Ach dat is allemaal marketinggezeik. EA weet ook wel dat ze dit jaar nog 2e viool moeten spelen qua sales. Wees gewoon blij dat er een serieuze concurrent is , daar worden beide spellen beter van en is dus beter voor ons En last time i checked had BO vorig jaar veel meer pre-orders staan dan BF3 nu heeft
Inderdaad. En dat is trouwens ook wel zo met de BF3/MW3 fans onderling. Ik zag vandaag weer een filmpje waar mensen de hele tijd zaten te zeiken over dat mw3 beter was en anders weer BF3.
Kun je ergens online nog je statistieken checken? Heb de game niet meer, maar wil toch een paar dingen bekijken
Vind MW3 helemaal niet fijn spelen en soms wil ik ff wat anders dan BF3 en als er vrienden zijn wil ik sowieso splitscreen kunnen, dus ik heb maar weer BlackOps aangeschaft. Vandaag weer online gespeeld, en gelukkig nog genoeg mensen online, hoelang denken jullie dat ik BlackOps online normaal kan blijven spelen met mensen en zonder dat er alleen maar hackers zijn? en nog ff een vraagje Ik had nooit een mappack gekocht, is het het nog waard om er 1 van de 3 te kopen en zoja welke? == Na het vanavond online te hebben gespeeld merk ik iig dat ik het veel plezieriger vind dan MW3, dus sla MW3 over denk ik
Ik denk dat er niet veel support voor de game zal wezen nu nog maar de game is wel de beste keus als je behoefte hebt aan een CoD game zonder onzin ( quickscopen, hackers, etc. ). Zelf heb ik de eerste 2 mappacks gekocht, First strike en Escalation en ik kan voornamelijk Escalation aanraden alhoewel ik niet precies weet hoe je dan gematched word met quickmatching.
Okee dan ga ik die denk ik van de week even aanschaffen want wat nieuwe mappen erbij zou wel weer eventjes wat extra's geven aan de game die ik al helemaal ken thanks
Je moet wel weten dat er in de speciale DLC list niet veel mensen meer spelen, maar er zijn nog genoeg spelers die Team Deathmatch en Domination spelen.
Maar dat is voor de meeste CoD games wel het probleem, TDM, Domination en S&D worden gespeeld maar de rest is ( vrijwel ) dood.
Wager matches, HC CTF e.d. worden nog steeds veel gespeeld. BO staat volgens Major Nelson nog steeds in de top 5 qua speelminuten. Allesbehalve dood dus.
Laatste keer dat ik CTF checkte ( en ik vind dit een zeer slechte mode in de game ) was het alles behalve druk en wager matches rekende hier ik niet mee.
Blijkbaar let niet iedereen goed op... @Dee02432 dat zal altijd iets persoonlijks blijven, vind zelf CTF wel leuk en heb tot op heden nooit problemen een game te vinden. Spelen wel HC, misschien is dat het verschil.