[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

2. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tof! Wel heel erg veel zin in deze game heur.

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vond in de eerste instantie SFxT er echt leijk uitzien, hetzelfde geld voor SSFIV, maar ben naar beide stijlen een beetje toe gegroeid en vind het er zelfs nu mooi uitzien. Dat level met mecha zangief_O_ zo leuk!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op zich wil ik dit spel best hebben. Heb ik tenminste nog iets aan die fighting stick die ik maar 2 keer heb gebruikt. Maar ik heb zo'n hekel aan Capcom dat ze na een paar maanden weer met nieuwe versies komen aanzetten.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal zeker nog wel een uitgebreidere versie komen van de game.

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als DLC zoals ssf arcade kan wel geloof ik.

Maar ze hadden beloofd nie enkel een uitbreiding op alleen een nieuwe disc te doen.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij hebben ze bevestigd dat er geen nieuwe disc-versie zal komen, alleen DLC.

Maar die gems weerhouden mij er vooralsnog van om de game te kopen, dat wordt echt een kutsysteem volgens mij, en is online niet uit te zetten.

Dat dus. :+

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gems vind ikzelf ook een achterlijke toevoeging, velen hebben hun ergenis ervan al duidelijk gemaakt aan Capcom maar alsnog blijven ze koppig doorzetten. Ze willen geld verdienen op de DLC gems, dat is imo de hoofreden waarom ze dit hebben toegevoegd...gierig.

De gems veranderen overigens haast niets aan de gameplay, ze spelen alleen in op je speelstijl. De Pre-order en DLC gems hebben enkele nadelen zoals je moet 2 van de 3 slots opgeven en/of in Pandora mode zijn. Hoewel ze iets beter zijn dan de on disc gems hebben ze ook hevige nadelen.

Ik ga zelf wel online zonder die gems in te stellen omdat wat ik ervan heb gezien en gelezen ze toch haast geen reet uitmaken, plus het kleur effect is lelijk en hinderlijk. Jammer dat er online geen playlist voor zonder die onzin is.

We hebben nu zo'n 30 characters die bekend zijn(niet bevestigd), verwacht dat wanneer de game uitkomt we zo'n 46 hebben.

Er komt geen nieuwe retail disc versie van SFxT, elke uitbreiding of balans tweak zal via DLC worden gedaan. Die grap dat er toch wel een "super turbo editie" komt moet stoppen.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Of het nu dlc op disc of download dlc is, maakt dat wat uit? Betalen doe je toch. Je krijgt alleen geen hoesje

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het toen belachelijk dat je met Street Fighter 4 niet online kan spelen tegen mensen met Super Street Fighter 4. DLC maakt me niet uit, als je maar gewoon online tegen iedereen kan spelen, ongeacht welke versie je hebt.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat probleem geef ik je gelijk in, maar dit staat los van of de update op disc of online dlc uitkomt.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ja, het maakt een verschil, een compleet nieuwe game kopen van 40+ euro of een update van 10-15 euro. En durf te zeggen dat de AE update dit zeker waard was.

Je kan met mensen van AE spelen tegen Super, niet van SFIV tegen Super, heeft andere netcode en grafisch ook veranderingen met nieuwe modes en 12 extra characters. Kijkend naar content was dit zeker de prijs waard(35 euro?) en voordeliger wanneer het via DLC zou worden gedaan...iets wat sowieso niet mogelijk was.

Maar dit is allemaal niet aan de orde in SFxT, game is gemaakt met DLC model in achterhoofd, iets wat niet bij SFIV het geval was. Als jij de DLC niet koopt, geen probleem je kan alsnog tegen iedereen spelen die wel de DLC shit koopt. Niets aan de hand, is hetzelfde als nieuwe mappen halen bij Halo, BF, CoD etc.

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe mappen kan ik niet spelen als ik ze niet koop en dat heeft verder ook geen invloed op de game.
    Het aankopen van wapens zou wel degelijk invloed kunnen hebben op de balans en dat zie je dus ook niet bij deze games.
    Hetzelfde geldt voor DLC personages; het is altijd uitkijken dat het niet Pay2Win wordt waardoor public matches geen hol aan meer zijn.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Helemaal mee eens. Wel raar day de ontwikkelaar bij SF4 zei dat ze nooit DLC zouden uitbrengen met extra characters. Hij gaf aan dat dit hetzelfde zou zijn als een schaakspel waarbij je nieuwe stukken kunt bijkopen. Je wordt er geen betere speler van, maar het vergroot wel je tactische opties.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    [yt]Pf1NEVnAHhc[/yt]

18. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb besloten dat ik de characters ga mainen die de meest moeilijke executie vergen. Haha. Wil het interessant houden voor mezelf op de lange termijn.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik wacht nog altijd af of dat gem-systeem teveel invloed gaat hebben voor ik m eventueel koop.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Capcom heeft van de week een Stream gehouden met de laatste build van SFxT, een samenvatting van de belangrijke punten:
    *bron Eventhubs
    Vind een aantal dingen wat hier word besproken wel positief klinken, één van deze dingen is het niet kunnen cancellen in specials, maar wel ex en supers na stringed moves. Dus het algemene lp>mp>hp wat alle characters hebben, dit gaat niet op voor character specifieke target combos(VB: Ibuki). Word het spel niet een cr.lk/lp feest, en moet de speler bewust keuzes maken welke combos hij gaat gebruiken.

Volgende week dinsdag zal er wat informatie worden vrijgegeven over nieuwe characters. Gok zelf op Bison, Xiaoyu en Juri, en gameplay van Asuka...hopelijk.

Deel Deze Pagina