Ik heb Rayman gehaald bij Nedgame. Vond de demo leuk en was aan het wachten totdat hij goedkoper werd. 2 games erbij ingeruild daardoor was Rayman niet duur meer. Ben de eerste 2 levels steeds opnieuw aan het doen om alles te halen. Weet niet of het me gaat lukken.
Ongetwijfeld goedkoper te vinden bij diverse webshops,..maar ben hem nergens goedkoper tegen gekomen in een "normale" shop
Toch maar 'ns 't web afstruinen voor dit spelletje, heb Rayman sowieso altijd al supertof gevonden \o/ Dacht alleen wel dat 't een arcade game was, en geen spel zoals bv cod waar je 60 euro voor neer moet tellen Maargoed, m'n stufi is vandaag weer gestort dus 't kan misschien geen kwaad
zijn ook genoeg winkels om naar toe te lopen he Heb Enslaved voor mijn zoon gehaald en Rayman besteld. Zo heeft ie twee games voor 40 waar hij er anders maar 1 had gehad. Op Rayman moet ie maar even wachten en nu maar hopen dat ik de co-op leuk vind
Ik heb 'm besteld, maar vraag me toch 1 ding af: Het is toch niet niet leuk als je het alleen speelt? Zal af en toe wel even co-oppen met m'n 11 jarige hyperactieve stiefbroertje, maar zal 't voornamelijk alleen spelen..
Co-op met de juiste persoon maakt alles leuker, maar alleen is de game ook nog steeds hartstikke leuk hoor!