[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja hier ook, dan moet ik 40u overdoen ofzo. Ga ik dus niet doen. Hopelijk komt er ooit een patch voor. Als dat armor zo belangrijk is hadden ze het wel eens unsellable mogen maken....

2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mochten mensen nog tegen dit probleem aanlopen, het kan als volgt worden verholpen: Jat iets in Winterhold zodat je bounty stijgt, Betaal vervolgens je schuld af en het probleem is verholpen.

3. cCmaster x

cCmaster x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen ook gewoon die quest line doen met een andere character en dan weer verder gaan op je main character aangezien jullie tog alleen voor de achievements gaan.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga niet nog een playthrough doen. EEn en that's it... Jammer dan van de achievement...:):

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is ook gewoon super stom dat je niet meerdere saves gebruikt. Zo gaat dat gewoon met dit soort spellen, ze zijn altijd bugged. Gewoon om de zoveel keer over een andere heen saven.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Soulbound kun je het ook wel noemen, klinkt wel stoer. :9

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh lekker dan , de quest The Fornsworn Conspiracy is bugged bij mij .

Als ik naar de Shrine of Talos ga is Elfrys namelijk al dood.. Quest is ook meteen completed dan.

8. Grand

Grand <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wie verkoopt er dan ook unieke, door quests verkregen spullen?

Je hebt er natuurlijk niks aan maar ik kan het nooit over mijn hart verkrijgen om die dingen weg te doen en op deze manier loop je iig niet tegen dit soort problemen aan.

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb deze quest gister gedaan en kon niks raars ontdekken.
    Ik zal straks eens voor je kijken wat er aan de hand is.

weet namelijk niet meer wie elffrys is :+

Edit:
    ooh eltrys, die kerel die je op de markt aanspreekt dat je dat blaadje hebt laten vallen!
    Die leefde bij mij gewoon nog inderdaad, hij leunde tegen een paal naast een soort altaar.
    Dat is een hele leuke quest, zeker de moeite waard een saved game terug te doen

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoard ook alle unieke armour en wapens :+ Maar ik geef Gakkie en yellow wel een beetje gelijk. Als een item quest of achievement gerelateerd is zou het net als alle andere quest items gewoon niet te droppen of verkopen moeten zijn.

Al is dat deel van de thieves guild quest dan wel weer optioneel dus heb is een beetje een grijs gebied.

Hoe dan ook, belangrijkste is om gewoon een save of 10 te rouleren zodat je altijd een aantal uur terug kan gaan als je ergens tegenaan loopt.

Heeft mij al geholpen om een companions en mage guild quest bug te omzeilen

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik verkoop ook nooit boeiende unieke items. Hier en daar wel een wat meer standaard Quest Reward weg gedaan. Bijvoorbeeld armor of wapens met boeiende enchantments die ik dan liever overneem. Maar verder ALLES in die kist gooien. :lol:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik gooi ook geen unieke rewards weg.. Geld kan je toch zo verdienen.. Zonde om dan die spullen die je maar 1x krijgt weg te doen :+

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Moet zeggen dat ik Enchanting best wel tof vindt. Ik vond laatst een waardeloos wapen, maar die had wél een Soul Trap enchantment. Gelijk overgezet naar mijn Daedric Sword. :D

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik he legio saves. Alleen heb ik sinds ik dat armor heb gekrgen alle quest gedaan van alle holds oa. Als ik naar die save terug ga, moet ik dat allemaal opnieuw doen. Heeft niks te maken met geen andere saves hebben, maar alles met heel veel andere dingen gedaan te hebben na de laatste save waar ik dat armor nog wel heb ...

En het stomme is, ik heb het eerst een tijdje in mijn huisje opgeborgen, maar op een gegeven moment toch besloten het te verkopen :{

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Same here, dingen die ik vrijwel nooit tegen kom neem ik mee naar huis en plaats ik ergens. Laatst had ik een vis in een bottle gevonden, had het nog nooit gezien dus die staat nu op het kastje waar alle dragon bones in zitten. :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Ik heb al wel een vlinder in een fles maar nog geen vis

*gaat zoeken*

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die quest items / rewards dump ik ook altijd in m'n huis. Ben een kwartier bezig geweest met het Shield of Solitude dat ik op een kast wilde zetten, wat een nachtmerrie was dat. Hij staat nu ook gewoon op z'n kop maar in ieder geval recht!

Lydia is ook ineens terug, echt bizar. Heel lang geleden in Morvunskar achtergelaten toen ik daar geteleport werd naar een Daedra-realm. Dacht dat ze dood was en heb allang een nieuwe companion. Nu zit ze maar de hele tijd in m'n slaapkamer te wachten. 8)

18. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deadra echt zo uniek dat je het maar enkele keren in het spel tegenkomt? Want na 70 uur gameplay heb ik nog nooit maar 1 stuk deadra armor/wapen gevonden...8)

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog niet echt gezocht maar met mijn level 52 character ook nog maar 2 of 3 deadra items gevonden.

Leuk toch, beter dan in Oblivion waar op het laatste zelfs de bandits in 10.000 goud aan armour rond liepen :+

20. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja. Op level 30 liep inderdaad bijna elke bandit rond met full glass/elven/deadra.=(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina