[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here!

Ik heb dat trouwens ook met sleutels. Vooral sleutels van slachtoffers. :'-(

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Snif, wrijf het er maar in allemaal :emo:

Ik had al lang dragonscale armor toen ik de thieves guild armor kreeg en die was dan echt niet meer interessant...

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh woops, ik bedoelde vlinder haha!

4. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bij in een fles, en heb bij iemand anders volgens mij een libelle in een fles gezien:D

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nu een paar uur op weg in Skyrim. Ben totaal niet thuis in RPGs dus heb wat vragen :9

Ik heb als power dat ik animals kan commanden voor een minuut. Ik snap alleen de Magic nog niet helemaal. Ik kan nu vlammen en mijzelf healen. Hoe kan ik die power unlocken?

Ik heb net The Golden Claw gedaan, tegelijk de Bleak Falls Barrow quest gedaan.
    Daar kreeg ik een dragon shout, lijkt mij. Wat kan ik hiermee? Moet ik heir nu ook wat mee doen?

Plus ik heb nu wat bounty in Whiterun, hoe kan ik dit kwijtraken?

Tof spel :D

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Powers en shouts vind je onder het magic menu. Ipv spells wijs je ze niet toe aan je Linker- of Rechterhand, maar druk je op (A) waarmee die power of shout onder de (RB) zit.

Bounty kun je volgens mij bij de guards betalen ...

7. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je met de dragonbones? Ik heb er nu een aantal. Kan je er iets mee of gewoon verkopen?

Als je een draak dood, wordt zijn Ziel geabsorbeerd. Wat kan je met zo'n ziel?

Waar kan je een huis kopen(hoeveel kost een huis)

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Google. :thumbs:

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    vreemd? (Dragon absords)Shouts wordt uit gelegd, of heb je liggen slapen?

Drakenbones kan je later gear mee maken of verkopen.
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt de dragonbones het beste bewaren want daar kun je de beste armour mee maken.

Maar ze zijn wel heel zwaar dus je moet ze wel ergens bewaren want allemaal meezeulen gaat niet lukken.

Eerste huis kun je kopen in Whiterun via de steward van de Jarl. Kost volgens mij ergens tussen de 5000 en 10000 goud, weet ik niet meer zeker.

De souls van de draken kun je gebruiken om shouts te unlocken.

Deze shouts kun je her en der in de wereld vinden. Als je ze gevonden hebt staan ze in je Magic menu onder shouts. Daar kun je ze vervolgens unlocken voor gebruik door er een dragon soul aan te spenderen

11. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik heb alleen geen huis(5000 is te veel). En moet dus met die dragon dingen rondzuilen..

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    fuck, de Northwatch Guards zijn nu nog iets te sterk voor me :+ Ben lvl 9, en ook die Gray-mane en zn matties sloopten ze. Hoe zijn ze effectief te bestrijden?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoeft niet, in het begin als je nog geen huis hebt kan je het beter verkopen.

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook, maar ehh Komen er steeds nieuwe draken bij? Of zijn er bv 30 in het spel?

En ik train vooral magic en range. Is het slim om ook One handed te trainen of is dat niet nodig?

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben begonnen met one handen en block. Dus een zwaard/schild mannetje. Later ben ik veel meer ranged gaan spelen maar in geval van nood kan ik dan altijd terug vallen op mn zwaard/schild combo wat toch een stuk steviger is qua defense.

Maar als je een beetje voorzichtig bent en goed alle spells benut kun je zeker ook alleen voor magic of ranged gaan.

Maar als je soms wat ongeduldig/onvoorzichtig bent is one handed wel de stevigste manier om een gevecht in te gaan volgens mij

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mijn 1e hand (op dit moment) Healing
    Andere hand firebolt. Meestal doe ik magic, terwijl range toch beter is, en ook mijn poppetje daar toe gekozen heb.

Ik heb op dit moment amper geld. Maar ik ga warschijnelijk nieuwe spells kopen, wie weet sterke,leuke(misschien Ice reus) oproepen

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou healing niet constant in je hand houden. Die kun je prima even met het snelmenu oproepen als je hem nodig hebt.

Met firebolt in 2 handen kun je een veel hardere eerste klap uitdelen

Ik heb mijn snelmeno zo ingesteld dat ik met links en rechts op de dpad kan switchen tussen healing en mn schild. Zo kan ik in geval van nood altijd of snel in de verdediging schieten of me snel even healen. Werkt erg goed tot nu toe

18. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan idd ook, maar wat voor voordeel is er als je firebolt in 2 handen doet??

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Extra damage.

20. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je stuurt de firebolt dan toch gewoon 2x af, dus 2x zo veel damge,2x zoveel magika eraf? Dus kan je net zo goed de bolt met 1 hand doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina