1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Doe ook is van mij een screen-capture :+
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja die heb ik niet moet je zelf doen.

    Edit: of toch wel
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap alleen geen kloot van heel dat Elite statistieken :+ 29-0 had ik niet, waren toch iets meer kills gek genoeg. Ach, 29-0 is ook niet slecht.


    Anyway;

    Zijn die 4 uur dubbel-XP codes voor MW3 nog ergens te verkrijgen?
     
  4. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja i know bij mij staat er op elite ook maar 39-3 terwijl het toch echt 43-3 was.

    Maar waarom gebruik je niet gewoon 1 van je tokens om dubbel xp te krijgen?
     
  5. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk ook vrijwel altijd Kick, al vraag ik me soms af of wat Impact precies doet.
    Als ik extended mags heb, gebruik ik trouwens altijd 2 Attachments.
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zoekt iemand nog een manier om z'n kill/death op te krikken? Drop Zone is je vriend ;)
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Harriehakker ook.
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die met mij de laatste missie van Spec Ops wil halen? Dat is de enige die ik nog moet namelijk. Voor de mensen die niet zo snel weten welke dat is: degene waarin de één een AC-130 bestuurt en de andere naar twee laptops moet.
    Alvast bedankt!

    P.S. Ik wil die Spec Ops nu eindelijk een keer kunnen afronden:+
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als jij het grondwerk wil doen ;)
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk:+
    Ik ben al lang blij als er iemand is die me wil helpen.
    Vind je het goed als ik je toevoeg, zodat we het eventueel morgen al kunnen proberen?
    Alvast bedankt:thumbs:
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Net mijn 2e M.O.A.B gehaald, ging best snel en lekker eigenlijk! Voelde wel een beetje spanning toen ik nog 2/3 kills moest, maar uiteindelijk toch gehaald. Killstreak ook opgehoogd naar 27!

    Edit: Zat net voor de grap een paar BestCodShots te kijken en vond deze wel mooi! (dat rijmpje maakt het ook helemaal af!)
    [yt]RQLrH2pV2lw&feature=relmfu[/yt]

    Voor degene die niet goed horen wat die zegt:
    Im Nobody Epic here for the Channel BCS, The channel with codshots never fail to impress ITs RanDel hit a shot thats harder then a nipple Hardscoping down the path for a headshot triple. SLOOOOOOOW MOTION Itz Randel on a mission, Fishin' For a kill, That has the skill, To get three, But letin there head in, so dont forget me, BITCHES!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In elke Sniper, zit een Rambo;

     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes over de verhaallijnen van Modern Wafare 1 en 2, voordat ik Modern Warfare 3 ga spelen:

    Het eerste dat ik niet begrijp, gaat over Modern Warfare 1. Er is een moment in de verhaallijn, dat je een aantal jaar teruggaat in de tijd met Cpt. Price om Zakhaev te vermoorden met een sniper. Maar dat is toch de man die je ook aan het einde van Modern Warfare 1 vermoordt?

    Het belangrijkste in Modern Warfare 2 is natuurlijk het verraad van Generaal Sheperd. Klopt de samenvatting die ik hieronder geef:

    • In Modern Warfare is er een bom afgegaan die 30 000 soldaten het leven kost. Dit alles wanneer Sheperd leidinggevende is. Door deze catastrofe is hij niet langer leidinggevende. Uiteindelijk wordt hij weer aangesteld, maar is lang niet zo belangrijk meer.
    • Hij stuurt Allen undercover en bedenkt dat het heel goed zou kunnen dat het mis gaat. Op deze manier is Amerika in oorlog met Rusland en kan hij een oorlogsheld worden en geschiedenis schrijven.
    • De ACS module wordt gehackt, wat betekent dat Rusland met vliegtuigen Amerika kan aanvallen. Dit komt weer door Sheperd.
    • Roach en Ghost worden vermoord door Sheperd. Hij is niet van plan om iets met de Intel te doen. Hij wil dat Amerika in oorlog gaat met Rusland, zodat hij zijn oude positie kan innemen.

    En dan als laatste: hoe kan het dat Cpt. Price de gevangene is in de Goulag?
    Dat zijn dus drie vragen in een klein stukje:+
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hoe host je trouwens online spec ops missions? Ik heb mijn NAT type op open staan, maar ik ben nooit de host met spec ops.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ghost is niet dood ;)
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    @ Diablo

    je schiet zakhaev zijn hand er alleen af met die sniper. in de laatste missie maak je hem helemaal af dat van captrain price in gulag weet ik zo één twee drie ook niet.

    @ gforce
    ghost is wel dood
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. En klopt mijn kleine samenvatting over het verraad van? Was alles puur bedoeld om een oorlogsheld te worden? Want hij werkt niet echt samen met Makarov, die wil hij ook doden.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je toch wat gemist in deze game ;)
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    @ Gforce

    ghost en roach worden vermoord door shepherd, wanneer ze die intel hebben gevonden in die safehouse van makarov. er word benzine over hun heen gegooit en levend verbrand

    @ diablo

    je samenvatting klopt!
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En op de dogtags in Kill Confirmed in MW3 staat dat Ghost MIA is en dus niet KIA. Met andere woorden: hij is niet dood ;)
     

Deel Deze Pagina