[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Echt? Dat is wel jammer... Dacht dat ik na de 30 dagen pas hoefde te beslissen...

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Helaas, ik zal straks die melding ook wel krijgen omdat er bij mij die 48 uurs ook net zijn verstreken.

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    En het mooiste is dat nu de server van de site niet echt mee werkt en ik dus geen eens een subscription kan beginnen :p Helaas. D:

Heeft iemand al een goedkopere versie online gevonden (kaarten) waarbij ze wel in stock zijn en per e-mail verzonden worden?

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zucht. Ik heb niks extra's ingevoerd alleen mijn pre-order code. En ik kan nog altijd spelen, sinds de 16de al. raar he?

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ging bij mij tot nu toe ook steeds goed...

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht. En idd raar zoals je hierboven kunt zien. Of ben je nog niet uitgelogd sinds de deadline verstreken is?
    Ik kon ook sinds de 13e spelen. Met mijn preorder code (amazon.com) Totdat de graceperiod is uitgewerkt dus.

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Heb je het vandaag ook alweer gespeeld? Ik denk dat je nu een melding krijgt dat je een code moet invoeren.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    omgrofl idd. Mijn excuses. Maar ik weet zeker dat mijn pre-order 30 dagen speeltijd stond:eek: lolebol. maar gametime gaan kopen dan

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Je hebt ook wel 30 dagen, maar gaan pas van kracht wanneer je een subscription/gamecode invoert.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ach de timecards bij bol.com zijn maar ~60% duurder dan bij zavvi. :+
    Zo toch maar eens bij intertoys kijken of ze heel toevallig nog een C.E. over hebben of terug hebben gekregen. Zeer kleine kans maar wie weet.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    gamecards etc haal ik ook nooit bij bol.com, alleen game zelf. die timecards haal ik altijd bij bart smit fzo. Maar je had wel gelijk, meot straks even kijken in mijn originele box van SW, daar zal wel een key inzitten. Ik dacht dat dat gelijk allemaal in 1 was met de early access code maar dat is niet zo.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Waarom niet via Ebay? Scheelt je toch weer een paar euro per maand, en je hebt het sneller binnen ook nog.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Omdat ik elke zaterdag hier meestal naar het dorp of stad ga met mijn vriendin haha, dan kom ik er altijd langs en denk ik er ineens aan:p als ik thuis ben en zit te gamen etc vergeet ik het 90% van de tijd.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net via Ebay een kaart gekocht, bedankt voor de link! Helaas ligt de heel account activatie server op z'n reet want ik kom er na het invoeren van de code niet door...

Ow, hij geeft nu mijn code weer, maar er staan nergens knoppen om verder te gaan :p Ach, ik merk het wel :p

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ga nu ook maar even in de queue, bestel ik in de tussentijd even een code en kan ik als ik thuis ben spelen. Tijdsmanagement :cool:

17. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat echt nergens meer over laten we eerlijk zijn.

Eerst de servers en nu de website die niet eens fatsoenlijk werkt..

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ach.. Opstartproblemen, het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, zolang het straks het maar fatsoenlijk doet.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ik maar in de game kan straks. Wild het om de dag afwisselen met WoW en vandaag is mijn SW TOR dag. :mad:

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is voortaan een hype, overal dik aangeven 20 DECEMBER IS HET ER DAN EINDELIJK. ze zouden er gewoon bij moeten zetten MAAR HET WERKT WEL HALF. Echt met elk spel voortaan zo, BF3, SW:TOR nu ook al vind echt slecht =).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina