[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Enige probleem waar ik last van heb is dashen naar links, moet ik met m'n duim doen, echt ergelijk.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch meer personages op gaan pakken dan alleen Ryu zodra je de stick hebt.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zodat je je gewend raakt aan de meerdere motions van de verschillende characters?

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel van plan. Ik heb laatst veel met Yun gespeeld in Ranked... Ging van 1100 PP naar 400 nogwat :+. Wil ook graag met Guile spelen, maar chargers zijn zo awkward voor mij.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat, maar het lijkt mij zo eentonig om alleen maar Ryu te spelen want hij is uiteindelijk de standaard shoto en ik vind dat Ryu ook nog wel te doen is met een controller/pad als je een beetje fatsoenlijke hebt.

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ieder character is te doen op een pad, wat dat betreft. alleen heb je die precisie niet die een stick je wel kan bieden.

Wel bullshit trouwens, stick is nog steeds niet verzonden :'-(

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is te doen natuurlijk maar persoonlijk vind ik charge personages onspeelbaar op een pad.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Leuke matches tegen Vato en z'n Gouken gespeeld, dacht eerst dat die grab die je deed een command grab was, en deed daarom zoveel neutral jumps, maar kan het gewoon techen...
    -_-; Ik ben zo free tegen focus attacks, je raakt me er echt ontzettend vaak mee en boem daar gaat m'n halve levensbar.

Die airgrab, kan ik die niet bukken, meen toch echt te bukken op sommige keren dat je het deed en me alsnog pakte, moet ik anders gewoon backdashen? Weet de range niet van z'n airgrab.

Zaten een paar erg close potjes tussen waar ik uiteindelijk zwaar choke xD

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cody heeft toch zo'n slide? Gebruik die anders om onder hem uit te komen. Volgens mij beat Cody's anti air (die back MP) die demon flip ook clean

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan het verschil niet zien tussen of hij z'n flip in een divekick doet, die mijn slide verslaat en ik hierdoor mijn anti-air mistime(hij freezed even in de lucht), of mij grabbed. Grappig is hij kan ook een normale jump in doen waardoor ik staand moet blocken. Hmmm, zal wel even wat dingen proberen.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe is het niveau online? Ik heb meer dan een jaar niet gespeeld. Kan ik er weer in komen?

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als je af en toe speelt red je het niet echt meer tegen die gasten.

Tenminste dat heb ik zelf.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Meeste mensen die nu online zitten weten ongeveer wel wat ze doen, maar ben meer dan genoeg spelers tegengekomen die net de game hebben opgepakt. Als je ranked gaat klopt het wel, ze paren je tegen ongeveer hetzelfde niveau. Meeste plezier haal ik nu uit endless met mensen uit m'n vriendelijst, geen druk waarbij je punten verliest en je leert veel meer als je een langere tijd tegen iemand speelt.

14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Waren idd een aantal potjes bijzonder close. :D

Wat betreft die airgrab, bukken maakt voor mij het throw-window alleen maar kleiner maar niet onmogelijk. De oplossing is simpelweg dashen. Cody heeft een goeie dash, dus ben je ver genoeg bij me vandaan.

Die zogenaamde command-grab is gewoon z'n backthrow U1. Erg cheap, I know. Maar Gouken heeft al meer dan genoeg zwakke punten. Dus dit mag tie er wel bij hebben van mij. ;)

Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De mensen in mijn friendslist spelen of geen figting games, of uitsluitend fighting games. Daarom speel ik graag tegen randoms. Dat houdt het spannend :). Zal van de week eens proberen dan.

Ik kan met Super Sf4 toch online tegen ssf4 arcade spelers? Wat mis ik dan behalve die 4 extra characters?

Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan alleen tegen AE mensen spelen als ze hebben ingesteld dat ze dit willen. Ikzelf heb dit niet gedaan want wil graag de balans tweaks behouden...wat dus niet in Super sprake van is.

Naast de 4 extra characters en balans tweaks is er een erg uitgebreid replay systeem, alleen dit is denk ik niet voor iedereen interessant(vind hetzelf overigens een erg goede toevoeging) Super en Normale SFIV worden niet meer supported met updates en dergelijke.

Hoewel deze trailer het natuurlijk zo mooi mogelijk verkoopt laat dit wel zien wat AE is:
    [yt]E_RUWj4vUG0[/yt]

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat kost de dlc voor AE? En verwachten we op korte termijn een pricedrop of actie?

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    1200, en geen idee wat betreft pricedorp. Doet capcom daaraan?

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Street Fighter 3: Third Strike is nu in de aanbieding, dus Capcom doet wel eens aan deze acties...eens in een blauwe maan. Als er een tijd is voor een pricedrop dan is dit het perfecte moment...

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan wacht ik nog even met AE

Deel Deze Pagina