Jammer genoeg is er geen duidelijke functie om bij newbies te beginnen.
Op de PC versie schijnen er bepaalde newbie servers te zijn ; alleen deze worden zo goed als misbruikt door sommige veterans om gewoon te newbie bashen (a.k.a. lekker stats hoeren).
In hoeverre dit daadwerkelijk klopt zou ik niet durven zeggen, dit soort dingen zie ik voorbij komen @ reddit.
Verder kun je aardig uit de voeten komen, zelfs op level 1. Het is inderdaad zo dat je veel dingen nog moet unlocken ; maar wat dit betreft is het de aanhouder wint.
Op een gegeven moment krijg je je classes door en weet je beter wat je het beste kunt doen om meer punten te kunnen behalen. Op een gegeven moment leer je ook vanzelf hoe de vehicles werken en unlock je van alles vrij ; Alhoewel ik wel erbij moet zeggen dat ik het nog steeds jammer vind dat er geen "training" functie in zit om rustig, alleen te kunnen leren oefenen om te vliegen met jets of heli's want hier zit wel een grote learning curve aan vast).
Wat je ook kunt doen is inderdaad proberen om samen met andere te spelen en het liefst uiteraard met headset op zodat mensen jou kunnen ondersteunen.
Er zijn ook tal van newbie guides welke je door kan lezen en/of kijken om beter te snappen waarom bepaalde acties zo gewaardeerd worden of zoveel punten opleveren.
Of je stelt je vragen gewoon hier natuurlijk
Het is heel wat om in één keer in BF3 te komen, maar als je vol blijft houden word je naar mijn inziens zeker getracteerd op een geweldige ervaring. Om maar lekker even cliché te doen ; het komt wel goed!
Toegegeven ; Als je nog geen unlocks heb voor de voertuigen is het klote erin komen. Als heli zijnde ben je altijd een vrijwel sitting duck (afgezien van davamand peak met de little bird, daar kun je zo weg vliegen achter de bevrgen) dus of je nu flares heb of niet je bent toch wel de spreekwoordelijke lul.
Jets hebben maar tv guided missles en laser guided missles. Maar voor de eerste heb je maar één raket waardoor je nooit in één keer een tank kan opblazen en voor de tweede moet je maar het geluk hebben dat iemand de tanks met een laser "paint". Rocket pods zijn degene waar je bang voor moet zijn ; een goede jet pilot heeft binnen 5 sec. een tank van 100% health naar 0% gebracht zonder de bestuurders uberhaupt een kans te hebben gegeven om uit te stappen.
Maar dan nog heb je nog zeker wel een fighting chance.
Ja dingen unlocken vergt tijd. Ja dingen unlocken kán erg frustrerend zijn. Maar uiteindelijk heb je wel een gevoel dat je iets bereikt heb zodra je dat eenmaal heb gedaan. Dice kan nooit iedereen pleasen.
Wat betreft Assault Conquest en normale conquest waarbij je niet kan kiezen geef ik je gelijk in. Het is jammer dat we niet meer keuzes hebben. Meer map roulatie, vehicle only mappen etc. etc.
Mines zijn praktisch nutteloos geworden gezien ze nu gespot kunnen worden. Je ziet die dingen al van mijlenver aan komen. En was het nu ook al niet zo dat zodra je dan dood gaat dat de mines verdwijnen? </not sure>
Laatst bewerkt: 25 dec 2011