[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb trouwens wel heel veel last van wisselende potjes ene keer sta ik 1/2/3 in het potje en dan blijf ik in de server (dus meestal voor het grootste deel zelfde mensen) en dan sta ik opeens middenmoot.. heel raar en ook best vervelend :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tsja dat ligt aan heel veel dingen. Heb ik ook wel hoor.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik hou van SQDM :D
    Alleen inderdaad veel slechte teams. Nu kan ik wel uit de voeten in lonewolf maar ik heb liever een buddy met een andere kit bij me :+
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zitten hier eigenlijk allemaal ook op Battlelog?

    Vind het wel grappig om het e.e.a. bij te houden dus als je mij wilt adden : Reefun.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik, omdat het verplicht is :+

    SpauldingST is mijn naam :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Madd Monkey NL :)

    Vind het wel leuk om te kijken wat mijn top 5 wapens/vehicles zijn.
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet vinden? Heb je toevallig een andere username? Deze kan namelijk verschillen van je stats account zeg maar.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voeg mij ook maar toe, heb nu maar 1 vriend op battlelog :+
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Friends request gestuurd :)
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mensen mogen mij ook toevoegen op battlenet :p
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een boel spullen verhuist, ben wel weer klaar voor een paar potjes.

    Zal even die maps binnen halen :+
     
  12. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een paar dagen bezig, en gisteren m'n eerste potje gespeeld waar ik in de buurt kwam van 1:1 K/D (8 : 9, ach). Vroeg me af of jullie een paar goede video guides (of beter youtube channels o.i.d.) kennen waar beginners als ik nog wat van op kunnen steken. Geschreven guides kan ook, maar ik vind meekijken altijd net iets leerzamer.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het beste wat je kan doen is gewoon een paar potjes spelen en dan goed naar andere spelers kijken. Als je een speler ziet die consequent goed bezig is dan ga je gewoon in zijn squad zitten en blijf je bij hem in de buurt (geef je hem ammo of help je hem healen of wat dan ook)

    Zo leer je het volgens mij sneller dan van filmpjes.
     
  14. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat doe ik ook wel. In een goed squad (en team) zitten is sowieso beter om sneller te levelen, en healen/reviven gaat me aardig af (al zeg ik het zelf). Maar ik vind het wel fijn om in first person te kunnen kijken wat iemand doet. Kleine dingen als hoe iemand mikt, schiet, loopt, pronet. Vandaar mijn zoektocht.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Goede vraag want ik bij mij is het ook heel wisselvallig.

    Je kunt toch niet altijd niet zien wie je volgt, ik kan amper de tekst ( namen van spelers) lezen op mijn tv scherm en die is zeker niet klein.

    Wat voor effect heeft het trouwens als ze zeggen dat je de squad leader bent?


    En daarstraks nog Rush gespeeld op Damavand,best cool om naar beneden te springen. En daarna nog capsian border, gingen ze met een chopper een paar man afzetten op een gebouw zodat ze mijn team konden spawnen, heb ze uiteindelijk beide kunnen doden. Hij zat namelijk helemaal achteraan maar je hebt van die ramen in het dak en ik zag hem zitten dus vuurde ik gewoon met mijn rocketlauncher, oprotten noobje. :thumbs:O-)
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Als squad leader kan je de objectives markeren voor een defensive houding of offensief. Waardoor je bonus punten krijgt wanneer een van jouw team genoten iemand dood schiet in dat gebied. Volgens mij +20 ?! (weet ik niet zeker)
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de geruchten voor volgende BF3 uitbreidingen / DLC ?!?
    Wat voor DLC zouden jullie willen zien. Meer maps ? Meer wapens ? Meer Game-modes ?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Een uitbreiding op de geweldige SP natuurlijk!!!

    (!) :D :emo:

    Jezus, wat een fail-campaign is/was dat. :emo:

    Nee, als er DLC komt, zullen het ongetwijfeld mappacks zijn, met wellicht hier en daar wat nieuwe voertuigen en wapens.

    Ik hoop eigenlijk voornamelijk dat ze wel echt fatsoenlijke value-for-money bieden, ipv dat ze het gaan uitmelken. De B2K mappack is ERG goed (itt de standaard maps), met weer echt dat Battlefield gevoel, maar als ze nu iedere 2-3 maanden met een dure mappack komen waar maar 1 of 2 goede maps inzitten, dan hou ik het vrij snel voor gezien denk ik. Lijkt me ook niet goed voor de online community, als ze dat teveel opsplitsen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  20. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb recent een tweedehands gekocht, online code erbij, en nu blijk je dus 1200 punten voor B2K erbij te moeten betalen. (Had ik kunnen weten, ja) Ik vind dat ontzettend duur voor 4 maps. Is het dat geld waard? Valt te verwachten dat het ooit in waarde daalt?

    Het verneukeratieve is dat als je in een squad zit met mensen die wel de uitbreiding hebben, dat je dan bij een volgende ronde vrolijk naar één van de B2K maps wordt gestuurd, waarna je in het hoofdmenu staat te loeren en je squadmates moet vragen om een andere server te zoeken.
     

Deel Deze Pagina