[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik reserveer dan nooit echt dingen bij Bol.com, ik had het eerder gedaan maar elke keer bij een Collector's Edition(die vrij limiet is) of een Handheld zoals de DS die ik daar had gereserveerd kreeg ik niet eens op de release of kreeg ik totaal niet terwijl ik toch echt 1 van de eerste was met het reserveren(dus toen het gelijk op de website stond), dus ik vertrouw Bol.com maar nauwelijks met dit soort dingen.

En over mijn Collector's Edition dat is een productiefout, en blijkbaar hebben sommige mensen eindelijk hun code ontvangen met ditzelfde soort probleem.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Elk spel nog altijd bij bol.com besteld en nooit problemen gehad. Ze leverden wanneer er stond dat ze zouden leveren etc. En ik doe ook altijd acceptgiro bij bol.com, mocht er iets mis gaan heb ik nog niet betaald en krijgen ze dus ook niks =).

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Woot, ik heb mijn code ontvangen!, hopelijk is het wel een collector´s edition code dat zeggen ze er dan weer niet bij, de site is down dus ik kan het nu ook niet testen. maar wel gelukkig op tijd. ;)

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Na het onderhoud moet je de betaling verder regelen. Je kan geloof ik automatisch laten afschrijven via paypal, maar automatische betalingen doe ik liever niet. Vanochtend dus maar even langs de winkel gefietst om een 60 dagen prepaid kaart te kopen. Als die tijd er dan opzit kan ik even een pauze inlassen, want er zijn meer spellen die ik wil spelen. En als ik dan weer zin heb, koop ik weer een prepaid kaart.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik koop ook altijd pre-paid kaarten. Vind ik fijner haha. Maar als je het spel koopt is het eerste 30 dagen gratis dus ik koop weer een kaartje over 2 weken ongeveer...

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij aankoop van de game krijg je dan ook meteen een maand gratis ?

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik wel... weet niet hoe het nu is..

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.

Ben nu een level 22 Trooper Vanguard en die class bevalt me vooralsnog erg goed! Misschien dat ik nog wat bij de Sith Empire ga proberen, maar denk dat ik eerst deze class nog even blijf spelen :)

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zat gister met een trooper in de groep. En in zo'n gesprek spreken ze hem ook aan met Lord of master best lelijk want zo zien ze er niet uit:p maarja haha.

Ik kan nergens mijn lopende subscriptie zien, weet iemand waar dat kan?

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Op de site volgens mij (www.swtor.com).

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn er nog meer van die overheelijke cutscenes die nog niet op internet zijn verschenen?

Vond die van de E3 echt meesterlijk!

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je nou na al mijn commentaar nog steeds niet dat je een subscription nodig hebt om uberhaupt van die 30 gratis dagen gebruik te kunnen maken? :+

Als je alles bij bol.com besteld zou ik je even flink laten nakijken. :p
    Elk spel dat daar 60-70 euro kost kun je 20-40 euro goedkoper ergens anders kopen.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Games koop ik inderdaad nooit meer op bol.com, veels te duur en je kan het inderdaad ergens anders veel goedkoper (en soms eerder) krijgen.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Je krijgt een code met de game. Dat is je subscription gast srsly.

60 - 70 euro? ben je een xbox speler? PC spellen zijn daar 90% van de tijd gewoon onder de 50 euro. en ik betaal liever meer met uitstekende service dan te moeten wachten op me spel.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nou, Tco ervaart die uitstekende service wel zeg.. :+

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    tsjah, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ook niet hoor, maar bij andere goedkopere sites ook niet, dan is de keuze snel gemaakt :+

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En die game heb ik dus nog steeds niet.... O M G... En DAARNAAST moet je nog een timecard of een CC subscription invoeren anders kun je geen gebruik maken van die 30 dagen...

En pc spellen koop je voor 25-40 euro op andere sites... Ik betaal liever 20-70% minder voor spellen MET uitstekende service. Als je niet ergens anders durft te bestellen zeg dat dan gewoon maar achter zulke excuusjes kun je je niet verschuilen. :+

En dit is ook niet de 1e keer dat bol.com faalt bij mij. Daarom probeer ik hier ook nooit te bestellen. En die klantenservice heeft ook totaal geen gameverstand, zelfs de "juiste" afdeling niet.
    Maar we dwalen af, wie zijn geld wilt verspillen moet dat natuurlijk zelf weten.

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, probeer me nu weer in te loggen in de game en nu geeft de patcher aan dat ik geen lopende subscriptie heb. Op de site staat dat ik nog 27 dagen heb... Ik wil spelen!! :p

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Je 48 uur 'gratis' spelen zijn om, je moet sowieso minimaal 30 dagen hebben gekocht om verder te spelen.

EDIT:

Bij mij staat er dit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina