ervaringen Yourgamezone.nl Hallo iemand ervaringen met webwinkel yourgamezone.nl? Saints Row 3 is hier goedkoop maar wil natuurlijk wel weten of site te vertrouwen is/ levertijd e.d. BVD ON 360
Als je op die site via budgetgaming bent gekomen is het volgens mij echt wel een vertrouwde site. En de Nederlandse webshops leveren meestal de volgende dag.
Gamestatio.co.uk Ik heb daar eerder met Paypal betaald maar die keuze is er niet meer. Iemand die weet wat ik verkeerd doe ?
Weet zelf niet. Ging net Rage bestellen, maar je kan alleen maar CC kiezen? Nochtans staat onder de pagina dat er nog te betalen valt met Paypal?
Ik zie het al. Wordt binnenkort pas beschikbaar. Wel raar want ik had een tijd geleden Mass Effect 2 gewoon met Paypal betaald :{ http://www.gamestation.co.uk/gs/info/PayPal
Uhm.....kun je online games pre-orderen bij Dixons? Wil daar de Mass Effect 3 Coll. Edit. bestellen, maar als ik op de knop afrekenen klik kom ik niet verder naar het volgende scherm....?
ja, daar kan ik ook komen, maar verder gaat ie niet! Als ik dan op betalen klik, krijg ik een wit blok met daar Kassa boven...als ik daar dan op klik, krijg ik weer datzelfde scherm te zien als jij ziet.... EDIT: Heb maar effe gebeld. Konden geen probleem vinden want daar lukte het wel, dus dan maar via te telefoon besteld.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je niet verder kwam dan de eerste afrekenen (winkelwagentje ) Dan kan ik je niet verder helpen, ik ga geen ME3 speciaal voor jou bestellen (hoewel...ik wil de game toch... ) Heb je misschien Adblock aan staan?
Kopen dan! Bij Dixons (en Mycom) de beste prijs voor de Col Ed. Zie edit hierboven; hij is inmiddels besteld (via telefoon).
Precies. Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik heb 40 euro aan tegoedbonnen van mijn kerstpakket. Had ik die bonnen niet gehad, had ik em ook niet gekocht. Ik weiger meer dan 50 euro voor een game te betalen; vandaar dat ik dus eigenlijk meestal in het buitenland bestel, maar deze is in het buitenland niet te vinden...
Nog meer mensen die Bulletstorm nog niet binnen hebben van de Mycom? (toen besteld toen de prijs 4 zoveel was)
@ Daz: Ik had een ander spel gekozen, maar heb het ook niet binnen. @Reckuuza: Een ruime week duurde het bij mij meestal. Rond deze tijd van het jaar wellicht nog iets langer.
Nope... had daar 800 punten gekocht met die code en die had ik na 2 dagen binnen. Bulletstorm nog steeds niet.