[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee telt niet verder. Je bent niet in 1x weer re-up level 70..
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Die Alpha gamemode... is dat niet gewoon een verkapte GoW 1 nostalgie mode?
     
  3. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die alternate ending van carmine zo verschikkelijk slecht
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Alternate?
    Hij gaat toch niet dood?
    Vind t wel beest hoe hij t overleeft etc
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    check die link van gamespot die gepost is.. en volgens mij is het gwn een grapje

    Alpha is het gevolg van kritiek en requests die Epic heeft gekregen over de retro en sawed off..
     
  6. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    GEWELDIG NIEUWS!!! _O_
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook blij mee. :)

    Re-up zal ik met open armen ontvangen. Ben benieuwd hoe ze het met die 5 nieuwe maps gaan doen, en of je die wel gewoon kunt spelen. Ook al heb ik de Season Pass gekocht vrijwel alleen voor de maps, als ze weer zoiets als een Booster Pack gaan doen zou ik dat op zich niet heel erg vinden, dan kun je in ieder geval gegarandeerd op de nieuwe maps spelen, en wel in de complete rotatie, niet steeds dezelfde 5...

    Vraag me ook af hoe het met Horde/Beast zit, als het niet on-disc of op onze HDD staat (bijv. dmv Booster Pack), dan lijkt mij dat je vrijwel nooit Horde/Beast zult spelen op die nieuwe maps, terwijl Escalation voornamelijk een Horde map is hebben ze zelf gezegd.

    Maar goed op zich 5 maps voor 800 punten is niet slecht, maar ik blijf erbij dat de DLC tot nu toe qua MP content erg matig is geweest. Of dat is omdat ze niet beseffen dat Versus de meest gespeelde gamemode is, of omdat ze plannen hebben voor DLC nĂ¡ de Season Pass, en dat het logisch is om eerst vooral Horde/Campaign/etc. DLC uit te brengen en daarna pas MP DLC, weet ik niet, al hoop ik dat dat laatste het geval is, hoe meer content hoe beter.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    enige wat ik gwn dom vind is die skins een andere kleur geven terwijl er 20 andere characters zijn... hebben we een 5de cole skin nodig??????????
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hoeveel levels heb je eigenlijk bij die turrets in horde?
    je hebt de retro turret, en nu heb ik de lancer turret. komen er daarna nog veel?
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij dan nog alleen 1 turret die door de locust word gebruikt maar ben de naam vergeten |:-
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, onzin dat Cole zoveel skins krijgt. Al doet EPIC dit vooral denk ik zodat de mensen die wel graag de exclusives willen ze alsnog krijgen (sort of)
    Wel beetje lomp dat ze ten eerste zo hetzelfde zijn + dat ze in de Season Pass zijn included. Ik zie echt geen reden waarom ze die exclusives niet gewoon apart verkopen, los van de Season Pass.

    En inderdaad, veel beter als ze gewoon nieuwe skins hadden gemaakt, kom op zeg, er zijn nog zoveel skins mogelijk uit eerdere Gears games (Cyclops, Skorge, etc.), uit de books & comics, nieuw bedachte skins, etc. Beetje lui.

    Je hebt dan nog de Troika (die bedoeld mrbeast denk ik), plus een verbeterde Troika.

    In totaal 8 levels, incl. repair discounts en dat soort dingen.
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Op 30 december gaat de season pass alweer in de aanbieding (waarschijnlijk voor 1200-1600 punten).

    Bron Microsoft Duitsland
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, ze moeten iets om deze game nog in trek te houden bij het publiek. De MP aantallen van de afgelopen maand spraken iig boekdelen.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed nieuws ook al heb ik de Season Pass al. Hopelijk betekent dit meer mensen die de DLC hebben = meer spelers voor de DLC maps straks. :)
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap ook niet waarom de aantallen zo laag zijn.. briljante game en voor mij de game van 2011 .
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, maar de dlc is tot nu toe nou niet echt geweldig..
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat je 2 andere games hebt die een stuk makkelijker zijn en waar je binnen no time met stats als 20-4 ownt.
    de learning curve van Gears is denk ik moeilijkste van alle shooters



    en de aantallen zijn in amerika wel een stuk hoger dan hier.. plus Rod heeft gezegd de aantallen kloppen niet in de game, maar of dat waar is heb ik mn twijfels bij
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind altijd binnen no time een spel om te spelen, dus nog spelers zat volgens mij. Gow2 duurde het met mazzel 15 minuten. Vind het alleen jammer dat je met horde en beast in public niet de moeilijkheid kunt veranderen. Voor een aantal achievements moet je dus echt private.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, Alpha playlist is helemaal verneukt voor mij. In principe is het nu TDM zonder Sawed Off en that's it, waar het voorheen een hele andere playlist was.

    Achja, speelde sowieso al niet veel Gears meer... Raar. Ik was helemaal verslaafd aan 1 en 2, maar deel 3 heeft minder effect op me. Het is de beste game uit de 3, maar niet de meest verslavende. :p
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat is er veranderd in Alpha dan?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina