Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Enig idee wat de grote verschillen zijn?
    Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk nieuwe mobiel, maargoed als er een verbeterde versie al vrij snel komt.. en je er toch 2 jaar aan zit (bij abbo) kan ik wel even wachten.. Hoe zit het overigens met apps bij Windows Phone? Qua aanbod vergelijkbaar met Android/Iphone of loopt nog echt achter?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens geruchten...

    BTW
    Xbox Companion is nu te downloaden HIER!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan de App van daar niet downloaden, hoor Krijg een foutmelding. Zowel van de internationale als van de Nederlandse website.

    EDIT: Oh, dat kan via de computer. Hm, heb 't per SMS geactiveerd, maar ontvang niets?
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Vanaf volgende week ligt naast de Lumia 800 ook de Lumia 710 in de winkels hier, telefoon gaat volgens de geruchten 270 euro kosten in de winkel.

    Specs:
    ■3.7-inch LCD ClearBlack Display
    ■1.4 GHz single-core processor
    ■Exchangeable back covers
    ■5 MP camera, auto-focus, LED flash
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Leuk toestel, alleen had het scherm van mij wel wat groter gemogen.
    Btw, hoe betaal je betaalde apps, met paypal?
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die veel Halo Reach spelen; update Halo Waypoint!

    "ATLAS, or Assisted Tactical Assault System, is a companion experience that provides near-real-time player data and tactical guidance for your Halo: Reach and Halo: Anniversary Multiplayer gameplay. This brand new strategy app will begin to become available on December 10 as part of Halo Waypoint on Windows Phone 7, iOS, and Android devices."

    Je kan een update forceren door naar de app in de Marketplace te gaan, op delen klikken en dan teruggaan. Er staat nu een extra knopje 'bijwerken'.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Oh, en even voor de duidelijkheid, de Nokia Lumia 710 komt pas begin volgend jaar in Nederland uit, eerst in Azië.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Niet helemaal...

    Maar idd niet volgende week, maar waarschijnelijk nog wel dit jaar.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net mijn telefoon omgeswitched van engels naar nederlands. Nu via mijn developer account mijn fav. gratis apps terugzetten ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff, vinden jullie de Companion App ook zo suf? Ik kan me niet voorstellen waar ik hem voor zal gebruiken.

    Ik mis het besturen van een DVD. Door het menu navigeren kan, maar zo gauw de film start, kan ik niet pauzeren, doorspoelen etc. Ook kan ik de Xbox er niet mee aan- of uitzetten.

    Nu gaat het nut van de app me dus voorbij. Wil je de Companion App gebruiken, dan zal je altijd je console óf je controller eerst moeten gebruiken...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja die Xbox Companion App moet eerst meer functies krijgen voordat hij echt 'handig' zou zijn. Het enige wat je nu kan doen is bij vrienden die de Xbox opstarten hen irriteren door te gaan sliden. Voor de rest is de vormgeving wel tof gedaan net als de nieuwe Halo Waypoint update, ziet er goed uit.

    Dit is wel goed nieuws!

    "Windows Phone krijgt downloadwinkel voor homebrew-apps"
    [​IMG]

    Bron: http://tweakers.net/nieuws/78697/windows-phone-krijgt-downloadwinkel-voor-homebrew-apps.html

    Ik lees wel dat je momenteel alleen met developer unlockt devices op de Bazaar kan komen, daarnaast lijkt mij het niet al te veilig om apps te installeren die niet door de normale Marketplace procedure komen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer komt skydrive app voor ons?
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Thanks! Mooie app, zó handig.

    Weet iemand wat het verschil is tussen 'Items gekozen door mij' en 'Handmatig' in de Zune software? Gaat hiet over synchronisatie-opties.

    En weet iemand een goede website voor WP7 accesoires? Ik wil een gaaf hoesje voor m'n HTC Titan.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ligt eraan wat je zoekt op Marktplaats vind je allemaal hoesjes daarnaast ook op deze websites.

    http://www.pdashop.nl/accessoire/14...ml?ref=28167&gclid=CKi4yZrfhq0CFcRH3godpkAlEg

    http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/titan/hoesjes?gclid=CMzciqTfhq0CFYSEDgodG0KwRg

    En nog een dock
    http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/titan/docking-stations?gclid=CJPrvq_fhq0CFclH3godgHTZDw
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]eWhR3fk2bK4[/yt]
    Lumia 800, Batman Dark Knight Rises edition.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heeft iemand de Lumia hier? Had hem vandaag bijna gekocht maar zit toch met de schijnbaar korte batterij duur en sinds m'n N95 8G vielen de nokias me enkel maar zwaar tegen
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaat bij mij met normaal gebruik, msn, whatsapp, statussen checken, af en toe spelletje ongeveer 1,5 dag mee.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kijk daar heb ik wat aan, ik internet op m'n N97 mini soms wel een uur of twee s'ochtends/s'middags (begin vaak om 4 uur en dan lange reis naar klus of veel wachten etc) en dan is ie rond 2e wel leeg... heb ik precies geen kut aan dus :+

    Heb je welleens zo snel je telefoon leeg gekregen en wat deed je er mee?

    /gestapo ondervraging
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, mja paar uur achter elkaar sudoku spelen trekt m wel leeg. :+
    Muziek luisteren kan ie dan weer wel hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina