[xbox 360] daniel is king te koop draadje!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door DanielIsKing, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DanielIsKing

DanielIsKing Guest

ik heb hier paar nieuwe games waar ik hellemaal klaar mee ben graag ruilen of verkopen :thumbs:

Brink 13 EXCL,- Fear 3 20,- INCL - de rest is op hardeschijf geinstallerd koop er nu 2 voor 60 zonder verzend kosten :) wie het eerst maalt wie het eerst speelt :)

Brink:

Fear 3

lord of the rings war in the north

Madden nfl 12

need for speed the run

last but not least! rayman origins

op een PM reageer ik sneller!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    1 topic niet genoeg?

Anyways, ik wilde een bod doen op Rayman, maar ik zie dat je nog hetzelfde topic hebt, met dezelfde game en dat daar al iemand had gereageerd voor Rayman. Is een beetje verwarrend.

Wat vraag je voor Rayman Origins?

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  3. DanielIsKing

DanielIsKing Guest

30,- incl die persoon had wel gereageerd maar wie zegt dat ik hem wou verkopen voor 25,- terwijl die nog hellemaal nieuw is

die persoon gaf mij een site waar die bijna 18 pond kost en pond is meer waard dan euro dus die gast dacht mij te kunnen flashen
    18 is ongeveer 32-30 euro ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
  4. DanielIsKing

DanielIsKing Guest

duwtje omhoog

5. rickymadness

rickymadness Guest

ahaha neefje :p je bent gebant wat een eikel hea! achja mtthz heeft een probleem en ik vind het niet erg :) wens je sterkte politie bellen heeft geen zin mtthz zijn vrienden kring is te groot.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    18 pond is 21 euro ;)

Ik bied 17.50 inc. voor Rayman..

..

7. rickymadness

rickymadness Guest

mijn neef is gebant dus ik reageer ff voor hem! hij vind de bod te laag we zijn namelijk in nederland en niet in england dus 30,- is deal

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Toch even op reageren, als je weet dat Rayman 21 euro nieuw is op jantjepantje.com waarom bestel je 'm daar niet? Ik lees heel vaak deze berichten, oh op Jantjepantje.com is ie veel goedkoper, maar ja de verzend tijd is inderdaad erg langer.:emo:

9. rickymadness

rickymadness Guest

daar heeft hij heel erg veel gelijk in! als jullie hem goedkoper kunnen krijgen op een andere site haal hem gewoon lekker daar! kom niet bij mijn neef klagen als je liever een NTSC versie wilt dan een pal versie!

ik zit toevallig met daniel op skype en hij zegt dat hij niet langer reageert als je met wtf.com omg.co.uk site bedragen komt aanzetten _0/

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heey Daniel!

Ik wil je graag een privebericht sturen, maar dan krijg ik de volgende melding.

Wanneer je dit heb uitgezet zou jij mij dan kunnen contacteren. Zodat ik mijn pm naar je toe kan sturen. :)

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je lang wachten, want hij is namelijk geband (Weet niet voor hoe lang) Kan je beter ever zijn neefje contracteren. (rickymadness)

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat heb ik helemaal niet gezegd. Daniel dacht dat 18 pond gelijk stond aan 30 - 32 euro en daar heb ik op gereageerd. Ik heb niet gezegd dat de game bij ...com goedkoper is ;)

En om een beetje ontopic te blijven heb ik een bod uitgebracht.

@ Leis hieronder: Ik ga niet onnodig dit topic meer kicken, maar de laatste keer dat ik dat gedaan heb was in mijn eigen topic en daar is dat toch echt toegestaan. Correct me if I'm wrong :p

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    heb je niet gezegd, maar bij de andere threads, lees ik wel berichten van pietjejan.com daar is het goedkoper (Oftewel) Play.com? Correct me if iam wrong?

14. rickymadness

rickymadness Guest

mijn neef wordt niet meer ontheven van de ban betekent dat hij voor altijd is gebant wie nog een bod had gedaan! of spellen hadden gekocht worden niet verzonden! zei hij niet vanwegen de ban. pas als mtthz daniel weer toegang geeft tot de forum worden de spellen verzonden die vandaag en gister en eergister waren gedaan zolang daniel niet wordt ontbant worden de spellen niet verzonden! nogmaals mijn excuses is zijn keuze niet die van mij dus als mtthz hem gebant laat dan is het de schuld van mtthz evil-mod dat die spellen niet worden verzonden! succes. verder had hij niks meer te zeggen en is nu de spellen opnieuw aan het verkopen op marktplaats.

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    hallo ik weet niet of je de games nog via hier wilt verkopen maar ik wil wel alles voor 150,- kopen als dat kan doei

17. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit? De Xboxworld Maffia?|:-

Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik gooi deze maar dicht en dan zullen we even kijken of Daniel Ricardo Ricky alles alsnog verzend. Diegenen die een deal met Daniel hebben gemaakt kunnen mij een PM sturen.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina