combat haha.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb het ook vaak sinds de game op m'n HDD staat. De laadtijden zijn wel stukken minder nu, dus ik laat het zo. :)

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eindelijk Enchanting op 100. Alle daggers die ik daarvoor nodig had verkocht en heb nu 150k gold. Nu zoveel mogelijk giant's toes verzamelen voor Alchemy en door het killen van giants train ik ook mijn block en 1handed skills. :) Weet iemand eigenlijk hoelang het duurt voordat de giants weer respawnen? Ik heb ze al zeker twee keer zien respawnen, maar weet de precieze tijd niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina