Seizoen 6 afgekeken, vond de cliffhanger juist totaal niet schockerend jammer genoeg.
Vond het seizoen best heel ok, duidelijk veel beter dan seizoen 5, maar toch zaten er wel wat domme dingen in. Gewoon rare scenes die heel on-Dexter zijn.
De meest belachelijke is denk ik nog wel in de laatste aflevering. Hij arriveert later dan de rest op de crime-scene, en ze hebben allemaal rustig op hem gewacht. 100% bullshit, in geen enkele aflevering gebeurd dit, maar nu moest het wel, anders hadden ze zijn gezicht gezien in het schilderij, come on now.
Ook vind ik het 'gevecht' tussen Dexter en Travis op het dak zéér zwak, het was gewoon eigenlijk helemaal niet zo boeiend, of het begin van de episode dat hij die man doodsteekt op die boot. Het kan allemaal wel, maar het voelde bij mij erg geforceerd aan.
En dan het eind....kom op zeg, hij laat de fucking kerk gewoon open? Hij had kunnen weten dat Deb nog naar hem toe kon komen, wat dus ook gebeurde. Ik had mij dit moment veel schokkender voorgesteld eigenlijk.
Het zou een groot en spannend moment moeten zijn, en waar ik niet op kan wachten om te zien wat er gaat gebeuren,maar helaas...bij mij niet het geval. Kan mij niet voorstellen dat Deb nu gelijk Dexter gaat linken aan al die moorden, hij zal wel een of andere uitleg geven. Geen idee wat, maar er zullen nog twee seizoenen komen dus er gaat nog van alles gebeuren.
Verder een heel nice seizoen, alleen de laatste episode wat tegenvallend qua spanning vond ik.