[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nog geen space combats/flashpoints/pvp gedaan, maar het spelen tot nu toe is eigenlijk hetzelfde als WoW, maar dan minder goede uitgevoerd.

Vond ik tijdens de beta ook al, maar moet eerst meer van de game spelen om een objectief oordeel te geven. Tot nu toe is het "been there done that" helaas.

Servers zitten stamp vol maar als ik in general voor een heroic quest vraag reageerd er echt niemand.....zijn die mensen zelfs verlegen in een game?

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha dunno. PVP is opzich wel grappig, 3 verschillende soorten gamen, best vermakelijk. Space combat is ook wel vet opzich. Maar jij hebt de beta ook gedaan, dus heel het begin deel ken je al... dat maakt het saai denk ik, snel achter elkaar hetzelfde stuk moeten halen.

Verder vind ik het juist beter uitgevoerd als WoW, interactie met de quest givers etc maakt het toch meer jou verhaal ipv de hele tijd een heel verhaal te lezen. Mijn server is ook gewoon very heavy 9/10 x maar daar word volop gepraat in general chat. Je moet wel kijken waar je bent, links boven staat hoeveel mensen er op jou planeet zijn, alleen hun zien jou general bericht.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verhaal boeit me sowieso nooit zoveel. Zeker in een MMO niet. Klik ook meteen door :)

Heb nu 3 chars rond de lvl10 omdat ik eigenlijk niet goed weet wat ik moet gaan spelen. Wordt sowieso nu Trooper of Bounty Hunter. Imperial Agent viel al snel af terwijl dat eigenlijk de eerste keuze was :)

Moet sowieso ff door het begin heen komen. Dat is nu gewoon saai en ik zoek op day2 al niet meer te spelen :mad: Morgen nog maar eens proberen of misschien vanavond.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zit idd meer verhaal in dan in WoW. Zeker ook over de saga zelf en niet alleen de game. Echter wegens tijdgebrek skip ik altijd. En verder kan mij het verhaal ook niet echt boeien, daar speel ik ook geen MMO voor :+

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zit je volgens mij verkeerd bij SWTOR. De kracht van het spel ligt vooral in het (sterke!) verhaal, althans dat is mijn mening.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En hoe zit het met je character als je klaar bent met het verhaal?
    Zijn er dan nog losse quests die je kan doen of is het dan zo'n beetje klaar?

Anyhow, krijg zo als het goed is mijn exemplaar binnen. Iemand die ook toevallig opnieuw-/begint en beetje samen rond wil dwarrelen?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik wil wel met een nieuw poppetje beginnen hoor, even de andere classes proberen :), welke kant word je? Empire of Republic?

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dan krijg je de end content. Dus ( denk ik ) Raids met meerdere mensen, dailys, heroic dungeons etc etc net als WoW heb ik zo'n vermoeden. Maar met SW doe ik het ook echt voor het verhaal. tot nu toe nog geen 1 keer op spatie gedrukt.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik druk vaak genoeg op spatie, omdat ik sneller de subtitles lees dan ik de tekst hoor :+

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Flashpoints en Heroic missies worden iedere dag gereset. Dus er zijn altijd missies die je samen kunt spelen. Maar jij kocht toch The Old Republic omdat je met je vrienden wilden spelen? De beta vond je al niks, maar met je vrienden spelen leek je leuker. Samen spelen is ook leuker. Persoonlijk heb ik zo een groepje bij elkaar. Ik doe gewoon LFG blabla, en dan reageren de mensen zelf wel. Soms ben je 10 minuutjes bezig, dat wel. Maar een groepje vinden moet geen probleem zijn.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hangt er vanaf waar jullie allemaal zitten.
    Begreep dat er een stel van jullie empire op doa dur oid zitten?

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bao-Dur ja :+, je kan sowieso wel met Conqii mee, die begint net ook met Empire.

Ik kan vandaag eindelijk weer even spelen, 2 dagen geleden een mixtoernooi met volleybal en gisteren een looptocht van 16 km en vanavond heerlijk niks :+

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel eerst wachten op die verdomde bezorger...
    Ze hebben het via pakketpost bezorgd zie ik net dus zal wel tussen 2 en 4 aankomen¬¬
    Weer een dag verloren aan de post.

TSen jullie btw ook?

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha, pakketpost en Flix, de ultieme combi :lol:, heb je nou al een geluidskaart?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ook niet maar denk dat ie die nog niet heeft opgestuurd
    verwacht ik eerlijk gezegd ook niet tbh

En het mooie is. Ik heb dus ook een nieuwe koeler besteld de 23ste, nog steeds niet binnen...
    Staat nu alweer 3 dagen op adres fout, retour zender¬¬

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik vind dat praten juist vet gemaakt, wat meer in the game zeg maar. Als ik wil lezen ga ik wel weer wow doen:p

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik zit dan meestal op Skype (En ja, met diezelfde figuur weer :+)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe headset (met soundcarddongleding erbij) wordt vandaag bezorgd.

Van mijn 1e C.E. nog steeds geen bericht, vrijdag nogmaals een duidelijk verwoorde mail gestuurd naar faalbol, en mijn 2e bestelde C.E. staat op verwachten verzending vandaag.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik zoek een nieuw toetsenbord maar weet niet precies wat. wel naar de logitech G19 gekeken maar vind het weer klote dat die ook in het stopcontact moet, en wil er toch wel 1 met aanpasbare verlichting....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina