Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat werkt? ik heb in de review van kotaku alleen nog maar gelezen dat de funtionaliteit er nog maar deels is.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik heel eerlijk ben, Revelations ziet er geweldig uit qua graphics. Maar die controls lijken mij extreem slecht...dat kun je aan die gameplay videos al zien...echt wtf gewoon. Lui's Mansion 2 is nice, en Kid Icarus wellicht ook...maar dat is NIET waar ik een handheld voor zou halen. Ik zou juist graag eens iets anders dan die typische Nintendo games zien, we weten allemaal dat de Mario's en Donkey Kong's wel cool worden, en de Zelda's...maar meer!!!!!

    Ik ga dan nog eerder voor een Vita, die games als Gravity Rush en Escape Plan heeft.


    http://www.vg247.com/2011/12/21/sony-no-evidence-of-mass-vita-problems-we-havent-apologised/

    Sony: ‘No mass Vita problems, we haven’t apologised’

    Sony hasn’t apologised for any technical problems with Vita, the company has told the Guardian, and has denied that the newly-launched handheld is experiencing widespread difficulties at all.

    It was widely reported that Sony had apologised on its Japanese site for technical problems being seen with the machine, which included a lack of responsiveness and trouble powering the unit off and on.

    The entire story’s hokum, SCE UK PR boss David Wilson said today.

    “The PS Vita has had a terrific launch and sold in large numbers. We’re annoyed with these stories, because we can’t find any evidence of widespread glitches.

    “The stories even said that Sony has issued an apology for PS Vita glitches, which simply isn’t true – there’s an apology on our Japanese website for people who are having trouble getting through to our technical help line, but that’s it.

    “And there’s a page showing standard procedures for powering the PS Vita on and off, which has been on our site since before the launch, which has been presented in some news stories as a means of solving the alleged glitches.”

    Several videos are circulating clearly showing Vita units with locking issues, and the Guardian piece says Sony acknowledges “that a few new PS Vita owners may have experienced isolated malfunctions”.

    Vita has reportedly sold in the region of 325,000 units since launching at the weekend.

    Many sites, including the BBC and VG247, have reported that Sony has apologised for technical issues related to the machine.

    Rocket News appears to be the main source for the freezing reports, coupled with the videos you can see below.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nah... geen reden voor mij om de PSV (}:]) op de launch te halen.
     
  4. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartphones smartphones lalalalala :+ Al moet ik wel zeggen dat FIFA PSV er erg goed uitziet.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Maaaar op de smartphones heb je bij lange na nog niet zulke graphics, dat is echt iets indrukwekkends van deze handheld .
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    We zijn toch al een heel eind.


    Zal me niks verbazen als we over 3-5 jaar smartphones hebben met net zulke goede graphics als je PSVita, helemaal omdat volgend jaar al de eerste smartphones komen met 2+ ghz quadcore processors.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zo dan, wtf. Hij sluit het gewoon aan op zijn LCD. Dat kan de Vita volgens mij niet eens.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Kan ook met de psp dus ik denk dat het (uiteindelijk) ook wel met de Vita kan.
    Lijkt me opzich wel tof, als je thuis bent op je breedbeeld tv aansluiten en ergens anders gewoon op de Vita.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt ja, met zo'n video kabel op de 3000 modellen heb ik begrepen. Maar PSP games full screen...dat kan nooit net zo mooi en scherp zijn als op je PSP schermpje toch?
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Nee klopt, is te vergelijken met Ps2 op een 107 cm plasma, alleen wat uitgerekter en karteliger.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoewel het er best heel ok uitziet moet ik zeggen..


    [yt]oNFZvVImtjo[/yt]

    Maar dit is dan ook bij lange na niet een plasma van 107 of 127cm
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt heel erg cool deze game.

    [yt]isWQ1qt4Vl8[/yt]
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg goed uit maar het zal nog wel even duren voordat ik het ga spelen ben ik bang.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wellicht dan met launch hier dan al een lagere prijs :+
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze in Japan nog heel tevreden zijn met de PSP.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren de Vita gepre-ordered. Ben voor de Wi-Fi versie gegaan. Gelijk Uncharted Golden Abyss erbij gedaan. Nog even rond snuffelen welke 2 andere games ik erbij neem. Kan niet wachten!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou echt cool zijn, maar ik betwijfel het. Misschien dat het hier juist wel een groot succes blijkt te zijn straks.


    Welke shop?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Snel, kopen! :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als hij hier ook niet geweldig gaat verkopen, terwijl het best vette launch games heeft. Dan kunnen wij zo'n prijsdaling misschien ook wel verwachten, zou opzich niet eens zo verkeerd zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina