Geweldig filmpje. Zal er verder niks over zeggen want ik wil het niet spoilen voor anderen maar zitten wel wat opvallende dingen tussen. edit:// leuke touch hoe het filmpje van de nr 1 begint
super Dulle! Erg gaaf filmpje. Dit moet de volgende keer eigenlijk grootser opgezet wat mij betreft. had wel meer Spoiler portal 2 love verwacht! Heb uberhaupt maar 1 spel uit alle top 5's gespeeld.....
Hey, ik sta fout in de credits! Erg leuk gedaan met een filmpje, al had ie wat mij betreft wel wat korter gemogen.
Filmpje was awesome Maar GoW3 2de plaats? Ik weet niet maar ik vond helaas alleen de story leuk, had er meer van verwacht
Leuk gedaan hoor top! Wel een voorspelbare winnaar denk ik zo! Misschien voor volgende keer de consoles ook mixen voor de algemene verkiezing "beste game 2012" ? Dat miste ik nu een beetje.
SKyrim!!! Mooi gedaan weer Dulle! Leuk om te zien dat Infamous 2 in de top 5 terecht is gekomen. Het was in elk geval een heel goed game jaar wat mij betreft. Echt erg goede games gespeeld. Ik heb op geen enkele shooter gestemd, maar Gears is wel met lengte de beste shooter op alle platforms imho, dus wel een terechte plaats lijkt me zo!