[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dan kom je gewoon op mijn server flixje:p. Nee maar het is het wel waart. Gewoon op je gemak spelen, dit is qua verhaal niet te vergelijken met WoW. Dit is niet lezen maar zelf reageren... alles word verteld ipv een verhaal die je moet lezen. Je bepaald zelf hoe je het doet en wat je doet en de main story is je verhaal lijn van jou mannetje. Weet zeker dat je het tof zal vinden =).

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Content missen ligt van een de tijd die je hebt. Zelf kom je ook wel aan die gear mits je genoeg tijd in de game stopt.

En als je slecht bent in een MMO kun je het beste voor een DPS class gaan en niet voor healer/tank. Heb je minder kans dat het 'verneukt' voor anderen en die classes zijn vaak makkelijker te spelen.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Haha ja de beste ;p maar dan zit je op een PC van 2000,- + euries. Er is tegenwoordig zoveel te krijgen waarje vroeger (toen de Voodoo 3D kaarten net uitkwamen) kon kiezen tussen 3-4 kaarten waarvan 1 gewoon de beste was heb je tegenwoordig 3-4 verschillende bedrijven die dezelfde kaart hebben met net een iets andere koeler en iets andere GPU snelheid.

Ik heb zo'n 2 weken er over gedaan om de onderdelen bij elkaar te zoeken wat bij mij budget en wensen lag. Ik wou Star Wars spelen en in de toekomst Diablo 3, shooters zijn niet aan mij besteed (speel ik wel op de xbox) dus een extreem zware machine zodat ik BF3 oid kan draaien op max settings hoefde ik niet.

EDIT:

@ Yellow, ik weet je budget niet maar dit is wat ik heb voor een medium budget waar je weer 4 jaar mee vooruit kan, in de toekomt kan je er nog een videokaart bij insteken zodat het systeem over 3 jaar nog steeds alle games op max draaid.

Moederbord:
    http://tweakers.net/pricewatch/283282/gigabyte-ga-z68x-ud3h-b3.html

Geheugen:
    http://tweakers.net/pricewatch/271292/corsair-vengeance-cmz8gx3m2a1600c9.html

GPU:
    http://tweakers.net/pricewatch/294825/sapphire-hd6950-2gb-dual-fan.html

CPU:
    http://tweakers.net/pricewatch/274632/intel-core-i5-2500k-boxed.html

samen 585,- eu

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste wat je imo kan doen, en wat ik zelf ook doe, is (belangrijkste) een budget vaststellen. Dan Tweakers en Hardware.info afstruinen.
    Beide sites hebben maandelijks een best buy guide met verschillende prijscategorien. Dan heb je een beetje een idee wat je moet hebben en waar je op moet letten.
    Dan met een pcbuilder als die van alternate(gebruik ik) je keuze qua hardware maken. Dan kijken of je je budget gehaald heb.

Vervolgens loop ik naar de 2 hardware winkels die wij hier in de buurt hebben zitten, hou me van de domme en laat me wat voorschrijven.
    Vaak beginnen ze met te gaar en duur spul, dan ga ik beetje doorvragen en suggesties doen(nogsteeds van de domme houden).
    Als ze met prijs en artikelen in de buurt zitten van wat je in gedachte heb zou je het daar kunnen kopen.
    Heb je net dat extra beetje service en f2f contact wat ik persoonlijk altijd wel fijn vind.
    Maar op internet is eigenlijk alles wel goedkoper te vinden.
    Zo heb je nu voor 1000,- echt een top pc waar je weer jaren mee voort kan, maar ook met een pc van 500/600 kom je al een heel eind.
    Ja de storymode is niet iets waar ik me druk over maak, maar meer alle achterliggende gameplay.
    JE tallent tree opbouwen bv.
    Dat doe ik vaak naar eigen inzicht naar wat ik tof vind, maar als ik dan van andere hoor ja ik heb a icm met b want dan geeft c een dikke boost!
    Dat soort dingen ontgaan mij meestal haha.

En ook dingen als blacksmiting, alchemy dat soort dingen deed ik altijd maar wat(wow dan)

Haha dat bedoel ik. DPS? Damage per second ofzo?;p

Met wow vind ik bv Mage wel een toffe class, maar ook hunter en ook warrior.
    Ik vind het altijd wel vet om super dikke badass armor te hebben alleen vind ik warrior dan net weer een beetje te eenzijdig(nu heb ik het over wow dan).
    Maargoed, dat heb ik dus maar 60 dagen gespeeld ofzo.

Is er voor dit spel niet een trail?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dus? Zoiets is pas echt belangrijk met end content. Ik vul ook in wat ik zelf vet vind. Naderand vertellen mensen / vrienden je gewoon wat beter is etc, er zijn mensen die dat helemaal gaan onderzoeken enz maar dat doe ik ook niet echt. En ik kijk zulke dingen altijd wel bij eind content. Enige belangrijke keus die je moet maken is welke kant je pakt voor je tree's. bijvoorbeeld voor Inquisitor heb je keus tussen Sorceror of Assasin. Dit kun je ook niet meer veranderen. Maar over dat soort dingen hoef je je niet druk te maken, gewoon spelen en dan kom je daar wel in ;).

En die termen etc leer je wel, heb ik ook allemaal moeten leren en je kunt hier alles vragen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Builds kun je van internet halen. Anders moet je ze zelf maken en blijven testen en dat kost gewoon veel tijd.

DPS is idd een damage class. Vaak makkelijk te spelen zowel solo als in parties.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Genoeg sites die je helpen met al die zooi dus daar ben je met een klein beetje moeite zo klaar mee.
    En genoeg mensen op forums en ingame en je guild die je ook wel willen hlpen.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Op WoW heb ik op geen 1 mannetje een profession. Op SW ook nog niet ik vind met SW het questen gewoon leuk en nog geen credits nodig dus dat doe ik nog wel keer...

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan je compannions je profession laten doen zonder dat je er zelf veel tijd in hoeft te steken.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Serieus niet? Of heb je wel een gathering profession?

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja op SW hebben mijn pets wel professions. Maar nee op WoW niks. Vond ik waste of time, ook al kreeg je wel meer stats etc etc maar dat boeid me niet ;) ik wou 85 zijn net als mijn maten dus gewoon daarheen geleveld, en met andere mannetjes ook niet gedaan, puur geen zin in denk ik lol...

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een iPhone? Dan is er eventueel ook een gratis app om een key in te stellen!

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Tja, voor half jaartje terug een druid geleveld en vanaf level 10 alleen maar random instances gedaan. Is sinds level 10 tot level 85 stormwind nooit uitgeweest :p

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uit zelf bescherming heb ik die nog steeds niet ;)

Kan nu een account maken dus maintenance zal wel voorbij zijn :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    I know, maar ik ken die lui van de shop hier in Sneek wel.

Zei hebben 4 jaar geleden ook, samen met een kennis van mij, mijn huidige PC (onderdelen) samengesteld. Heeft altijd keurig gewerkt.

Ik heb nu trouwens een I7 processor aangeschaft, komt morgen binnen, met een werkgeheugen van 8 GB. Nieuwe videokaart, van N vidia en alle andere onderdeeltjes die vervangen moesten worden om performance als game PC te behouden. Kosten, nog niet betaald, 673 euro. Shop is wel vrij prijzig hier hoor, maar daar staat een goede service tegenover. :thumbs:

Die processor werd me zowel door de verkoper als een kennis waar ik even daarvoor in de winkel mee stond te praten aangeraden.

Oude onderdelen verkopen of tegen korting inleveren. Werkt mijn nieuwe PC niet naar behoren, waar ik niet van uit ga, dan krijgt die verkoper gewoon dikke ruzie. ;)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer van die I7, voor gaming totaal niet interessant waardoor je nu eigenlijk geld teveel betaald voor iets wat je (de komende jaren) nog niet zult gebruiken. Om over de cache-misses nog maar niet te beginnen aangezien hier ook veel problemen mee zijn(waren?) waardoor je juist performance verlies had en een hoger energie verbruik en warmte ontwikkeling.

Om hardware.info ff te quoten:

"We kiezen hier bewust voor de i5 2500K en niet de i7 2600K. Omdat weinig games profiteren van HyperThreading, is de meerprijs niet te rechtvaardigen in een Game PC."

Ik ken mijn automonteur ook maar toch probeert ie elk jaar tijdens de APK iets te vervangen wat ik zelf kan of veelste dure banden aan te smeren, als jij die "lui" kent kennen ze jou ook en weten ze dat je er weinig verstand van hebt en je toch wel zult kopen wat hun jou aanraden. ;)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Had je dus beter wel een I5 processor kunnen hebben. 2500k is het beste waar voor je geld. I7 klinkt veel beter maar is dat helemaal niet en je betaalt relatief veel meer. Tientallen tests op internet die dat aantonen. Ben zelf ook gewoon voor de 2500k gegaan. Draait nu op 4.3Ghz.
    Zover de shop die je goed helpt. :+ I7 is niet slecht hoor maar je betaalt relatief veel meer.

Zolang ze maar wel de 2600k aan hebben geraden dan en niet de 2600. Want dan zijn ze gewoon slecht.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mist je de PC ook nog voor andere zaken gebruikt waar je een i7 wel voor kunt gebruiken.

Voor gamen had je idd een veel betere optie.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als hij de gewone 2600 heeft dan draaid onze i5 2500k zelfs sneller dan de i7 die 100eu duurder is :lol:

Trouwens heb je een aftermarket koeler op je CPU? Ik heb die van mij op 4,5 en tijdens het gamen is die nog niet warmer geworden dan 38 graden met mijn cooler master hyper plus. Denk dat ik morgen naar de 4,7Ghz ga en kijken wat ie dan doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina