Is renegade ops een dotw of was het voor 1 dag? Anders kan ik miss wat mensen overhalen het spel te halen.
geldt tot 2 januari, is een speciale deal net zoals vele andere. Even wat Fallout new vegas dlc downloaden \o/
Volgens iemand op gamefaqs zou dit een gelekte lijst met de daily deals zijn... ...al ontbreekt 23/12, wat dus vandaag is, dus dat is nogal verdacht. Mocht dit de uiteindelijke lijst blijken te zijn, dan vind ik het persoonlijk een uitermate teleurstellende sale dit jaar. Vreemd trouwens dat Ms. Splosionman niet genoemd wordt. Niet dat ik die hoef te hebben, want hebt deel 1 nauwelijks aangeraakt, maar die zou je wel verwachten in deze sale.
Fallout: New Vegas is gewoon hartstikke nieuw (om in de aanbieding te komen), dus ik ben erg blij met deze deal. Ja, ze doen wel permanente price drops though... Alleen maar heel erg weinig, misschien 1-4 dingen per maand. Aanbieding van vandaag:
Op ebay alvast 4200 punten gekocht (34 eurotjes) voor als Gears 3 en Forza 4 season passes komen. En zo niet, dan pak ik alsnog Renegade Ops (en Trine 2).
Ms. Splosion man is recent nog in de aanbieding geweest. Morgen maar even afwachten dus. Tot nu toe nog geen gebruik gemaakt van de deals. Anders nog even Renegade ops meepakken. Maar eerst afwachten of ze Toy soldiers: Cold war in de aanbieding doen.