kan alletwee. je kan smithing boosten door veek iron bars en leather stripes te kopen en dan daggers gaan maken
haha, ja hij snapt niet waarom mensen dit doen.. dit maakt het in mijn ogen ook een pak minder realistisch en je bent te sterk al van in het begin.. just go with the flow of the game.. without boosting and sh*t
Iedereen moet toch spelen zoals hij of zij dat wil. De één vind het boosten leuk en de ander speelt liever zoals de makers het bedoeld hebben. Beide zijn prima. Je hebt een pak geld uitgegeven aan een game en dus moet je fijn doen wat je leuk vindt. Ik snap niet dat er spelers zijn die andere spelers veroordelen omdat ze de game anders spelen. just my 2 cents. Peace, Rich_Art.
hier word niemand veroordeelt, wij geven gewoon onze mening.. dat mag op een forum dacht ik iedereen mag natuurlijk spelen hoe hij/zij het wil, is ook zo mooi aan deze RPG. Mijn mening is gewoon dat als je gaat boosten het spel toch een pak makkelijker word, dan als je het "gewoon" speelt.
Heb ik ook eens gehad. Als je naar zo'n drakenplek gaat, de draak die daar bij hoort geeft maar 1x een soul. Dus als je later nog eens terug gaat en weer die draakt killt dan krijg je idd geen soul. Random draken geven altijd een soul!
Qua marketing was het voor Bethesda toch een stukje beter geweest om dat wat duidelijker uit te leggen, iedereen denkt dat dingen steeds gebugged zijn terwijl het gewoon bij het spel hoort, en dat bovenop de echte bugs
Ik heb wel een aantal (8 ofzo) misc objectives waar wat mee is (bijvoorbeeld dat ze in de questlist blijven staan nadat je ze voltooid hebt), heb een aantal questitems nog in mijn inv die al weg hadden moeten zijn, maar buiten dat ervaar ik weinig storende bugs, En dat voor een spel zo groot en random als dit ...
Ik gelukkig ook niet, heb nu (Na zo'n 130 uur) heel af en toe wat last van fps drop. Maar ik ben zelfs geen quests tegen gekomen die ik niet af kan maken, ook geen miscellaneous objectives. En ik heb verder maar 2 quest items die ik niet kwijt kan. Maar er zijn andere mensen die wel bugs ervaren en die bugs vallen vaak in de lijn met draken die geen ziel afgeven enzo, terwijl dit niet altijd bugs zijn dus. Geeft gewoon het idee dat je een bug hebt terwijl het eigenlijk gewoon een gebrek aan uitleg is van de game
Ik heb precies een paar miscelanious questen zonder questmarker. (Bring gold ore to ... en bring 20 jazboy berries to ...) Verder heb ik last van zwevende voorwerpen die ik eerder gedropt had.
Wat denk je nou, dat ze een quest marker voor je neerzetten voor elke jazbay berry/gold ore in het spel.
Je begrijpt mij verkeerd. Ik heb alle jazbay berries/gold ores verzameld en wil die nu naar mijn opdrachtgever brengen... Maar daar is blijkbaar geen questmarker voor voorzien, ik moet maar rieken waar die persoon zich bevind...
Oh ja nog iets: Spoiler Nadat je de quest "battle for Whiterun" gedaan hebt zouden alle whiterun guards vervangen moeten worden door stormcloak guards. De makers zijn toch één guard vergeten: de guard die de balkon in dragonreach bewaakt, want die staat er nog.
Daar had ik geen last van. Tenminste, ik had laatst ook nog die jazbay dingen verzameld voor die nirnroot chick. Ik had wel gewoon een marker.
Dit zijn geen bugs/glitches maar toch wil ik het meedelen. Ik vind het vooral heel jammer dat Bethesda te weinig detail in het spel heeft gestoken. Bv. Als je door de sneeuw loopt zie je je voetstappen niet. Of als je door wat struikjes loopt bewegen deze niet. Het is iets klein maar zeker niet onbelangerijk! Jammer dat men dit er niet in heeft gestoken.
Ik denk dat je bij een game van deze omvang wel concessies moet doen anders waren ze nu nog bezig om de game te maken. Peace, Rich_Art.
Dit heeft meer te maken met de beperkingen van de 6 jaar oude 360. De game heeft een hoge draw distance en moet veel meer op de achtergrond doen dan de gemiddelde lineare shooter. Het toevoegen van dit soort details zou geheugen en framerate problemen opleveren.
ik heb gemerkt dat sommige boss Chests na enige tijd weer reseten en je weer wat vette spullen uit kunt halen, de dungeon reset niet alleen de chest