Ik moet zeggen dat ik die pass assistance lobby crap niet kan waarderen. Ik zet het op 1 en ik speel er beter door. Daar is het toch ook voor in het leven geroepen? Om geleidelijk aan het spelen te verbeteren en zelf meer controle te krijgen over hoe een speler aan te spelen?
Maar goed, zoiets merk je alleen als je voortdurend tegen goede spelers speelt. En vooral dezelfde, ik heb gemerkt dat je online niet door hebt of je spel beter wordt. Dat is nou juist de basis van pes, de diepgang erin die je uitdaagt om erin beter te worden. Ik heb die gevonden, de toekomst voor pes ligt dan ook naar mijn mening bij community gaming
Klein voorbeeld:
We hebben nu een top 10 van goals gisteren opgestart, komt er een kerel met een goal, niet normaal. Check dit hier:
http://forum.pesholland.nl/showthread.php?t=192
Hij doet de bergkamp flick en haalt daarna verwoestend uit. Nu krijg ik al van meerdere leden van pesholland berichten over hoe dat nou te doen. Iedereen die committed is aan pes is nu op zoek naar verdieping, en zijn vervolgens verslaafd.
Dus als je pes af en toe een potje speelt en dan weer een tijd weg legt, is het ook minder. Dit spel is gemaakt voor de kenner en speler die zich wilt verdiepen in een spel. Misschien is het daarom niet leuk voor sommigen hier?
Klik om te vergroten...