[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Cool, bij de quest van Gauldur's Legend
    die op zich ook al vet is, had ik gisteren een bossfight :), kloothommel gebruikte hele tijd zo'n shout waar je wapens van wegvliegen.. ben echt een half uur bezig geweest om mijn goede wapens terug te zoeken in het water achteraf, de bastard :cool:

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen last van gehad, ranged (bow) ftw! :)

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb me nu eindelijk aangesloten bij de DB. Nu m'n 1e contractjes uitvoeren....

Vraagje gebruikt hier iemand veel potions? En zo ja welke voornamelijk? M'n rugzak zit namelijk bijna helemaal vol en die potions zijn 0,5 en heb er echt een waslijst van. Maar ik ben echt zo'n stocker. Kan moeilijk afscheid nemen van dingen....

4. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik alleen health potions... Heb altijd 5 potions of healing bij me. Verder neem ik alle potions mee die ik tegen kom en sla ze op in een kist in mijn huis. Zo nu en dan verkoop ik er een zooi...

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ik gebruik nooit potions, alleen maar healing spells :+

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik loop ook met een zooi potions rond, kan er eigenlijk ook nooit vanaf, ik denk dat de helft van mijn gewicht potions is. Ik gebruik sinds ik op master speel vaker potions, meestal health (tegen mages) en soms stamina. Tegen draken neem ik resist potions in ....

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar ik zou daar geen perks aan besteden. Dood zonde, op t gegeven moment heb je toch genoeg geld.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik heb ook megaveel potions in mijn inventory en das eigenlijk teveel.

Ik gebruik vooral health potions en stamina. soms ook wel wat resist potions.

vraagje: als ik een resist fire en resist shock ofzo inneem , vervalt dan de eerst potion of werken ze allebei?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Werken allebei, natuurlijk. Wat niet werkt is een 20% resist fire posion nemen en dan nog een 20%. Dan werkt alleen de laatste...

10. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dagen geleden heb ik van een kind in Windhelm een quest opgepakt.

Ik moest die chagrijnige bazin van dat weeshuis uit Riften omleggen. Daarna werd de missie voltooid.

Nu ben ik al dagen aan het wachten voor een antwoord van de DB, om hun guild te joinen, maar ik krijg die maar niet. Of moet ik nog eerst iets speciaals doen?

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet:

In een bed slapen, bijvoorbeeld een kamer huren in een inn, en daar slapen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, de Draugr Death Overlord? Ik loop die nu (lvl. 42) regelmatig tegen het lijf, en sommige hebben die Shout inderdaad. Schrok me helemaal kapot toen me dat de eerste keer overkwam. Op mijn gewicht zo licht mogelijk te houden, had ik ook geen andere wapens bij. :'-(

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha das ne tegevaller dan :)

Maar dit was echt een boss.. had ook een naam waar ik nu niet meer kan opkomen en riep ook telkens nog 2 draughr archers op die ook zo'n shout hadden, vette battle :)

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Over de bossfight van Gauldar:

Haha die fight is zo achterlijk hè. Hij teleport de hele tijd en spawned dan in drie gedaantes ofzo. Alledrie zo'n shout, en je kunt er maar eentje damage doen (binnen bepaalde tijd dus). Ik raakte ook de hele fucking tijd m'n boog kwijt (en na de fight m'n eigen bow niet meer terug kunnen vinden :p). Maargoed, hij was wel vet ja ^^

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ohja lol, die had ik gesneaked. Dus is dacht, die is in 1 keer dood, maar nee hoor, hij teleporteerde nog ff en viel vervolgens dood neer. 8) Dit spel is soms echt niet gescript op sneakattacks. Ook als je een draak in 1 sneakkill afmaakt doet ie soms heel spacend. :9

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh dat Gauldar gevecht, daar ben ik ook mijn briljante ijszwaard (en bow!) kwijtgeraakt :'-(

Wat een hoer was dat zeg , heletijd heen en weer geslingerd worden

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha ja ik was ook mijn ebony sword kwijt, en omdat dat zowat mijn sterkste wapen was heb ik toch even opnieuw geload :p

toen gewoon met mijn pijl en boog geschuilt en op de juiste momenten op hem geschoten en toen was het een eitje om hem te verslaan, geen enkele keer weggeblazen :)

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is een goeie tip. Ff stocken in een andere kist.

Overigens vind ik die storage wel een minpunt tov bv dragon age. Daar staat alles in categorie. Nu moet je een hele lijst door scrollen.

19. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Yep, ik heb potions, wapens, kleding en armor, sieraden en soulgems, misc, boeken, voedsel, ingredienten allemaal in verschillende kisten, kasten en tonnen. zo blijft het voor mij overzichtelijk...

edit:// Heb zoveel opgeslagen dat het eigenlijk zonde is. Gebruik alleen dragon light armor (legendary), dadric greatsword (legendary)... Verder heb ik volsung masker en een aantal handige ringen mee en dus die 5 potions...
    Al het opgeslagen waar gebruik ik niet (meer) en heb al 230000 gold + alle huizen compleet...
    Geld in overvloed in Skyrim... Zonde eigenlijk :eek:... Niet echt een uitdaging ofzo...

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat heeft ook wel were wat, toch ?

Ik heb ingredients in een aparte kist, de books apart, de artifacts apart en de rest in een enorm bodemloze kist. Toch knap dat die 160 dragon bones en scales er inpassen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina