[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oh god. :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :+

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Pfffft, moeten we weer zeker 9 maanden wachten. :+ Wat een heerlijke serie is het toch. Super goed die cliffhanger, werd tijd. :) Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wist de 'midseason' twist al van te voren, maar dit einde had ik niet verwacht. Ben d'r eigenlijk wel blij mee, het einde van seizoen 5 was een beetje meh. Ook leuk dat het niet gelijk doorgaat met een nieuwe supervillain maar dat dit nu het main subject gaat worden. Vraag me nog wel af wat er met de intern gaat gebeuren, wat wilde die bijvoorbeeld bereiken met die hand sturen?

Hoop wel dat de schrijvers wat meer zoals vroeger gaan schrijven. Sommige onzorgvuldigheden zijn zo raar; de pen die Dexter meenam van z'n uitje, het filmpje van Dexter naar DDK gestuurd, als je weet dat je kunt flauwvallen gewoon doorgaan met wat je doet en niet even naar de EHBO. De 'oude' Dexter zou daar overal wat beter over nadenken. Misschien is het wat gemierenneuk maar soms is het gewoon lomp.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33

Mee eens, hoewel ik daar gewoon niet meer zo erg op let tijdens tv series. Vooral die "plottwist" met Gellar vond ik erg treurig. Dat hadden ze veel beter kunnen uitschrijven lijkt mij.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Episode 9 gezien gisteren....

Had echt NIET verwacht dat Travis gewoon de Doomsday Killer was. Al bleef ik het wel behoorlijk idioot vinden dat hij ineens het 'licht' gezien zou hebben, na genoeg gruweldaden gepleegd te hebben. Maar dit was absoluut een verrassende twist, maar ook erg tof.

Maar één dingetje...tijdens die scene dat hij en Dex in de auto zitten, dan volgen ze 'Gellar' , komt het erop neer dat Dexter helemaal niemand zag, en dat Travis net alsof deed? Want uiteindelijk was er dus niemand.

En dat hij die ene vrouw liet gaan...was dit zijn 'goede' kant, of was dit puur om de politie te laten geloven dat er twee mensen waren? Want die vrouw had het wel degelijk over dat er twee mannen waren....als ik het niet verkeerd heb?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Er was niemand idd want "Gellar" bestond niet. Travis zegt ook opeens dat die er is. Dan zie je Dex ook zo kijken van, ik zag hem niet maar als jij het zegt.

Dat die die chick vrij laat is idd zijn goede kant. Hij wilde er bijna uitstappen. Zeker nadat Dex hem in die auto had toegetakeld en "Gellar" steeds bij het huis van zijn zus kwam".

Over die chick. Volgens mij zei ze dat er eentje altijd sprak (Travis) Zij dacht dat er 2 waren omdat zeg maar Travis in zich zelf spraatte tegen iemand. Ze was ook geblinddoekt altijd. :)

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Idd. Echt een nice ontwikkeling in elk geval. In principe is hij net als Dex, Dex praat met zijn vader en eventjes met zijn broer, en Travis tegen Gellar.[/spoiler. Ik vond trouwens één iets wel vaag eerder in het seizoen....hij vermoorde de zoon van Trinity niet, omdat ie spijt had. En Dex vind hem dus geen monster....mja ok...maar moord is moord toch? :D Vond sowieso die hele episode erg raar, eerst die scene al dat ie sex heeft met die jonge griet uit die winkel. Puur voor die gun.....en sinds wanneer heeft Dex een gun nodig? Begreep echt niet waarom ze dit nou erin deden....

Ik wil eigenlijk niet gelijk de laatste drie episodes gaan kijken, want dan is het alweer over. En dan weeeeeer een heel fucking jaar wachten, my god!!! Hoe dan ook verbrijzelt die seizoen het vorige aan alle kanten. Vond Brother Sam ook echt vet trouwens.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    9 maanden, maar nog steeds ontzettend lang. :9 Gelukkig beginnen Californication en Spartacus alweer bijna. :cool:

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Sterker nog, de eerste afl van californication is zojuist gelekt :p

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Van de week weer eraan begonnen. Ik had een aantal jaren terug de eerste paar afleveringen gezien, die ik wel aardig vond, maar het wist me nooit echt te boeien. Een paar dagen terug heb ik het maar weer een kans gegeven en inmiddels zit ik in het midden van seizoen 2, vanaf 12 uur non stop gekeken :+ Altijd leuk als iedereen al zit te hypen voor de laatste/komende afleveringen en ik nog gewoon een paar seizoenen te gaan heb :cool:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is nog niks. Ik begon met The Sopranos te kijken toen het helemaal afgelopen was. :D
    Alleen waren toen de eerste afleveringen wel schrikken. Qua kledingstijl en de niet HD kwaliteit. :p

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmmm, ik zit wel te denken wat ik hierna wil ga kijken. The Sopranos lijkt me misschien ook wel leuk.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wel anders dan Dexter natuurlijk. Maar voor kwaliteit kan je ook gaan voor Boardwalk Empire. :)

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zoek ook niet iets wat op Dexter lijkt, maar iets wat tof is. :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja er is niet nog een serie zoals Dexter. :)
    Breaking Bad?

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel goede series:
    - Deadwood, Oz, The Wire
    of: The Killing, The protectors

Korte serie zoals:
    -Jericho

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien Six Feet Under ook?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik weet het, genoeg keuze, maar ik vind het ook niet echt chill om series te volgen waar nog maar 1 seizoen uit is, en al helemaal als de serie geen einde heeft. Ik ga wel ff rondkijken, Breaking Bad heb ik uiteraard al gezien. :)

En ik zal ff kijken naar die jij noemt, MetalSonic. Thanks. :D

20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Luther! Damn wat een vette serie! ik ga je niets spoilen maar je moet gewoon gaan kijken! Waarschijnlijk komt er ook een 3e seizoen! Deze serie is rauw en erg mooi, de acteurs zijn super en het speelt zich af in Engeland. Gewoon lekker ervoor gaan zitten want er gebeuren heel wat dingen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina