[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks!:thumbs: Dan ga ik denk ik voor Silva, vind ik sws een leukere speler, en mijn Cam hoeft niet mee te verdedigen ;)

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Silva is idd meer aanvallend dan nasri. Aangezien nasri mid mid heeft bij workrate. Silva zal dus meer bij je je spitsen aansluiten. En aangezien tevez vaak weg loopt uit de spits is Silva geen verkeerd idee. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar nasri, heerlijke dribble, is iets groter en sterke dan Silva en heeft een lekkere krul in z'n rechter. Silva z'n krul is ook lekker, alleen dan met links.

Over taarabt kan ik alleen zeggen, must buy!!! Die man is opperbaas in het kwadraat. En voor een prikkie op te pikken. Ga je echt gen spijt van krijgen ook al is hij maar voor de bank!!

Je Cdm zou ik wel vervangen. Milner is in mijn ogen echt meer een cm. Zou dr eerder Essien if yaya neer knallen.

Hmmm toch is de bpl ook erg aanlokkelijk. Zoveel goede spelers. En helemaal in aanvallend opzicht.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nagatomo IF is echt heel goed

Nagatomo
    95 Crossing
    81 Long Shots
    90 Marking
    88 Short Pass
    95 Stand Tackle
    93 Acceleration
    92 Agility
    92 Balance
    93 Reactions
    91 Sprint Speed
    98 Aggression
    95 Interceptions

Dit zijn de hoogste ingame stats van de IF

4. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeey! Zit al dagen te wachten om IF neymar 85 te kopen en opeens BIN van 100.000. Gelijk gedaan natuurlijk!

//Edit Hoeveel kost IF Nagatomo?

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    damn dat zijn zieke stats. Op zn kaartje heeft hij maar 75 defending....

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WOW YES, IF Nagatomo gekocht voor 32k op de markt,

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gratz. Stats?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vies hoor. Zag ze rond de 50 verkocht worden. Verwacht dat die nog wel gaat zakken.

Hoop ik tenminste.... ;)

9. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, hoe hoog denken jullie dat m'n chemistry is, als ik dit team maak; (alles in goede formatie)

Dzeko
    Bale Drogba Pato
    Essien Cambiasso
    Cole Kompany Lucio Taiwo
    Hart

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Niet al te hoog. Aangezien je een 4231 opstelling hebt, bale een lm is en taiwo een lb. En waarom zou je drogba op cf zetten??

11. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drogba speelt HEEEERLIJK op CF. Via zijkant, voorzet, kopgoal! en heeft ook nog is een gruwelijk schot. op dit moment heb ik dit team.. en dat hou ik denk ook maar
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#goH1Fr1JbcmF9

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen met genoeg coins en die een silver eftal wil: El Shaarawy kopen!
    Heeft me net zilveren cup bezorgd door 15 keer te scoren in 4 wedstrijden. (uitslagen 10-0, 4-0, 5-0, 6-0). De 4-0 en 5-0 gozers quitte helaas al voor rust.

13. mitta1992

mitta1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die gozer is echt koning ik weet het als ik het geld heb komt hij er zeker bij, speel ook head2head matches met milan met hem er in #GODDELIJK!

14. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Vervang Taiwo voor Maicon, Cambiasso voor Boateng, Kompany voor David Luiz (in dit geval ook Julio César als Keeper nemen) of Cole voor Clichy en je komt al een heel eind (Bale blijft uiteraard wat chem los houden op die positie) denk ik. Hybrids zijn altijd een beetje puzzelen.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vegeta, hoe speelt if cesar? Is het echt een meerwaarde? Ik heb nu steek en die doet het behoorlijk goed. Zat alleen te denken om chielini uit het centrum te halen en met lucio silva te gaan spelen. Net een potje gedaan en het beviel me wel.

16. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo even 20euro aan PSN geld gekocht pakketjes geopend ik had best slecht al zeg ik zelf

Messi(CA,4-2-2-2) en robinho zelfde ook ca,4-2-2-2. Wat zal ik voor messi vragen?

17. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 650k voor Messi vragen hoor met die opstellling & kreeg je Messi uit die ene kerstpakje?

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Persoinlijk zou ik chielinni eerder opstellen dan lucio maar is je eigen keus. Steek is goed. caesar is goed en if caesar is goed. Echt meerwaarde weet ik niet. Vind de hare uitschop van steek altijd wel relaxt.

Maar zelf moest ik caesar ivm chem dus dacht ach kool dan gelijk de IF.

Hij heeft echt weinig te doen gekregen. IF Ramos en IF Thiago silva is het grootste beesten koppel dat ooit in me versediging heeft gestaan. Staan echt altijd op de goede plek!!!

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik had hem al toen die nog 40K kostte moet je z'n prijs nu eens zien :lol:
    Baas van mijn Silver team alhoewel Marlos dicht in de buurt komt!

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja lucio zit weer op de bank. En if Cesar op de tradepile.... Steek is zoveel beter. Gast heeft echt bijna alles. En is superlang. En wat je zegt, steeks uittrap is echt een wapen. Hoop dat hij een x if wordt.

Toen nog 40k? Wat betaal je nu dan voor hem? Hij schijnt echt 1 van de betere silvers te zijn hè?

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina