Ik weet niet of je vaak online speelt maar online moét je wel met dat Tactical Defending spelen, Online is het verdedigen ook veel makkelijker vind ik zelf want de meeste mensen sprinten en dan is het alleen maar een kwestie van Timing
En al die manier die jij beschrijft over hoe jij altijd je tegendoelpunten krijgt zijn met 1 knop op te lossen, namelijk de L2/LT knop. Je moet met tactical defendingen nooit in eenkeer er voor springen want met een schijnbeweging ben je weg, als je tegenover de AI staat bijvoorbeeld in je eigen 16 met je gewoon Afdekken met LT, dan gaan ze stressen en proberen jou man te passeren wat natuurlijk niet lukt omdat jij hem op afstand dekt, vaak zie je dan dat ze met wanhoop schoten komen die jij meestal blokkeert of ze doen een tikkie breed naar de flanken, dan moet jij met 1 van je backs weer gaan Afdekken met LT om hun voorzet niet aan te laten komen want zoals je zelf al zegt wordt er vaak gescoord na een voorzet, als jij dit telkens probeert zul je al merken dat de AI veel minder gevaarlijk is.
Het is dan wel zo dat ze veel balbezit hebben maar daar moet je dan ook je Tactiek op aanpassen; Counteren!
Laat de AI gewoon komen en bij 1 fout gelijk counteren, dan moet het denk ik wel goed komen
Laatst bewerkt: 19 dec 2011