Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn blackberry vanmorgen kapot gegaan dus gelijk een HTC Titan gehaald. Even wennen aan de software maar vind het wel goed werken. Heb alleen een probleem met foto's en video's. Ik snap er weinig van.

    Als ik op het schermpje klik dan maakt ie een foto. Als ik op de foto knop druk dan zie je hem scherp stellen en dan hoor je een piep maar dan maakt ie geen foto. Video krijg ik helemaal niet voor elkaar. Dacht gewoon met de fotoknop maar het lukt niet. Wat doe ik fout of doet het knopje het niet goed bij mij?

    En ik heb 2x een hotmail plaatje met hetzelfde email adres. Kan ze beide niet verwijderen. Oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    hmm ok klinkt goed. Toch maar's ff kijken in de shop morgen dan. Wil hem sowieso ff checken, Bing, IE en het nieuwe dash bevallen me allemaal totaal niet, ik schijt er eerder hele bergen op dan dat ik die rommel op m'n tel wil hebben maar goed we zullen zien ;) bedankt iig.

    Hoe is het met de apps/games op de WP eigenlijk? Is er uberhaupt wel aanbod?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe Xbox dash bevalt mij ook niet helemaal, gelukkig werkt t een stuk beter op een telefoon. Aanbod van apps is prima en wordt steeds beter. Hier kan je een beetje rondkijken naar wat er is. Bing hoef je op je telefoon ook niet per se te gebruiken, IE werkt prima.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ziet er veelbelovend uit die apps, denk niet dat ik verschikkelijk veel meer ga gebruiken van wat ik daar zie, het meeste is nog gratiesh ook.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Foto/film knopje helemaal (dus hard) naar beneden drukken. Althans zo werkt het op de HD7. Dat knopje is namelijk iets wat alleen WP7 had, dus een aparte knop voor foto/film...

    Plaatjes kan je alleen verwijderen of aan een profiel toevoegen als je het profiel kan bewerken, bij sommigen is dat niet mogelijk (linkedin/facebook/twitter) die kan je alleen linken aan bestaande profielen. Dubbel mail adres kan je verwijderen door met je vinger er een 1sec ofzo op de blijven en dan zie je delete.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    bedankt voor je antwoord. Ik had Windows live en hotmail ingesteld daarom gaf die 2 iconen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook de Titan. Tijdens foto maken gewoon een keer op je scherm drukken, waar he scherp wil stellen. Dan maak je automatisch foto. Filmen met het knopje.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kan je eigenlijk screenshots maken met Windows Phones? Op de Radar ben ik er nog niet achter hoe.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kan niet moet je een developer unlockt device hebben, daar kan je screenshots mee maken.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat ik er mee terug naar de winkel moet want hij begint niet met filmen als ik op het knopje druk. Hij gaat ook niet naar camera als ik in het menu op dat knopje druk wat volgens mij wel zou moeten gebeuren.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja volgens mij kan je idd beter even terug naar de winkel gaan, want bij mij werkt die knop direct.

    Even het laatste nieuws...

    'Microsoft, Nokia en Amazon overwogen overname RIM'
    http://www.winrumors.com/microsoft-and-nokia-reportedly-considered-a-bid-for-blackberry-makers-rim/

    Aan de 1ne kant wel goed want dan bezitten ze gelijk bijna in 1 keer de gehele zakelijke kant, aan de andere kant het is RIM en daar gaat het niet zo goed mee.

    Daarnaast voor de mensen die wat meer uit hun WP7 toestel willen halen het volgende...

    http://www.techsliver.com/themes-fo...reen-live-tiles-on-wp7-how-to-video-tutorial/
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    helaas nog geen tijd gehad om de lumia te checken maar ik lees net dat de 900 waarschijnlijk ergens rond februari gepresenteerd gaat worden, dus misschien wel verstandiger om daarop te wachten zodat alle kinderziektes er hopelijk uit zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag gechecked, erg vet toestel maar beide medewerkers in de winkel raadde me toch aan om te wachten op de 900 of igg tot het platform wat verder ontwikkeld is, zeker omdat batterij duur zo bepalend is voor mij.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het batterij verbruik van de 900 t.o.v. van de 800 zal denk ik niet zoveel verschillen. Hoewel de 900 een betere accu heeft, is hij een stuk groter.

    [​IMG]

    Dus Lumia 800 heeft 1450 mAh
    en de Lumia 900 heeft 1800 mAh
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb regelmatig dat berichten via de Facebook Chat, pas veel later (20 minuten) doorkomen. Weet iemand waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen?

    Ik vind het overigens echt héél irritant dat je geen berichten kan sturen naar iemand die offline is. Tenzij je de Facebook App induikt, maar dat schiet niet op natuurlijk.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Lumia 900, gelukkig hebben ze het design van de 800 aangehouden. En dit word zeker mijn nieuwe mobiel, want nu heeft hij niet 3.7inch maar 4.3inch en dat is net als mijn HD7 erg fijn!
    Daarnaast ook een front camera, dus voor het aankomende Skype/Tango erg mooi!
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Waren toch speculaties dat dat een photoshop is? Verhoudingen kloppen niet van icoontjes en de knoppen.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij was dit de uiteindelijke versie, hij wordt namelijk niet zoals deze afbeeldingen maar volgens de laatste berichten gaat de Lumia 900 precies zoals de 800 eruit zien alleen dan met front-camera en 4,3 inch en een betere batterij.

    [​IMG]
    Dit is hem niet...

    [​IMG]
    En dit is hem ook niet. :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    Dit naar verluid wel, en dat is precies dezelfde als die ik hierboven poste. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel beter dan, heb de 800 en is een super telefoon, maar een stukje groter kan geen kwaad. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina