[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een perk die hem sterker maakt dan 2x zoveel (Dual Casting).

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt heel erg van je speelstijl af...
    Ik speel heel voorzichtig en stealty met bow.
    Ik gebruik vooral stealt in combinatie met aura whisper, zo zie ik precies waar vijanden zijn voor ze mij zien.
    Mijn defence is erg laag, maar heb ik ook bijna niet nodig aangezien mijn vijanden al dood zijn voor ze mij ooit gezien hebben.
    Aan de ene kant denk ik dat stealth en archery misschien wat overpowerd is, aan de andere kant weet ik niet hoe de andere speelstylen werken.
    Dat ga ik uitproberen als ik uitgespeeld ben met mijn bosmerre of als het voorzichtige me even verveeld ( is beide nog niet gebeurt :p)

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog ff over de Thieves guild restoren:

Toch die quest weten te krijgen, Under new management, en alles gaat goed, tot het laatste objective. Tonilia moet me de guildmaster armor geven, maar je raadt het al, ze heeft alleen maar de dialoogoptie om de thieves guild armor te upgraden.

Hoop echt dat ze dat gaan fixen. Eens speuren op de off forums of dat al gemeld is ...

4. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Draken verschijnen random. Ook zijn er bepaalde plekken waar je sowieso een draak zult tegenkomen.

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar kun je eigenlijk ook coopen?
    Online en/of offline?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  7. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, dat was alles dat ik moest weten :).

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet het aankomen en toch kon ik m'n lach niet inhouden toen het gebeurde. geweldig. :lol:

Heeft iemand trouwens al een uber-archer karakter gemaakt? Ik lees net dat je daarvoor eerst je smithing en enchanting op 100 moet hebben, dan zoveel mogelijk armor stukjes en juwelen enchanten met smithing bonussen, zodat je vervolgens een nog betere armor kan maken bij de forge, en die stukjes moet je vervolgens enchanten met archery bonussen. 8)

In totaal, met perks erbij heb je dan als het goed is rond de 190% meer damage met je bogen. Vervolgens moet je je boog ook nog enchanten met de beste destruction magic. Dan nog de "Deadly Aim" perk in het sneaking sterrebeeld erbij en je kan echt ziek goede vijanden met 1 pijl afmaken.

Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    God, wanneer leren die Fransen nu eens Engels. Sarkozy kon het ook in eens op wonderbaarlijke wijze. :emo:
    Zie filmpje!

10. Seh

Seh Guest

Sorry hoor maar eerder minecraft. :confused:

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij heeft ook eens wat gelezen hoor. :cool:

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Na 40uur ingame en level 28 ben ik gisteren maar eens aan de quests van de Mage College in Winterhold begonnen.
    Moet zeggen dat deze best aangenaam zijn :)

Na vele uren gewoon te exploren en misc missies te doen, is dit toch weer een opkikker.
    Heb alleen nog maar The Companions gedaan dus heb nog veel content te gaan..

Was een tijdje terug begonnen met fifa12 maar nu terug hooked aan Skyrim :thumbs:

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inhoudelijk waren de quests van de College best tof, maar hij was wel erg kort zeg. Jammer.

14. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Falkreath toch erg klein is om een "stad" te zijn. Het is iets groter dan Riverwood en bijna niets te doen.:emo:

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat is ook zo met Morthal, bestaat ook uit 3 huizen

16. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?? Man, man, man...=(

De steden in Oblivion waren dan toch groter en meer te doen...

Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Winterhold anyone?

Solitude ziet er trouwens echt geweldig uit. Denk toch wel m'n favo-stad. :+

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het zijn allemaal eigenijk geen steden, meer dorpjes. En dan heb je nog allerlei kleine nederzettingen, zoals Ivarstead ...

Een echt (grote) stad was wel leuk geweest ... Nu heb ik een beetje de indruk dat er niet zo veel mensen wonen in Skyrim ...

19. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis ook wel een beetje dat "Imperial City" gevoel, die stad bestond uit 8 districten ofzo.

20. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Vivec _O_ , daar had je in de stad zelf ook nog een vervoersregeling omdat tie anders te groot was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina