[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer is 1 grenade + 1 rpg op af te vuren en dan pas met je torch erop af?
    Bij mij was het ook random gebeurd maar wel 3x :+
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zulke variaties heb ik ook geprobeerd. Alleen ik heb tot nu toe nog geen geluk gehad. Of ik kies de verkeerde momenten om het uit te voeren etc.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb die challenge volgens mij op een LAV gehaald, hoeft volgens mij dus geen echte tank te zijn


    Nee, het is gekoppeld aan je Online pass. De online passes die bij de LE zaten hadden al recht op Karkand. De online passes bij de gewone versie niet
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het werkt ook op bijvoorbeeld zo'n Spawn Bacon van de Recon en de EOD Bot van de Engineer klasse.

    Grenades doen geen schade tegen tanks. ;)
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Grenades doen geen schade tegen tanks. ;)[/QUOTE]
    Dan was het maar de rpg + blowtorch
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doen toch 1% schade?

    Je kunt anders hier iemand vragen om je game te joinen en bij het andere team te gaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan ook, dus als iemand die chievie wilt add me maar ;)
     
  8. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ga elke keer gewoon op avontuur en ik zie het wel wat er gebeurt. Ik wil juist met die torch een tank kapot maken. Is mooi toch :)
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze wel degelijk hoor ;) Het zal niet veel zijn maar heb wel een keer gehad dat ik als assault of recon een tank heb vernietigd door een granaat te gooien.

    Wellicht dat er mijnen of C4 vlakbij lagen, I dunno, maar het is wel degelijk mogelijk one way or the other :p
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! Airwarfare medal in the pocket! Kharg Island met praktisch geen AA afgezien van een heli die heatseeking probeerde te gebruiken. Handig als het hele tegenteam zowat zit te snipen op het vliegdekschep bij mekaar. In één run 5 snipers mee \o/

    Alleen jammer dat ik alle potjes niet terug kan vinden @ Battlelog. Krijg nu deze error : Battle Report no longer available

    Could not find the Battle Report in the Statistics engine

    Wel jammer :mad: Ging lekker met de AA @ Kashar canals als verdediging (28-0 oid?) en als aanvaller met de little bird 35-3 oid. Meteen een tig aantal extra air warfare ribbons erbij \o/
    Met veel dank van een engineer die lief continu mee vloog en me repareerde wanneer het nodig was

    Meteen m'n dogtag aangepast :

    [​IMG]

    God bless the littlebird :b:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Filmpje dat ik laatst postte liet zien dat het 0,0 effect heeft
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik word er gek van dat wanneer ik met mijn M320 schiet, gericht, (echt maar 30 cm naast hem) hij niet sterft.... :emo: maar wanneer ik per ongeluk een paar meter op zo'n MCOM schiet pleeg ik wel zelfmoord O-)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Netjes man. ;)

    Ik heb vandaag pas (eindelijk, na een aantal rondes met 5 kills) mijn allereerste Airfare Ribbon gehaald in de Viper op Kharg Island (dankzij een goede piloot kon ik lekker mensjes afknallen O-)) en zodoende de Vehicle Warfare achievement eindelijk gehaald.

    Nu moet ik als laatste nog 7 Suppression assists halen (maar eens de suppression perk instellen :9) voor de achievement van alle Ribbons (weer 50(G) erbij!)

    Nades doen inderdaad geen damage tegen tanks.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    net een geweldig TDM potje gespeeld _O_
    37-8

    het was 5 tegen 3 op een gegeven moment :p
    Was echt een hide en seek potje. Heel veel spanning om niks eigenlijk :9


    En laser sight op de sniper is echt geinig :lol: Mensen zie je soms schrikken als de pest of een rondje om zich heen draaien.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Like I said, One way or the other! :p
    Dan zullen er mijnen of C4 bij de tank gelegen hebben
    Anders vlieg je een keertje met mij mee :thumbs:

    Als je het dan maar uit je hoofd haalt om de flares na de eerste lock-on signaal al af te laten gaan :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat is altijd mooi, je hebt een enemy nog maar 1 seconde gelocked en gelijk gooit ie de flares eruit, dan is een kill niet meer zo lastig :+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Supression ribbon is echt lastig om te halen, zelf als ik support speel op Metro CQ en een heel potje lang 1 kant dicht houd tussen A en B en daarmee per ongeluk nog eens 30+ kills haal krijg ik hem vaak niet eens.

    (met supression perk aan)

    snap daar geen hol van.

    Maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik toch niet alle medailles ga halen. Ik ga bijv nooit 50 uur recon spelen of 20 uur in een jet zitten.
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies :lol:

    Gister toen ik mijn airwarfare medal behaalde was er dus een viper die mij telkens lockte met heatseekers. En iedere keer als ik dan gelocked werd, ging er bij hem een flare af :lol:

    Kan het ansich wel begrijpen ; het lock-on geluidje is bijna identiek natuurlijk. Maar het was op zo een manier wel prijs schieten. Hij vloog telkens relatief hoog en door die flares die hij zelf afschoot zag ik precies waar hij zat :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat is ook wel erg inderdaad :+, dat heb ik nog niet zien voorkomen, op de PC zijn sommige mensen ook uitzonderlijk goed, volgens mij spelen ze het dan met een joystick of iets dergelijks, je staat echt kansloos daartegen 8)

    Moet nog iets van 20 Air Warfare ribbons, misschien toch eens die rocket pods gaan gebruiken, werkt dat wat lekker tegen tanks?
     

Deel Deze Pagina