Toffe topic dit. Ik speel soms nog op mijn PSX. Games zoals Crash Bandicoot, Asterix & Obelix, Spyro,... . Wat een tijden.
Heb laatst een xbox gekocht (de eerste, dus niet de 360) waar ik af en toe nog DTM 1/2, XIII, Half Life 2 en een paar andere games op speel.
XIII Heb na de singleplayer de multiplayer van die game veel gespeeld met een maat. Hoop dat ze ooit nog met een nieuwe komen.
Inderdaad, dat stijltje is echt geweldig. Wel echt balen dat Xbox live er niet meer is, had heel graag Halo 1 en 2 online willen spelen. Speelde vroeger XIII altijd met een vriend van me samen op 1 xbox met 2 controllers tegen bots, geweldig was dat.
Ik vond de controls van XIII wel kut, je kon makkelijker een beetje strafen om een headshot te maken dan gewoon mikken Maar de rest van de game was geweldig qua andere misschien minder bekende games voor de xbox die ik aan zou raden, Phantom Dust en Gladius. Allebei geweldige en unieke games
Mechassault! Althans, zou willen dat ik die kon spelen. Was hij maar backwards compatible. Of had ik maar een Xbox. Verder vond ik Wrath Unleashed echt héél gaaf.
Speelde ook nog wel vaak thunderforce 4 maar helaas is die megadrive overleden Echt een tof spel is dat..
Oh, en Thief 3! Die heb ik een tijd terug nog op de Xbox gespeeld. Wat een vet spel! Vet moeilijk en eng ook.
Phoenix Wright speel ik best vaak opnieuw uit. For some reason verveelt die game me nooit ookal ken ik 'm zowat uit m'n hoofd
Fahrenheit. Zit op het moment erg in het spel maar ik moet me weleens over het hele "supernatural" gebeuren heenzetten.
awesome Om 1 of andere reden ben ik na de dreamcast mijn liefde voor 2D fighters een beetje kwijt geraakt maar wat heb ik me destijds vermaakt met alle capcom en snk toppers. En vooral CvsSnK2 , MvC2 en Mark of the wolves
Deze wordt hier nog steeds regelmatig gespeeld: Beide delen (mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de eerste Maar goed, de 2e is ook niet slecht.) Spoiler Battle for Middle Earth Voor de rest op dit moment niet echt oudere games. Ben aan het kijken waar ik al mijn PSX games had gelaten.
Rollercoaster Tycoon! Rollercoaster Tycoon! De laatste tijd heb ik ook weer Jet Set Radio Future gespeeld. Die eerste games op de Xbox zijn nu alweer 10 jaar oud, best bizar.