[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry heb mijn vraag verkeerd gesteld, bedoel meer bestanden waar de ondertiteling al in staat! Ik kijk namelijk alles op de tv via mijn usb, helaas pakt hij daar de ondertitelingen niet op!

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga weer beginnen aan Oz. Blijft toch een van de beste gevangenis series.
    Denk dat ik een 1 en 2 al gezien heb en er zijn er 6 dacht ik zelfs. Maar volgens mij zijn er maar 8 episodes per seizoen.
    Maar ga weer gewoon beginnen bij 1.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat komt vrijwel niet voor, al helemaal niet in het Nederlands.
    Dan moet je echt zoeken naar speciale releases van Lions team ofzo.

Maar omdat vrijwel iedereen wel zelf ondertiteling kan regelen is dat niet echt aantrekkelijk om te maken.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zo, laatst Arrested Development gezien en was echt zwaar legendary. Nu weer wat nieuws zoeken, eerste seizoen van It's Always Sunny in Philadelphia en Parks and Recreation binnen plus maar even de eerste vijf ep's van New Girl. Denk dat ik eerst maar aan de laatste begin. :)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nieuwste series zijn The Inbetweeners en Suits. Vind ze allebei erg tof. Hierna Parks and Recreation checken. Mad Men kom ik maar niet in.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Suits vind ik alleen die Louis extreem irritant en onrealistisch. Alsof zo'n figuur bij de top van New York kan komen. Hij doet zo'n beetje alles fout.

Harvey en Mike zijn bazen.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Er zijn toch ook wel bestanden die subtitles kan 'inbakken'? Tenminste, dat deed ik jaren terug.. Waarmee weet ik niet meer trouwens, nu heb ik een tv die gewoon lekker .srt files automatisch meepakt met de film :cool:

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nog wat nieuwe series die binnenkort beginnen en het misschien waard zijn?

Maar even volgen, moet al een screener van de pilot zijn maar wacht nog even af. Don is een baas, dus alvast +1. :cool:

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Afgelopen maand Parks & Recreation gekeken en ingehaald. Wat een toffe serie is dat zeg. Leuker dan Modern Family. Net de eerste aflevering van Misfits gekeken, moet zeggen dat de sfeer in ieder geval erg tof is, wel fijn om ook weer een Britse serie tussendoor te kijken.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wie heeft Homeland gezien? Vanaf eergisteren gekeken en nu nog de laatste 2 afleveringen. Spannende show hoor :eek:

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nu de eerste 7 eps van Damages gezien maar die serie is ook wel heerlijk _O_ Je moet er wel even voor gaan zitten, vooral omdat je in het begin wordt doodgegooid met allemaal nieuwe karakters maar als het éénmaal op gang komt dan blijft het maar gaan. Een enigszins onbekende serie bij het grote publiek maar tot nu toe zeker een aanrader.

Inmiddels klaar met Dexter en na Damages staan nog The Shield, Alias en Homeland op het programma. Dus ik ben nog wel even bezig :+

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben altijd bang dat als ik aan zo'n nieuwe serie zal beginnen dat het dan gecancelled wordt.

Er wordt altijd zovaak maar 1 seizoen van iets uitgezonden..

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damages kent nu 4 seizoenen en seizoen 5, tevens het laatste seizoen van de serie, zal binnenkort verschijnen. Maar aan series van 1 seizoen begin ik ook niet, inderdaad omdat er simpelweg te veel series worden gecancelled.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eerste aflevering van Park en Recreation vond ik niet echt heel leuk. Denk dat het niet een serie is voor mij.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Same, eerste twee EP's deden me weinig. Alleen die Tom is wel grappig. Eerste seizoen sowieso wel gewoon afmaken, zijn toch maar 6 EP's. :+

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet er even inkomen. Als je de tijd hebt zou ik als ik jou was het eerste seizoen afkijken (dat zijn toch maar iets van acht afleveringen of zo). De personages zijn in het begin nog behoorlijk vlak maar dat verandert snel.

/edit: huh, wtf, fiasco's post stond er net niet. 8) Ja, zes dus.

Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zal het een kans geven, maar die personages spreken me dus echt nog niet aan :+ En dat in de camera vertellen vind ik ook niet echt geweldig. The Office doen ze dat ook, maar is niet echt aan mij besteed.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Gisteren eerste EP uitgekomen, best vermakelijk. Verder volgen.

Gesopt met Park en Recreation, eerste seizoen afgekeken maar kon me de gehele tijd niet boeien. New Girl vond ik ook kut. Nu maar beginnen aan It's Always Sunny in Philadelphia en moet beginnen aan Breaking Bad. :+

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Parks & Recreation vind ik ook kut, net als The Office (niet zo vreemd natuurlijk). It's Always Sunny in Philadelphia is wel vermakelijk.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    The Office heb ik ook weinig mee. Denk dat het ook de stijl is inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina