Mag mijn top nog verandert worden? Zoja:
1. Bulletstorm
2. Deus Ex: Human Revolution
3. LA Noire
4. LoTR: War in The North
5. Fifa 12
Uitleg:
1. Bulletstorm: Deze laat ik op 1 staan omdat het me zo heeft kunnen meetrekken. Oke, verhaal was quasi niets, maar het concept is zo heerlijk
. Het gevoel dat je wilt blijven spelen? Dat is een GOTY! Deel II
.
2. Deus Ex: Zit nog maar in het begin van dit spel maar hij is zo lekker. Die stealth werkt echt vlot + die augmentations die echt tof zijn. Alleen die lange laadtijden zouden moeten kunnen vermeden worden in deze tijden denk ik, dat is een minpunt.
3. LA Noire: Had deze eerst maar op 5 gezet, maar zat ook nog niet ver. Het verhaal komt een beetje traag op gang, maar wanneer je eens goed bezig bent..
! Die gezichtstechnologie is echt wel awesome, zo echt dat ik sommige acteurs herkende.
4. War in The North: Had waarschijnlijk een beetje te veel verwachtingen. Oke, de game ademt LoTR uit, maar het kan mij niet genoeg meeslepen zoals een Return of The King deed. Grafisch ziet het er ook niet al te best uit vind, geen enkel moment gehad waar ik echt versteld stond van het uitzicht. Moeilijkheidsgraad ligt goed, maar die bosses zijn echt TE makkelijk. Nouja, het blijft natuurlijk LoTR dus een vermelding in mijn top 5 kon niet ontbreken.
5. Fifa 12: Jaarlijkse aankoop, jaarlijkse topper, jaarlijkse verbeteringen.
Klik om te vergroten...