New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt het dat de dashboard de Xbox 360 HD DVD-speler niet meer ondersteund?
    Echt slecht als deze niet meer te gebruiken is. De speler krijgt gewoon nog power, maar er is geen mogelijkheid om hem te selecteren.
    Een echte MS stunt om gewoon support voor een product te droppen (zie originele xbox).
    Iemand een mogelijke oplossing?

2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gelezen dan? Ik weet dat je Gold moet hebben om de Cloud aan te zetten maar ik kan nergens iets vinden of je er met Silver nog bij kan of niet.

En mocht het inderdaad zo zijn dat je er met Silver niet bij kan, hoelang bewaren ze je savegames? Beetje vervelend als je Gold is verlopen en je koopt pas weer Gold na een tijdje en je bent dan je savegames kwijt. Ik neem aan dat MS daar over na heeft gedacht en hier een protocol voor heeft. Iemand?

4. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat als je gold afloopt naar silver dat je gewoon nog wel kan downloaden maar niet uploaden, oftewel dan moet je je cloud saved games naar je gewone harddisk kopieren en kan je niets meer op je cloud meer wegsaven.

Had het in een van de new feature fimpjes gezien van major nelson, of anders in zijn podcast gehoord.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
  6. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    OK dank je wel, dat lijkt me ook logischer.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd dat is wat ik niet begrijp. Want met full krijg je te maken met black crush. Viel me toen met God of War en Heavy Rain op. Ik miste gewoon de details in de donkere stukken

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Herkenbaar, ik had dat met UC2. Had blijkbaar het kanaal van mn tv waar mn ps3 op zat totaal verkeerd afgesteld in een poging om die black crush te compenseren. Kwam er pas rond UC2 achter dat ik limited RGB moest kiezen en dan het kanaal moest calibreren

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ziet eruit als een probleem met het reference level. Zo te zien haalt hij limited RGB en full RGB door elkaar wanneer video's bekeken worden.

Voor mensen die niet weten wat dat is, de 'reference level' setting (hetzelfde als de RGB setting in de PS3 ) stelt in of je limited RGB hebt of full RGB.

Full RGB houdt simpelweg in dat als alle drie de kleuren (Red, Green, Blue) op 0 staan het ook echt zwart is en 255 ook echt wit is. Dit is de standaard en wordt gebruikt door elke monitor en PC.

Limited RGB, ook wel bekend als studio RGB houdt in dat alle kleuren op 16 volledig zwart is en alle kleuren op 235 volledig wit is. Dit wordt vooral op TV's gebruikt en stamt nog af van de tijd dat storing erg merkbaar werd wanneer er gebruik werd gemaakt van full RGB.

Over het algemeen is de vuistregel zo voor de instelling:

- Standard: is limited RGB. Meestal de beste keus voor TV's. Sommige HDTV's detecteren echter wel wat het apparaat uitzend.

- Intermediate: is een tusseninstelling. Zul je over het algemeen niet nodig hebben. Is denk ik bedoelt voor TV's die niet zo handig omgaan met standaarden of een afwijking hebben.

- Expanded: full RGB. Meestal de beste keus wanneer je gebruik maakt van een monitor.

Zo te zien haalt hij nu, tenminste bij het afspelen van video's, full en limited door elkaar. Zelfs al staat hij ingesteld op full RGB, maakt hij toch gebruik van limited, waardoor zwart eruit ziet als grijs.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heldere uitleg! Maar dan zou limited voor de meeste mensen toch juist een verbetering zijn?

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn Gold is afgelopen over 2 dagen, dus ik ga even testen wat er met je saves in de Cloud gebeurd. Ik gebruik het niet trouwens, dus zal wel een nutteloze game even overzetten naar de Cloud.

Andere vraag. Sinds dat je saves kan openen vanuit de Cloud, moet ik bij elke game die ik opstart kiezen van welke 'schijf' ik mijn saves wil laden (Dus HDD of Cloud). Ik gebruik Cloud niet, en ga het ook niet gebruiken. Is het mogelijk om ergens HDD als default in te stellen?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dat helaas niet uitzetten

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb cloud niet ingestelt, dus bij mij pakt ie automatisch de HDD.

Maw; ga je cloud niet gebruiken, NIET instaleren! Heb je er geen last van.:)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Balen :9

Ja, ik heb het natuurlijk al aangezet, anders had ik mijn vraag niet hoeven stellen :9

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Was ook bedoelt voor diegene die het nog niet gedaan hadden.:+
    Houd je nieuwsgierigheid onder bedwang!:p

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh ik snap het niet helemaal. Cloudsavind moet je installeren en als je dat hebt gedaan maakt hij er default gebruik van? :confused:

Deel Deze Pagina