[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb 1 keer met mijn M60E4 een chopper neergehaald, ik schoot volgens mij de piloot neer. Daarna nooit meer gelukt, maar met de 9k22-Tunguska-M (hehe even opgezocht ;) ) is het een piece of cake vooral met de heat seeking missiles.

    Deze dus, mijn favo voertuig vooral op Noshar Canals geweldig om heli's neer te halen! :)
    [​IMG]
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    met zo'n staande AA schoot ik ook een keer de piloot neer :+ headshot.
    Enige kill met dat ding btw.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ding is echt baas op Noshar Canals, ook leuk om die boten o.a de pleuris in te schieten. }:]
    Stiekem baal ik altijd wel als dat ding net voor m'n neus word gekaapt.

    @ Madd, nice filmpje weer wat wijzer geworden over bepaalde dingen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net mijn beste ronde ooit gespeeld, TDM. Van 8-2 (4-5 kills in a row) naar 15-5 en uiteindelijk gaat de nummer 2 net over mij heen met 100 punten (hij had 15-9). Paar avenger kills en andere ribbons. Jammer! Ik wou die MVP ribbon namelijk.:p
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had een keer in de laatste 30 seconden van het potje 6 kills, een vlag en nog een zooi extra punten gekregen waardoor ik van plek 6 naar 1 ging :+
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik killde ze allemaal in een tunneltje bij seine crossing, mijn teammates zaten er al en ik kwam er terug aan en met die M320 een paar keer geschoten en ook een granaat. Was wel lekker. :D

    Heli's lukt me ook minder goed nu, echt jammer... ik lockte daarstraks eentje bij damavand en hij lockte op de achterzijde terwijl het vroeger in het midden was. Beetje flauw dat ze het zo doen.


    B2K maps vind ik eerlijk gezegd geen 10-15 euro waard (ik vind niks de moeite waard om te kopen als DLC, beetje oplichterij in mijn ogen). Wake Island vind ik helemaal niets, de andere vind ik echt wel goed. Ik hou van dat gevoel alsof je in een stad zit in Arabische landen en de zon schijnt. Veel lekkerder.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Wake Island is idd de tegenvaller van die mappen. Verrassend, want in BF1943 vind ik het wel een fijne map.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat sowiesow niet echt om K/D in BF (alhoewel ik mezelf er nog steeds op betrap dat ik er wel op let :+).

    Persoonlijk vind ik het waard. Maar, zoals vele andere, kan ik makkelijk praten want ik heb ook de LE gekocht. Maar als je van BF houd dan zijn ze het waard. sim-pel :)
    Als je op de console speelt haalt het weinig uit. Want "echte BF" mappen speel je met min. 32 man en dat halen "wij" nooit. Erg jammer maar het is niet anders. De chaos die ik ervaarde met Strike at karkand met 64 man komt nooit in de buurt met hoe de mappen nu gespeeld worden.

    Ja ik kan mezelf niet weerstaan als ik een tank, heli of jet zie staan :+
    Nu met die assignments zeg ik ook tegen mezelf "Nee reef, je moet echt voor die of die class gaan". En dan zie ik een leegstaand voertuig en dan moet ik gewoon van mezelf. Can't..... resist...... :+

    Zeker @ Rush als verdediger @ Kharg island. Dan moet ik gewoon in een Jet. Zoveel apc's/tanks/heli's om kapot te knallen 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Als er een Jet staat, moet ik er meestal ook gewoon in :+

    Ik heb een paar dagen geleden echter de fun van het snipen ontdekt, dat is stiekem ook erg leuk, vooral als je op een positie zit waar de vijand niet kan komen, hoef je je in ieder geval niet druk te maken over backstabbers :+
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel meer het gevoel dat het verstoppertje spelen is Wake Island in deze game.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Zelfs met 32 man is het af en toe nog wel rustig, het is denk ik meer een 48/64 man-map.

    Al weet ik niet of er verschil in grootte is tussen de console versie en de pc versie.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    In 1943 begint iedereen ook op de boot en is het eiland neutraal dus je komt elkaar op gegeven moment tegen, hier is het net zoals 1942 en de aanvallende partij die gaat alle kanten op en als je maar 24 man hebt valt het niet zo op.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar is dat ook de reden voor die enorme kd :p? Of ben je gewoon heer en meester op het veld.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dat is niet omdat ik dat het leukst vind maar omdat het om 1 of andere reden zo lijkt te zijn dat als ik Engineer speel we bijna altijd winnen en als ik het niet speel de kans zo'n 50/50 is :+

    Het begint bijna een bijgeloof te worden
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha nee maar zo bedoelde ik het ook niet :p gewoon geinig om te zien dat iedereen weer compleet anders speelt.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om te pochen maar ik sta vaak genoeg zonder voertuigen 20-4 oid.

    Met alle CoD (jaja ik moet niet schelden ;)) spellen sta ik boven 2.0 (uitgezonderd MW3 want na een paar uur spelen was ik die al zat :+).
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus dan ben je er misschien mee eens dat de standaard maps van BF3 een beetje een cross over is voor BF en CoD liefhebbers.

    Ik heb het nog niet veel gelezen op moet ik eerlijk zeggen, maar ik ben van mening dat die standaard maps in BF3 zo zijn gemaakt om BF player EN CoD players te trekken.

    Metro, Grandbazaar, seine crossing zouden leuke mappen kunnen zijn voor COD.

    De andere maps ben ik meer blij mee. omdat het meer battlefield is. En dan heb ik het niet over het aantal spelers want daar heb ik eigenlijk geen moeite mee. Wanneer je zeurt over het aantal spelers in de maps, dan speel je met of tegen de verkeerde mensen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Net mijn mooiste kill met sniper gemaakt in een TDM potje :9
    ik zie op de mini map een rood stipje achter me ik draai om, zoom in en schiet. Headshot.
    Dacht echt even dat ik call of duty speelde.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Btw lee spacey jij doet zeker goeie zaken met healen en ammo uitdelen ofniet? bijna even hoge score terwijl je 1200 kills minder hebt 8) nice job.
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speelde in het begin erg veel assault. Elke potje super veel punten door reviven en healen. En ben eigenlijk nu 2 weken bezig met support. ammo uitdelen en bij veel maps haal ik goeie k/d ratio omdat die support wapens grote magazijnen hebben, haal ik minstens 3/1.

    Laatst op operation metro, nog 5 min te gaan tot alle tickets op zijn, ik had 9 kills ofzo. Ik werd doodgeschoten nog net in het metro station, bij de deuren naar de CAFE VLAG. die hadden zij inmiddels al weer veroverd. Ze stormde door metro in, daar werden ze opgehouden. Daar heb je dat pad door het midden en een langs links, vanaf CAFE VLAG gezien dan. Aan de linker kant is VAAK een oponthoud omdat die hoek heerlijk ligt voor snipers of mensen met een scope.

    Ik zag dus in de kill cam die gast die mij daar bij de metro ingang dood schoot, door liep naar links, en hij werd omringt door iets van 6 teamleden. Dus ik heeeeeel snel door dat midden pad gerent daarna 1 gast dood geschoten die hun rug dekte, daarna had ik een heerlijk 7 a 8 man spray. MULTI KILL. Zo fucking simpel. En nog geen 3 min daarna doe ik het zelfde. weer 7 a 8 man.

    Ik eindigde dat potje metro met 25 kills, waarvan 16 gemaakt in de laatste +- 5 min.

    Dus ondanks dat ik die standard maps soms jammer vind, k maak er wel plezier op :).
     

Deel Deze Pagina