Beste wat je imo kan doen, en wat ik zelf ook doe, is (belangrijkste) een budget vaststellen. Dan Tweakers en Hardware.info afstruinen.
Beide sites hebben maandelijks een best buy guide met verschillende prijscategorien. Dan heb je een beetje een idee wat je moet hebben en waar je op moet letten.
Dan met een pcbuilder als die van alternate(gebruik ik) je keuze qua hardware maken. Dan kijken of je je budget gehaald heb.
Vervolgens loop ik naar de 2 hardware winkels die wij hier in de buurt hebben zitten, hou me van de domme en laat me wat voorschrijven.
Vaak beginnen ze met te gaar en duur spul, dan ga ik beetje doorvragen en suggesties doen(nogsteeds van de domme houden).
Als ze met prijs en artikelen in de buurt zitten van wat je in gedachte heb zou je het daar kunnen kopen.
Heb je net dat extra beetje service en f2f contact wat ik persoonlijk altijd wel fijn vind.
Maar op internet is eigenlijk alles wel goedkoper te vinden.
Zo heb je nu voor 1000,- echt een top pc waar je weer jaren mee voort kan, maar ook met een pc van 500/600 kom je al een heel eind.
Ja de storymode is niet iets waar ik me druk over maak, maar meer alle achterliggende gameplay.
JE tallent tree opbouwen bv.
Dat doe ik vaak naar eigen inzicht naar wat ik tof vind, maar als ik dan van andere hoor ja ik heb a icm met b want dan geeft c een dikke boost!
Dat soort dingen ontgaan mij meestal haha.
En ook dingen als blacksmiting, alchemy dat soort dingen deed ik altijd maar wat(wow dan)
Haha dat bedoel ik. DPS? Damage per second ofzo?;p
Met wow vind ik bv Mage wel een toffe class, maar ook hunter en ook warrior.
Ik vind het altijd wel vet om super dikke badass armor te hebben alleen vind ik warrior dan net weer een beetje te eenzijdig(nu heb ik het over wow dan).
Maargoed, dat heb ik dus maar 60 dagen gespeeld ofzo.
Is er voor dit spel niet een trail?
Laatst bewerkt: 27 dec 2011