Persoonlijk vond ik zombies een stuk beter dan survival. De spanning was daar veel vetter. En natuurlijk de leipe guns .
Survival en Online zijn twee types waar je los van elkaar levelt he! (dus je begint allebei bij lvl 1)
Dat snap ik ja, haha Maar uhm, ik ben op online Lv. 80 en ik WAS op SO Lv. 38 Ik heb niet zitten glitchen, cheaten of iets Iemand die weet waarom ik dan ge-reset ben?
Vond de guns juist waardeloos. Zeker als ze geupgrade waren. Dan ga ik wel Halo spelen... Zombies had wel meer spanning. Als hij ik liever in beide modes dat er een einde aanzat zoals in GoW3.
Vanmiddag met een random gast SpecOps gespeeld en we waren al bij wave 20, krijgen we beide een error, en worden zo naar het hoofdmenu gekickt. Kan nu dus weer opnieuw dat level gaan doen. Juk!
Komt ook dat hij als je start weer gaat syncen met elite. Vaak blijft de xbox bijna hangen zodra ik iets in het menu kies. Alleen de eerste keer als ik het spel start trouwens.
Iemand met ff survival doen, en die ook een level 20 is zodat hij/zij ook fatsoenlijke dingen kan kopen? Ik heb zopas 3x een game gejoined met een randompersoon en die gingen telkens bij wave 8/10 weg. Dus 3x voor niks gespeeld :'). Add me op Marieke NL, ben wel online.
level 50 op survival mode al 3 weken geleden behaald! gametag: Rickymadness2 als je samen wilt gamen of slap ouwehoeren ricky is de man
Kom nooit echt verder dan wave 25 of zo, omdat ik vaak van die eikels van medespelers heb. Kiezen de verkeerde wapens, staan slecht opgesteld en blijven vaak veel te ver bij me vandaan zodat ik ze maar moeilijk kan reviven (of zij mij).
Tja, dat zie ik veel gasten doen, maar daar vind ik dus niet zoveel aan. Ik loop liever wat rond, dat maakt het een stuk levendiger dan alleen maar je LMG leeg rossen vanuit dat huis.
Heb met mijn vriend in bakaara ronde 22 gehaald Daarvoor ook nog spec-ops een van de latere missies op veteraan gehaald, die waarbij je in het begin in een auto zit en auto's moet noobtuben; niet normaal moeilijk Geslaagde dag
Begin is ff kut. Maar je bent er zo doorheen. Heb er 5x over gedaan om in het gebouw te komen. Daarna was het peanuts.
Tot dat laatste stuk als je die shit aan het downloaden bent en die gasten van alle kanten komen. Je hebt nergens om achter te schuilen, dus op 3 sterren echt fucking moeilijk. Dat stukkie in die auto redde ik dan weer in 1x op 3 sterren.
Was je alleen dan? Dacht dat je met z'n 2en was. Dan kun je allebei een ingang nemen. En van te voren even de claymores goed opstellen dan komt er al bijna niemand meer binnen