[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten opzichte van Gears 2 heb je nu veel meer spelers ja.

    Maar voor de rest heb je vooral veel spelers in Quick Match TDM. Ranked heeft al een stuk lagere populatie en andere game modes zoals Alpha en Warzone ook. Gevolg is veel bots vaak (in QM) Al worden deze vaak toch wel verbazingwekkend snel vervangen door echte spelers. Dus dat die cijfers niet precies kloppen geloof ik wel. Maar of ze nou heel erg afwijken dat denk ik niet.

    Maar inderdaad, het is een verbetering ten opzichte van Gears 2, Ranked duurde lang en Social kwam ik vaak bij heel veel bots.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    weet niet of het aan mij ligt of aan de servers, maar gister en vandaag ging het me toch een partij kut. 2/3x volle shotgun in iemand om vervolgens in 1 schot gekilled te worden, niet 1 2 3x maar echt constant..

    ook freezed mn scherm vaak bij het joinen van een game
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb al 2 dagen niet meer gespeeld. Dus ik weet niet. Bij mij lijkt het vaak uiteindelijk aan mijn eigen connectie te liggen, ff speedtest doen en kijken of het beetje klopt met wat je normaal hebt.
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    5v5, HB starting weapon toegevoegd. Ik vind die 5v5 nog het ergste. 4v4 was een stuk rustiger en overzichtelijker
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Waarom noemen ze het niet gewoon TDM/KotH/Execution dan .. :emo:
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    oke is alpha nu ook verneukt. Dan gaat deze game de gears 2 kant op. Ik heb het nog niet gespeeld sinds de verandering maar kom op: 5vs5 :F: HB als startwapen :F:

    Daar gaat de enige leuke playlist die ik nog speelde. GoW 2 all over again.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar triest dat ze Alpha nu gewoon een kloon hebben gemaakt van de andere game modes. Wat schieten ze er mee op? =(
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ze moesten Giorgio tevreden stellen ;)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    begrijpend lezen is moeilijk he?
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net als hoofdletters gebruiken.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    lekker inhoudloos reageren? je weet niet eens waar t over gaat.

    vandaag is de connectie voor mij beter. ik vraag me af waar de dichtsbijzijnde server zit voor ons. de ene x moet je 3x schieten op iemand die op je af komt lopen, andere x gib je em ver buiten melee range.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Achja niks aan te doen.
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Blijkbaar wel want ik begrijp niet helemaal de aanleiding en bedoeling van deze post. :confused:
     
  14. Cap canoodle

    Cap canoodle Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoekt gears 3 medespelers !

    Beste mensen, ik ben een enorm groot gears of war fan, speel het sinds deel 1 vanaf dag1. En het mooie aan gears 1 was veel nederlanders, headsetje op, beetje lullen en je tegenstanders kapot maken. In gears 3 weet ik ze niet te vinden, en mijn vrienden zuigen nogal hard. Kortom ik zoek mensen voor een goed potje Gears of war 3. met een klein beetje teamplay kom je een heel eind bij dit spel. Let me know !!
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Pfff. Lees je je eigen posts wel? :emo:
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff. Is dit echt nodig allemaal...:{

    Weet niet meer precies waar alle servers gestald zijn, maar in Europa geloof ik in ieder geval in Ierland en in Italië. Tijdens de beta tweette zo'n Epic dev daarover geloof ik.

    In Horde krijg ik ook gewoon Amerikanen en Canadezen. Maar gek genoeg heb ik dan vaak maar een klein beetje lag. In Versus krijg ik vaak opeens superveel lag als de servers er uit liggen en ik gewoon met bijv. Spanjaarden speel.

    Een ding heb ik wel geleerd: dedicated servers staat niet gelijk aan geen lag, maar ook: zonder dedicated servers is Versus voor mij bijna niet speelbaar.

    Vaak genoeg ligt het aan mijn eigen connectie blijkt achteraf. Maar goed, ik ben ontzettend blij met de dedicated servers. Geen host advantage meer. :)
    Dat de Gnasher inconsistent is ligt denk ik niet alleen aan connectie maar ook aan hoe dat wapen geprogrammeerd is heb ik het idee, net als de Digger Launcher, daar heb ik ook heel veel wtf-momenten mee.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja het lijkt soms alsof je op een server speelt die verder weg staat en dan hebben bijvoorbeeld de UK mensen een betere connectie. Vandaag kreeg ik een bericht dat ik bullets spongede, terwijl ik iedereen bleef gibben. Dus misschien speelde ik op een server die voor mij dichterbij was en mij dus een betere connectie gaf? Die halve seconde maakt echt veel uit af en toe, gelukkig kom ik ook vaak bij Nederlanders in een game terecht
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je dat niet echt op dedicated servers, die zorgen ervoor dat de ping van iedereen in de match verlaagd wordt, waardoor het dus eerlijk wordt voor iedereen en in principe dus niemand voordeel heeft. Lijkt mij dus meer een geval dat het aan de connectie van die gasten ligt, of dat het p2p was, want ook dat komt ongeveer 1 keer in de 100 matches voor ook al zijn de servers wel 'up'.
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ja. Er worden dingen veranderd waar ik het zelf niet mee eens ben. Dat ik er dan op een Discussion Board iets van zeg lijkt mij dan geen onlogische vervolgstap :9 Bovendien blijf ik altijd gewoon netjes in mijn formuleringen, dus ik zie het probleem verder niet echt.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die verandering kun je discussiëren tot het einde der tijden, het is tenslotte een forum. Maar we weten allemaal dat deze verandering niet door 1 persoon komt, als je zo nodig iemand de schuld wilt geven blame dan die stemmers op EPIC forum (Upinsmoke had geloof ik niet eens gestemd?), zij zijn ten slotte te bedanken voor deze verandering. En EPIC games voor het luisteren ernaar terwijl het gewoon niet logisch is om Alpha zo drastisch te veranderen.

    Neem contact op met de developers (Pete Nub bijv). Start een petitie. Etc. Wie weet heeft het effect. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina