Xbox 360 Capture Card

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yaran08, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op zoek naar iets waarmee ik mijn Xbox 360 gamplay kan opnemen.
    Ik weet dat ik daarvoor een capture card nodig heb, want filmen met een camera voor m'n tv is waardeloze kwaliteit.
    Dit is allemaal nieuw voor mij en ik ben dus echt nog een n00b met dit soort dingen.
    Ik wil vooral gamelplay opnemen van Halo Reach om daar leuke filmpjes voor op Youtube van te maken.
    Mijn budget ligt niet zo hoog, maar ik hoef ook geen super HD spul enzo, normaal is wel goed genoeg.
    Ik heb ook al dingen gelezen over een Easycap en Dazzle, maar ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt.

Kan iemand me met dit alles helpen?

Ik weet dat hier al enkele discussie's over zijn, maar daar in kon ik niet vinden wat ik zocht

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  2. bobkokke

bobkokke Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet je xbox aan een dvd speler koppelen en daarmee openemen?

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
  4. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik al geprobeerd met een DVD-recorder, maar dat werkte niet. Bovendien is het niet echt heel erg handig

Bedankt voor de tip, maar ik had dit topic al eerder gezien.
    Mijn vraag is meer wat de beste prijs/kwaliteit verhouding is en hoe die dingen in godsnaam werken. Ik wil ook wel graag weten waar ik die dan bestellen (of kopen) en hoeveel dat dan kost. Wat mij handig lijkt is zo'n Dazzle, maar dat moet ik wel weten of die ook geschikt is voor PAL-60 (Wat je volgens mij nodig hebt voor bijv. Halo Reach)

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  5. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    mmh, vreemd, ik dacht dat er nog een andere topic was, kan die niet vinden. Ik kon me een topic herinneren waar wat meer info stond en de prijzen en wat meer aanvullende info over de kwaliteit enzo.

Post anders je bericht ff naar die topic als reactie. Dan krijg je volgens mij een snelle en betere reactie van mensen die deze topic graag in de gaten houdt.

6. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In ieder geval bedankt, ik wacht nog even reacties ff van mensen die er meer verstand van hebben dan ik.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dat vinden in deze thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=149584 <-- :) de prijzen staan in de startpost

Speel je je games op een oude TV (niet HD) --> Dazzle is dan een keuze (niet de beste)
    Wat is je doel voor recorden --> voor je zelf --> SD voldoende +/- 80 euro Roxi ...
    Wil je HD voor youtube? --> Hauppauge HD PVR +/- 200 euro

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  8. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg bedankt, ik speel zelf op een monitor, maar wel HD.
    Ik vind het wel erg leuk leuk om mijn filmpjes te bewerken(want daar heb ik wel verstand van) en het dan op Youtube te zetten.
    HD hoeft voor mij niet per se, dus dan denk ik dat ik ga voor een Dazzle of Roxie.
    Ik weet alleen niet wat voor één ik er dan moet hebben en hoe dat allemaal dan werkt.

Tips zijn welkom!

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De meeste dvd-hdd recorders kunnen geen 60hz opnemen van een externe bron.
    Daarbij zijn recorders met een component- of hdmi-ingang heel zeldzaam of ze zijn beveiligd met een HDCP beveiling.

Laatste post naar de juiste thread gekopieerd !

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina