Ik had iets meer dan een maand geleden me 350k coins verkocht voor een mooi bedrag dat ik zeker niet kon laten gaan ( 60euro ) en had met dat Geld MW3 gekocht waarmee ik ook wel een maandje zoet mee was, maar toch was het niet écht mijn game en ging het me na een tijdje dus vervelen
Daarnet Fifa er maar weer is bijgepakt en klikte in het hoofdmenu op UT en zag 869 coins staan
dacht echt van owjaa kutt had me coins verkocht, nja keek dus effe op de markt en zag Falcao 150 Starting price er nog opstaan voor 30 sec ofzo, ik dus gelijk bieden maar ik had natuurlijk een concurrent en dacht dit toch nooit zou gaan lukken, rond de 500 coins had ik hem tóch binnen en ik dus helemaal blij
Erop gezet voor 9k en hij is vrijwel gelijk gekocht, had ook nog 2 gouden spelers in me trade pile staan en die ook voor 3k verkocht na 10 min wacten, heb nu alweer 12k in een klein kwartiertje
Ga toch maar weer beginnen met UT
Verslavende game mode is het ook he ( althans voor mij
) Eerst ga denk ik effe handelen en dan gelijk potjes spelen, dan maar met wat slechtere teams maar dat boeit me effe niet, geen zin om weer urenlang naar kaartjes te staren.
Had nog effe een vraagje, hoe zijn de prijzen op dit moment, liggen ze hoog omdat het bijna kerst is, of juist laag?
Klik om te vergroten...