[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, vijanden in zo'n trapdoor lokken en ze dan weggeslingerd zien worden:D

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan toch maar een volgorde? Wat ik had met een paar saves/loads, is dat die note er soms wel en soms niet lag. Straks nog eens opnieuw proberen.

3. xFrogi

xFrogi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, net aldoin verslagen op een level 12 account!
    Het blijft mooi om te zien hoe hij dood gaat !

- xFrogi

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik word nog steeds verrast door de game, bijvoorbeeld door de prachtige locaties zoals achter Markath in de bergen, maar ook door de combat. Kom een groepje Folsworn tegen en denk, ach die kan ik wel hebben. Even later kijk ik beduusd naar de hemel. Dood, in 1-shot. Een of ander Brairheart Folsworn met dual wield. WTF? Hij prikt ook steeds door mijn stealth heen. Damn. Prachtig gevecht! Op Master dit alles ...

En ik tik bijna (5%) de 52 aan. Levellen wordt wel echt steeds lastiger. Wilde mijn speech van 91 nog verder trainen, maar blijkbaar gaat de master trainer maar tot 90 :eek:

Echt een geweldig spel dit!

5. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe je uit misty grave geraakt van de quest "a Night to remember". Als je na het voltooien van de quest opnieuw komt dan geraak je precies onmogelijk terug.. Er is nerges een portaal die terug naar die burcht gaat.=(

Ik ben er uiteindelijk uitgeraakt door een vorige savefile te laden. Moest ik maar een stukje opnieuw doen...:mad:

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Morgen ga ik met een nieuw character beginnen, zonder te boosten dit keer.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Kom echt overal vervormingen van de quote van die guard tegen:
    "I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee"

Bij YT filmpjes enzo:9
    Bij Batman trailer:
    "I used to be an average man like you... Then i took a bullet to the parents."

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Exciting news from Prima. Due to unprecedented demand, they have — for the first time ever — printed a Second Edition of a Collector’s Edition Game Guide.

The Skyrim CE guide has all of the original CE guide’s features: bardback cover, two bookmark ribbons, and free access to the Interactive World Map. Oh, and they even corrected a few spelling errors.

The Second Edition of the CE guide is available today for $39.99 (US) and $46.99 (CAN). Look for it wherever strat guides and games are sold.

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Zijn er al nederlandse winkels die hem hebben? :D

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat lijkt me wat te vroeg, maar k zou dit topic maar ff in de gaten houden :)

11. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mijn nieuwe huis is in Markarth. Heb m net gekocht en alle upgrades ook maar meteen erachteraan, geld zat. In Markarth zitten gewoon genoeg bookshelves om 162 boeken kwijt te kunnen! En er staat een mannequin waar je armor op kunt zetten, die gaat dus een mooi unique armor krijgen dat ik nooit gebruik:D Vraag me alleen af of ik nu al mijn spullen vanuit White Run moet halen en hier plaatsen of hier overnieuw beginnen...

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Had gister ook ook het het huis in Solitude willen kopen want ik heb echt geen idee wat ik anders met m'n centen moet doen. Door sparen naar 100.000 voor de Achievement duurt me net wat te lang.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar kan ik het beste mijn stuff verkopen? Gewoon dingen zoals juwelen die genoeg waard zijn en dat soort dingen? Waar/bij welke shop krijg ik het meest ervoor?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik eb gewoon de hele game steeds alles bij de traders in Whiterun verkocht, zonder na te denken ove prijzen, etc. mijn speech is ondertussen 93! Heb 4 huisen met inrichting gekocht, waaronder de duurste in Solitude en ik loop nog rond met 200k en een kist vol met stuff. Gewoon gevonden loot verkopen.

MAW, niet druk om maken waar je wat meer krijgt, je verdient bakken als je gewoon de game speelt....:thumbs:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ah ok dan, ja dit kan als een behoorlijke 'nieuwskomers' vraag klinken, komt ook omdat ik al mijn gametijd in Batman : Arkham City gestopt heb eerst. Die heb ik nou mooi uitgespeeld, en dus nu alle tijd voor Skyrim gewoon :thumbs:

16. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geven verschillende shops geen verschillende prijzen voor items, alleen de fences van de thieves guild geven iets meer.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb de Mages guild uitgespeeld. Moet zeggen, vond hem een beetje tegenvallen. Ga nu de bards doen en denk ook imperial army joinen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat hebben jullie trouwens bij deze quest gedaan?

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/In_My_Time_of_Need

Ik had eerder al gesproken met Saadia, en ik mocht haar niet echt. Ze manier waarop ze ook praatte, klonk echt niet als een onschuldig en doodsbang vrouwtje. En Kematu's verhaal is gewoon geloofwaardiger. Kortom...she's going down. :D

En dit lijkt me een MOD toch?

[yt]9g_g7uYFWYw#![/yt]

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Laatste tijd maar weinig actie hier op het forum van Skyrim..
    Iedereen zo verdiept in het spel? :)

ik verveel me opt werk haha :+

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Het spel is ook alweer een dikke maand uit he, op een gegeven moment wordt het ook weer wat minder.

Ik ben zelf nu met Star Wars: The Old Republic bezig, dus van mijn kant hoor je ook weinig :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina