[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Net een bazen game gehad met Ahri , wat een champ

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm ligt het nou aan mij of prijzen ze skins soms random af? Een paar skins die ik een week of wat geleden nog gechecked heb zijn nu 520 points? The fak?

Ben wel bang dat Ahri generfed word, ze doet het in al die games wel erg goed. Dat was ook stiekem de reden dat ik maar Graves gekocht heb en niet Ahri :+

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha, mijn favo AD Carry. Je kan zo hard harassen metje Q en je hebt escape mechanism (E) dus je hoeft geen flash. Speel hem zelf met cleanse exhaust.

Door de hele game heen, early/ mid/ late, vind ik hem super sterk. Wat is je item build op hem?

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Eigenlijk koop ik altijd wat anders :lol:.

Vaak gewoon eerst wat zodat ik wat meer mana heb, dan wat voor movement en daarna gewoon dingen voor meer ability power.

Wat raad je aan?

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik dacht dat Attack damage veel beter scalde op Ez
    Maar ik hem nog nooit gespeeld

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Scalde? Wat bedoel je? :+

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Speel hem AD

Dorans blade -> boots en Dorans blade / Brutalizer -> Ionian boots -> Blood Thirster -> Trinity -> Last whispere

Brutalizer en Ionian voor CD, je spells zijn belangrijk op Ezreal.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wat is AD, en wat is CD?

AD = attack damage?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    AD = attack damage.
    CD = Cooldown.
    AP = ability power
    MIA = missing in action
    CC = crowd control
    Arpen = armor penetration
    Mpen = Magic penetration
    SS = player missing
    CS = creep score (aantal minions dat je hebt gedood)
    CDR = cooldown reduction
    AS = Ability speed
    Red = red buff, een buff die je krijgt door de lizard creep in de jungle te doden. Deze buff geeft je een slow.
    Blue = blue buff, die je krijgt door de blue golem te doden in de jungle. Deze buff geeft je mana regen en cdr.
    Mana regen = mana regeneration

Dit is een klein lijstje van de terminologie. Je hebt ook afkortingen voor items, skills en champions.

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oh, thanks!

Waarom zou je hem in godsnaam op AD spelen? Daar is hij toch juist ontzettend slecht in?

Lijkt mij beter om alles op je AP te gooien.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn skills scalen met AP en AD. Als ik hem speel, speel ik hem als een AD carry. Geen idee of AP Ez beter is, maar voor APs gebruik ik eenmaal andere champs.

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee hij is AD beter ;)

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Niet Per se natuurlijk. Zoals je hier kn zien scalen Essence Flux en Arcane Shift allebei enkel op AP. Maar voor een sterke ult en mystic shot moet je wel AD bouwen.

14. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af; Wanner koop je welke items? Voor champions met spells koop je veel ability power en mana lijkt me, maar bijvoorbeeld voor Volibear, of elk andere vechter moet je dan veel attack damage kopen en attack speed?
    Alvast bedankt.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hangt af van je champ, je team en de andere team. Niet elke AP caster hoeft mana items zoals een Archangel staff. Ryze heeft er, zover ik weet, wel veel aan, omdat hij scalet met mana. Echter, Lux en Kassadin hebben het bijvoorbeeld niet nodig.

Ook moet je kijken naar jou team en andere. Als er één champ met veel HP op de andere team is, hoeft niet iedereen een Bloodrazor te kopen. Je moet dus ook rekening houden met je team. Verder kijk je of je tegenstanders bijvoorbeeld armor stacken. Als AD is het dan handig om bijvoorbeeld een Last Whisper te halen. Ook kijk je naar de champs zelf. Zijn ze AD of AP? Auto-attackers of burst? Of hebben ze bijvoorbeeld veel CC?

Waar het op neer komt, is dat je items ten eerst koopt voor je champion zelf. Het gaat dan puur om ''Welke item is het beste voro mijn champion?''. Zo zou het zonde zijn om, zoals eerder gezegd, voor Lux een Archangel staff te kopen, omdat zij het helemaal niet nodig heeft. Dus, het is al een klein begin om te weten met welke items je champ een goede synergy heeft. Vervolgens hangt het dus echt af uit welke champions je team bestaat, hoe jij speelt (ga je veel dood? Word jij altijd gefocust), welke items iedereen bouwt en dergelijke.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Welke gamemodes speel je trouwens Nerrion?

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Of hybrid :'-( kwam laatst een hybrid EZ tegen die het wel snapte. Nondeju wat pijnlijk.

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Vaak gewoon summoners rift, en anders een potje dominion.

19. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow bedankt voor je duidelijke antwoord, hier heb ik veel aan.
    Nog een paar kleine vraagjes, wat betekent CC? En waarvoor heb je eigenlijk armor nodig als je gewoon je HP kan 'stacken'?

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    CC staat voor crowd control, oftewel, skills zoals roots, stuns, silences etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina