Ik zat al anderen lekker te maken om met zijn 4en te gaan raymannen Zou het nog toegevoegd kunnen worden? Ik zal de game alsnog graag spelen denk ik filmpjes van Dulle waren echt geweldig om naar te kijken namelijk.
Goed. Eerste 4 levels, mweh. Wel lachen, dacht, ik verkoop hem maar, zo ontzettend veel aan vind ik het niet. Maar toen. Opeens. Een crush. M'n hart begon te bonken. Vlinders ontstonden in m'n buik. Ik werd..suddenly..verliefd. Man, wat een geniale game is dit. De humor, muziek, deuntjes, prachtig kleurengebruik, geniaal bedachte levels, veel afwisseling, en speelt heerlijk weg. Ben nu bij de onderwaterlevels en onder het genot van alle bubbeltjes heldere blauwe kleurtjes en opzwiepende deuntjes vertoeft Rayman zich in dit paradijs. I'm in love.
Dat vind ik ook wel jammer. Heb namelijk ook niemand om mee te spelen . Online coop is toch een meerwaarde.
Klopt, zou denk ik ook niet meer toegevoegd worden neem ik aan? DLC of iets. Maar alleen al voor de nostalgie heb ik wel enorme zin in de game \o/
Ik denk niet dat er genoeg verkocht is om DLC te rechtvaardigen. Maar aangezien veel mensen het blijkbaar toch willen hoop ik dat ze de tijd en het geld vinden om dit alsnog te implementeren.
Ik denk dat de verkoopcijfers uiteindelijk wel zullen groeien, de timing is gewoon erg slecht (na toppers als MW3, BF3 en Skyrim)
Sinds de release heeft het nog geen enkele keer in de top 40 gestaan. De prijs begint nu ook omlaag te gaan, dus al gaan de verkoopcijfers omhoog; het geld wat ze aan de game verdienen gaat niet omhoog. Maar misschien dat online co-op de game een flinke boost weet te geven. Ik hoop het van harte.
Zal wel wss niet echt komen? Lijkt me toch wel lastig om dat door te voeren ofniet? + Zie het ook zelf niet zitten om dan nog eens ...(P) te betalen aan DLC ofzo.
Ja mooi bedrag nu toch ? Tsja jammer dat die in prijs omlaag gaat, maar ik zie de verkoopcijfers nog wel groeien. @planckie: Het schijnt wel te kunnen hoor (de optie was er bij From Dust ook namelijk als er genoeg verkopen zouden zijn, ben helaas bang dat dat niet het geval is geweest)
heb hem van de week bij intertoys gekocht voor 60 euro omdat ik nog 40 euro aan vvv bonnen had super spel had ik echt niet verwacht!! vooral leuk met zijn 2en!
Nou, als ik naar mijn playthrough @ YT kijk dan staat daar iets meer dan 6 uur. Maar dan mist er 1 moeilijk level omdat ik die niet heb opgenomen en wist ik al (min of meer ) wat ik deed. Tussen de 7 a 8 uur misschien?
Met alles verzamelen zit je ook zeker nog op een veelvoud daarvan. Die Time Trials van die laatste werelden (met al die robots), damn.