[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij C toch? (in de 3 vlaggen variant) en dan alleen als de russen hem bezet hebben?

    heb hem op andere mappen nog niet gezien.

    Die DPV's staan overal op de B2K mappen , dat zijn die nieuwe snelle buggies
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aha die buggies ja. Net 3 roadkills mee gemaakt :+
    Dpv nog niet gevonden.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik schiet meestal nog op een voertuig zodat ze me spotten, wat ik echt irritant vind is dat wanneer ik uitstap bij een tank/voertuig om te repairen dat ze gewoon weg rijden... laat me dat ding dan toch even maken.:F:

    Gisteren reed ik nog weg met een tank, hoorde ik gekletter op mijn tank was het iemand die nog mee wou. Even achteruit gereden en opgepikt. :d
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat dan @ Firestorm/Caspian Border. Zit je bijv. in een tank moet je eerst bijv. 20 sec. wachten eer dat je weg kan rijden terwijl er een jet op je af vliegt.

    Nee, Dit zou niets oplossen, alleen maar meer ergenis met zich mee brengen. Je moet kunnen vertrouwen op je team (alhoewel dit niet altijd het geval is natuurlijk).
    Oh ik raak altijd in de war met die namen :+
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de standaard support wapens van beide partijen wel erg goed.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    verschilt denk ik met wat je fijn vind, ikzelf gebruik de M240 het meest :)
    MG36 is ook wel fijn ( een g36c met extended mags is het eigenlijk)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet je me dan toch een keer leren ;)
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet fool proof moet ik wel erbij zeggen. Heb het nu al meerdere malen mee gemaakt dat ik hem gewoon ontwijk ; Maar dat hij dan inene alsnog vlakbij mij ontploft. En in i.p.v. mijn jet te disabelen word ik in één keer gedood ?

    Maar zou niet weten hoe ik het je moet leren. Kan het wel beetje beknopt uit leggen maar afgezien daarvan...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de mg36 ook wel fijn. Dat is een prima wapen voor als je niet de hele tijd met je bipod uitgeklapt op je buik wil liggen. Grip er op en gaan.

    Verder vind ik de m249 en de m60 ook prima wapens , maar die voelen dan wel weer een stuk logger en slomer aan dan de 36. Dus wel geschikt voor met de bipod uitgeklapt supressen

    En als je al die lmg's niks vind pak je toch lekker de UMP of de MP7
     
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Net de achievments voor mvp en first loser behaald :p Engineer: repair tool _O_

    Maar wat is volgens jullie het beste engineer wapen? Ik vermaak me nu wel met de scar en de ifrnv scope maar die unlock je vrij vroeg dus welke komen er nog? :b:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    g36c en sg553 zijn wel lekker.


    Maar het maakt allemaal niet zo veel uit, ze lijken allemaal wel wat op elkaar. Ik ben ook voor alle engineer wapens alle attachments aan het halen en merk niet veel verschil in mn effectiviteit

    gebruik btw altijd Holo, Grip en Silencer
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook _O_
    Maar INFR doet t maar half bij mij? teminste wanneer het licht is :+
    Maar ik zie heel veel mensen met infr met daglicht mensen hunten?
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    met engineer speel ik vrijwel altijd met de G36C met foregrip. beste wapen ooit.
     
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat zocht ik :+ Nee maar met de INFR is het easy om snel tegenstanders te spotten en ze neer te maaien. Als ze niet uit je rug komen heb jij ze meestal eerder gezien.(Bij daglicht dus ook)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    INFR is flink gepatched sinds de B2K update, voorheen was dat ding zo OP als wat.
    Ik gebruik meestal de G53 (B2K wapen) + Holo. Ipv Silencer gebruik ik de Laser, maar is de Silencer echt zo fijn dan?
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je te snel ten opzichte van die dingen. Dat gebeurt meestal als je met je afterburners aan weg probeert te komen.

    Als je gelockt wordt, meteen afstand winnen door snel weg te vliegen en als ze op je afkomen zo snel mogelijk omdraaien en richting de vijand vliegen. Die dingen kunnen niet snel genoeg draaien.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is de laser dan zo fijn? Heb altijd het idee dat ze mij erdoor juist veel sneller zien. Heeft het dan ook voordelen?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja silencer zorgt dat je rustig je gang kan gaan rond de vlaggen zonder dat meteen alles en iedereen op je af komt op het moment dat je een kill maakt.

    Is wat mij betreft de meest bepalende attachment

    Tuurlijk offer je wat range en damage in maar door de accuracy die je met de grip hebt maakt dat niet zoveel uit.



    de laser geeft je een accuracy bonus als je niet ingezoomd bent. Dus als je een beetje vanuit de heup schiet. Dat doe ik zelden tot nooit in BF (alleen als ik even in blinde paniek ben :+ ) dus voor mij een totaal nutteloze attachment waar je alleen maar meer door opvalt
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011

Deel Deze Pagina