[XOne] [TES V: Skyrim] Deel je unieke ervaringen!

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    netjes (:

2. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bwa, ik had toch liever een ebony greatsword gehad.

3. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zelf ben ik het daar niet mee eens, train ook alleen one-handed :$

4. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik allebei. Eerst heb ik altijd two handed getraint (die is nu 81) en nu ben ik one handed aant trainen. (42).

5. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    netjes mijn one-handed is nu 69 (:

6. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    AIGHT!
    Had al van shearpoint vertelt maar moest nu dicht bij shearpoint wat doen voor een side-quest blijkt die draak daar te respawnen (: dus als je draken wilt killen shearpoint is de plek! (:

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik was gisteren aan het rondwandelen in de Eastmarch bij al die warmwater poelen enzo..

Kwam ik wat mensen tegen die gewoon aan het baden waren hier :) hun kleren uit en baden :) die vrouw lag er echt relaxt bij, heb screenshots genomen, zal ze later nog wel eens posten, vond dit echt grappig :)

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hier de foto's :p

best grappig, ben er nadien bijgaan zitten :p

9. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ben al zoveel keer die warm waterbronnen voorbij gelopen maar nog nooit iemand in zien baden.:+

10. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel super toen ik zojuist een fort ging aanvallen. Dit was tijdens de Civil War quests, tijdens deze quests moet je zolang Stormcloaks doden totdat de teller op 0% staat.

Ik had nog zo'n 80% te gaan en opeens komt een Elder Dragon aanvliegen, deze land midden in het fort en begint de Stormcloaks aan te vallen! Uiteindelijk samen met deze Elder Dragon het hele kamp uitgeroeid en toen vloog hij weer weg..

Veel meegemaakt maar nog nooit zo random als dit, wat een geniaal spel!

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    haha, ja ik lag echt strike en heb letterlijk mijn kleren uitgedaan en naast dat knap hunter grietje gaan zitten :p

12. cCmaster x

cCmaster x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam net in de middle of nowere een man op een paard tegen.
    het bijzondere was dat ze beide geesten waren :confused: ik kon niet met hem praten omdat hij te snel voor mij was :mad:

13. cCmaster x

cCmaster x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien ben ik niet de enigste die deze man tegen is gekomen.
    heb wat info erover gevonden voor mensen die het leuk vinden om op zoek naar hem te gaan.

Legend of Sleepy Hollow

During the night, the PC may encounter a Headless Horseman, referencing Washington Irving's "The Legend of Sleepy Hollow". There seems to be no set spawn point for him, and can spawn anywhere between 10PM and 5AM. He appears as a headless ghost armed with a War Axe, and has a spectral horse. The PC cannot interact with him, though he may be followed. Hostile NPC's and creatures will attack him as he passes, but he ignores them. Wherever he appears, he will always make his way to Hamvir's Rest, and will disappear as soon as the player enters Hamvir's Rest and engages the hostile undead in the area. If morning comes before Hamvir's rest is reached, the Headless Horseman always speaks of an "abrupt end" to the "game", likely referring to your chasing him all over Skyrim.

14. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister zo gelachen, ik zou over een bruggetje lopen, wordt ik daar op gewacht door een assasin. Maar zo dra hij opduikt om me aan te vallen, wordt hij aangevallen door 3 wolfen en hoefde ik alleen maar rustig te kijken wie het gevecht zou winnen.
    Dat bleek de assasin, maar die was nu al zo verzwakt dat een tik met mn boog genoeg was hem te verslaan :+

15. cCmaster x

cCmaster x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die wat vette spullen/gold willen raad ik aan naar Pinewatch te gaan een huisje die een paar 100 meter links van Helgen staat. Verder kan je zelf uitzoeken waarom ik je aan raad daar naartoe te gaan zo niet dan kan je altijd de spoiler lezen.

als je naarbinnen stapt dan zul je een bandit tegenkomen vermoord hem en ga dan naar de kelder naast de tafel tegen de muur zal je een knop vinden druk erop en de boekenkast ernaast (eigenlijk een deur)zal opengaan, om het niet verder te spoilen laat ik het hierbij :p

ik raad je aan om de losse blaadjes te lezen die je tegenkomt.

Deel Deze Pagina