[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha, iets wat ik altijd doe ... :thumbs::cool:

    Ik heb nl. nog geen nightvision of andere coole gadgets bij mijn tanks dus ik doe mijn best!
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yes ik heb de tweede sniper assignment gehaald.
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    aarghh ik wil hem wel bestellen maar mij is geleerd, als je twijfelt niet doen!
    ik vond bbfc2 echt leuk, veel gespeeld , ben niet goed erin maar ondanks de vele kills tegen mij had ik wel het gevoel dat ik langzaam beter werd. ik ben een wat oudere gamer en ik kon redelijk meekomen omdat de snelheid lager ligt dan de cod serie.
    Ik ben een tijdje uit de console gaming geweest, maar kon het toch niet laten om weer 1 op te halen.(ook vanwege kinect voor de kids)
    ben dus niet helemaal op de hoogte van alles , zal me wat meer gaan verdiepen in alles maar bf3 lijkt me dus echt weer leuk.
    Alleen wat ik heb gelezen is niet zo dat iedereen jubelt van geluk over het spel.
    hoe zijn de meningen nu na een aantal weken spelen.
    is bf3 nu echt beter dan bfbc2?
    grafische, lijkt me wel
    gameplay?
    veel online problemen (connection lost ofzo) ?
    nou ja , als iemand mij kan helpen de knoop door te hakken hoor ik het graag.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Connectieproblemen waren er alleen de eerste weken. Het loopt nu al een trein.

    Qua gameplay is het op sommige mappen wat beperkter (gestroomlijnder) dan bfbc3 maar er zijn nog genoeg echte open battlefield mappen.

    Persoonlijk vind ik hem beter dan BFBC2. Het speelt allemaal net wat soepelen en de nadruk ligt nog steeds op teamwork (waar het hoort in een battlefield spel)
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je van een intense shooter houdt zou ik zeker BF3 halen. Ik heb nooit last van connectie problemen.
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vind de nieuwe maps leuk.. maar die nieuwe patch mag van mij direkt UNDO functie krijgen..

    Mijnen die nu zichtbaar zijn??? WTF!
    Jij knallen met je nieuwe geunlockte wapens op zo'n figuur die net een dag bezig is... half magazijn verder hij draaid zich om 3 kogels en ik lig!

    En dat niet een keer maar wel tig keer in een game en dat sinds de patch avond op avond... tot zover niet happy met die patch!
    Krijg er een beetje een COD gevoel bij zo onderhand. Voor die tijd was mijn KD dik in orde.. nu 3x bagger!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijnen zijn toch altijd zichtbaar geweest in BF?
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeker maar niet op je map, en dat zijn ze nu sinds de patch wel!
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    En alle achievements zijn weer binnen!
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als het goed is alleen voor infantry. Die kun je dan spotten zodat ze ook zichtbaar zijn voor vehicles.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Dat Conquest Assault vind ik niet echt tof btw... en het is nu ook al een paar voorgekomen dat ik ergens spawn en dan opeens naast een tegenstander sta die me meteen weer afmaakt, omdat je niet in een homebase kunt spawnen... :mad:

    ... en nogmaals, teveel BF3 maps zijn geen fatsoenlijke Battlefield maps. Ik vind er echt geen reet aan, dat Metro, Cross the Seine, en die berg.
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik hem vele malen beter dan BF BC2.

    In het begin dacht ik wel dat ik me dood zou irriteren aan BF3 om de simpele dingen. Het duurt langer voordat je bukt, over obstacles heen gaat etc.
    Alles is wat realistischer gemaakt waardoor je animaties erbij krijgt zeg maar. Maar dit went vanzelf. En wat dit betreft denk ik dat dit zelfs in jouw voordeel gaat werken juist omdat het wat langzamer gaat.

    Gameplay is net wat je het leukst vind. Wat vond je het leukst aan BC2? Conquest of rush?

    Connection problemen waren er veel in het begin. Zeker toen hij net uit was. Persoonlijk geen last meer gehad na de eerste paar dagen. Wellicht een paar keer toen ze aan het updaten waren maar afgezien daarvan.

    Daarnaast word er ook battlelog bij gehouden waarbij je vooruitgang kan controleren. Veel uitgebreider als bij BC2 ingame stats :)

    Mijn mening ; Als je BC2 leuk vond. Dan vind je BF3 ook zéker leuk!
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In BF BC1 en BC2 was dat ook al zo. Maar pas als iemand van jou team bij ze in de buurt geweest is. Het is niet zo dat ze meteen zichtbaar op je map zijn.
     
  14. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld!! nu hoop ik dat ik straks wat goede potjes kan spelen met wat serieusere peepz.
    omdat ik een dik jaar geen xbox heb gehad heb ik dus een nieuwe gamertag aangemaakt maar ben dus wel mijn "friends" kwijt, heb mijn oude gamertag wel weer terug kunnen halen maar daar kwam ik te laat achter dus ga ik maar verder met mijn nieuwe.
    Dus als er peepz zijn die nog een casual gamer als friend kunnen gebruiken dat zou ik leuk vinden.
    ik ben niet de beste maar ik ben zeker geen vervelo die maar wat doet.
    Ik heb dat filmpje gezien met de top 5 irritante dingen die je kan doen in bf3,nou ik snap niet wat ze daar aanvinden, bijv om iemand met 4 man klem te zetten zodat ie niet meer weg kan tenzij ie een granaat gebruikt
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kun je dat filmpje eens posten?
     
  16. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke ammo vinden jullie het beste bij de 870MCS?
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Slug. Dan kun je er practisch mee snipen. Maar deze krijg je pas na 100 kills met de 870MCS dacht ik.

    Herstel, je kán ermee snipen ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  18. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 90 kills, heb de Slugs net unlocked dus zo ff uitproberen:emo:
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Gewoon tdm op Canals, heb je m in 3 potjes.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik gebruik als secondary gun de 93R omdat deze automatisch is maar is dit een goede keuze of niet? Want als ik mijn stats check heb ik met de MP443 Tact. en de M9 TACT. meer kills in evenveel tijd. :p
     

Deel Deze Pagina